Рюгудзі. Хто ж знав, що суровий хлопець, який за декілька хвилин покладе орду людей, боїться свою сестру. Так так. Його сестра, двійняшка, якщо довести, то вона зможе його вбити. Ось уже вечір. Дівчина цілий день собі місця не знаходить, адже брата вже цілий день немає.
Т/І: Та де ж він?
Раптом у двері подзвонили. Дівчина підбігла до дверей, подивилася і там був Кен. Вона швидко відкрила двері і впала братові в обійми.
Т/І: Де ти цілий день був? Я ж переживала за тебе. Ходи давай, обробимо рани.
Кен: Т/І, я не один.
Дівчина кинула погляд назад. Позаду брата стояли його друзі.
Т/І: Хлопці, проходіть.
Вони всі пройшли на кухню. Там пахло випічкою.
Т/І: Пригощайтеся.
Хлопці взяли по булочці а дівчина пішла за аптечкою.
Т/І: Вам нічого не треба обробити?
Міцуя: Пх, ні.
Т/І: Що смішного?
Міцуя: Просто, дивуюся. Чому Дракен боїться молодшої сестри.
Т/І: Всмислі молодшої?
Міцуя: Ну, ти така маленька. На вигляд років 12.
Т/І: 🗿. Мені 15, я старша від нього на цілу хвилину.
Бадзі: Ооооо, та це так багато.
Т/І: Коли у тебе брат, різнояйцевий, то це грає велику роль. А тепер, скажи мені, що тяжко подзвонити до мене, щоб я не переживала? Я через тебе, цілий день як на голках.
Кен: Я просто знаю, що ти будеш сваритися, щоб я нікуди не ліз, щоб був акуратним і все в цьому дусі.
Т/І: А що, ліпше коли я переживаю за тебе, цілий день як на голках, нічого нормально зробити не можу.
Кен: Постараюсь дзвонити.
Дівчина подивилася на хлопця злим поглядом.
Кен: Добре, добре. Буду дзвонити.
Т/І: Так би зразу.
Дівчина почала обробляти рани братові, в той час як хлопці ржали над ним.
Майкі: Кен, а чому ти так боїшся сестру?
Кен: Ну дивись, вона готує, прибирає. Якщо я її не буду слухатися, вона мені не буде готувати і прибирати, я можу получити від неї по чолі.
Бадзі: Як, якщо вона така низенька, навіть до бороди не достане.
Кен: Зато достає до мого хазяйства. Раз я її дуже сильно образив, а вона хотіла гримнуьи мене по чолі, але не доставала, тому влупили з ноги.
Всіх просто прорвало зі сміху.
Па: Така маленька?
Дівчина зиркнула зло на хлопця.
Т/І: Ти не представляєш на що здібна зла дівчина.
Ось був уже вечір. Дівчина їх нагодувала, обробила рани і вони розійшлися по домам, попередньо, хлопці попросили у Т/І номер, адже: «Ти класна дівчина і ми думаємо з тобою погуляти». Поки брат і сестра проводжала хлопців, дівчина на прощання обняла їх, а хлопець зло зиркнув на них.
Т/І: І що це було?
Кен: Нічого.
Т/І: Я бачила твій злий погляд. Я поняла, ти мене любиш. Ваааааа, ти мене любиш.
Дівчина обняла брата.
Т/І: І я тебе люблю.
В такі моменти, хлопець з різкого і злого хлопця, перетворюється на кошеня. Він з самого дитинства захищав сестру, адже знав, вона єдина хто в нього лишився з найрідніших, як і він у неї. Тому вони старалися турбуватися один про одного.
Т/І: Але прошу, дзвони до мене, якщо ти маєш лишитися на довго, адже я переживаю. В такі моменти я навіть їсти не можу.
Кен: Добре.
Загрузка...
Кен: Ти нічого цілий день не їла?
Т/І: Упс.
Дівчина побігла в двері але брат її впіймав.
Кен: Давай їсти.
Т/І: Я не хочу і взагалі, мені треба іти.
Кен: Куда це?
Т/І: На побачення.
Кен: Фамілія, Ім'я, вік, куда?
Т/І: Та жартую я .
Кен: А куди тоді ідеш?
Т/І: В душ.
Кен: Ладно, але після нього поїсти.
Т/І: Добре.
Дівчина прийняла душ. Після неї пішов брат. Дівчина зняла з волосся рушник і воно розляглося на спині дівчині, а деякі пасма, пішли на перед. Ось хлопець помився. Вони ще трохи повоювати і пішли спати. В сьомій ранку, дівчина проснулася і почала готувати для себе і для брата. Вона до школи не хотіла іти, адже вона була там об'єктом для насмішок, але братові про це не розказувала, адже не хотіла зайвих проблем.
Кен: Т/І, давай я тебе підвезу до школи.
Т/І: Не треба!
Різко відповіла дівчина.
Кен: Ти що, досі ображаєшся?
Т/І: Ніііі, просто... просто... я не можу сказати.
Кен: Т/І...
Брат обняв сестру.
Кен: Розкажи мені, що сталося.
Т/І: Нічого страшного.
Кен: Т/І, ми ж близнята. Я завжди знаю, коли тобі погано.
Т/І: Чогось оце не діє, коли тебе цілий день немає і я переживаю.
Кен: Діє. Якщо б не відчував, то не приходив би. Розказуй, що сталося.
Т/І: Я... Я... Я не можу розказати і взагалі мені треба іти.
Дівчина вибігла з квартири і побігла до школи.