Коли вони приїхали, там були уже люди. Коли їх побачили, вони просто офігіли. Майкі почав розказувати план, що і як вони будуть робити.
Майкі: Питання є?
Бадзі: В мене.
Майкі: Я слухаю.
Бадзі: А що сталося, що Т/І врізала волос, а ти перекрасив і також врізав?
Т/І: В мене остання обіцянка для Дракена, а Майкі. Я не знаю.
Вони почали дальше придумувати план. Цього ж вечора, в них сталася бійка, під час якої, Майкі почав просто дубасити Ханму. Він був настільки злим, що готовий був убити його, але Т/І його зупинила.
Майкі: Перед тим, як полізти ще раз на когось із Тосви, подумайте двічі.
Вони всі пішли по домам. Вони відомстили за Дракена. З того дня, пройшло вже три роки. Вони досі в Тосві. Якщо б не Майкі, то Т/І уже б пішла до Дракена. Сьогодні день народження Т/І і Дракена. Їм мало б виповнитися 18 років. Дівчина з кексом, прийшла до могили брата.
Т/І: Ось, нам уже 18 років. Забуваємо свічку.
Дівчина задмухнула свою свічку, а свічка брата, потухла від вітру. Дівчина поклала кекс біля могили брата і пішла додому. Коли вона прийшла додому, там на неї чекали друзі.
Всі: СЮРПРИЗ. З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ Т/ІІІІ.
Т/І: Вау, дякую друзі.
Майкі: Т/І, ти де була?
Т/І: У брата.
Хлопець посміхнувся і обняв дівчину і вони почали святкувати день народження. Вони веселилися, їли, пили. Т/І пила по троху як і Емма, а от Майкі... Кінець дня. Всі розійшлися по домам. Як тільки вони розійшлися по кімнатах, Майкі впав на ліжко і заснув. Дівчина лягла біля хлопця і обняла. Так вони заснули. Наступного ранку, хлопець проснувся від сильної головної болі.
Емма: О, добрий ранок.
Майкі: Угу.
Т/І: Голова болить?
Майкі: Ага. Голова так болить, що це просто жопа. Не треба була так пити.
Т/І принесла любимому таблетку яку він випив.
Т/І: Іди ще поспи, можливо біль пройде.
Майкі: Я не хочу.
Майкі ляг на кухонний диван і дуже швидко заснув поки дівчата робили чай, млинці і всю цю мухру.
Т/І: Він такий милий.
Емма: От знаєш що, я сиджу і розумію, що ти, саме та дівчина яка потрібна моєму братові.
Т/І: Якщо чесно, то я до кінця надіялася, що Кенчик тобі зізнається в почуттях.
Емма: Тоді коли ми гуляли, я хотіла йому зізнатися, але на нього напали.
Т/І: Нічого.
Вони почали собі про щось говорити. Дівчина встала і забрала руку, з руки Майкі, як він потягнув на себе. Від нелчікуваності, дівчина впала на Майкі. Той в свою чергу заключив її в обійми.