Yine Kaybetti

174 25 32
                                    

━━━━ ** † ** ━━━━

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


━━━━ ** † ** ━━━━

"Bu gece bana eşlik ettiğini için çok teşekkür ederim Elsa." Ben arabaya yaslandı ve gülümseyerek sarışın kadına baktı. "Umarım sıkılmamışsındır."

"Hayır, inan hiç sıkılmadım." Elsa saçının sol tarafını kulağının arkasına sıkıştırdı ve gülümsemesini biraz daha büyüttü. "Hatta teşekkür ederim, böylesine özel bir geceye beni davet ettiğin için."

"Davet demişken..." Ben aklındaki soruyu sorarsa fazla ileriye gitmiş gibi hissetmekten korktu fakat bir risk almak istedi, yaslandığı arabadan çekilip boğazını temizledi ve yanağının içini hafifçe ısırdı. "Yarın seni akşam yemeğine götürmek isterim, tabii sen de istersen. Eğer istemezsen inan anlarım ve ısrarcı olmam."

Ani davet karşısında şaşırıp kalan Elsa birkaç saniye duraksadı ve "Randevu gibi bir şey mi?" diye sordu. Eğer Ben 'hayır, sadece teşekkür yemeği' derse sorduğu soru için çok utanacaktı.

Ben ise gülümseyerek ensesini ve saç köklerini kaşıdı. "Evet, eğer kabul edersen randevu gibi bir akşam yemeği olsun istiyorum."

"Bunu beklemiyordum." Elsa güldü ve kafasını olumluca salladı. "Olabilir, bana saati ve neresi olduğunu yazarsın."

"Harika." Ben sevincini belli edecek şekilde mırıldandı ve arabasına binmeden önce Elsa'nın yanağına küçük bir öpücük bıraktı. "İyi akşamlar, yarın görüşürüz."

Elsa hiçbir şey diyemeden sadece içten gülümsemesiyle kafasını salladı, Ben ona göz kırptıktan sonra arabasına bindi ve sürmeye başladı. Dikiz aynasından geriye baktığında Elsa'nın hâlâ aynı yerde olduğunu ve arabanın arkasından baktığını gördü. Bir an için geri dönüp Elsa'nın belinden tutmak ve sıkıca kendisine çekmek istese de bu düşünceyi aklından silmeye çalıştım ve evine sürmeye devam etti.

Elsa ise Ben'in arabası gözden uzaklaşana kadar arkasından bakmaya devam etti, Ben tamamen gittiğinde Elsa evine girmek için arkasını dönmüştü ki topluklu ayakkabı sesi ile kafasını sola çevirdi. "Tiana, tatlım burada ne işin var?"

Kızıl kız ellerini ceketinin cebinden çıkardı ve asık olan yüzüne pek de samimi olmayan bir gülümseme yerleştirdi. "Abimle tartıştım ve gidecek başka yerim yok."

"Ben bunu duyduğuma çok üzüldüm, lütfen içeriye gel." Elsa bahçe kapısını açıp kenara çekildi ve Tiana'nın geçmesini bekledi. Genç kız içeriye girerken Elsa onun sırtını iki kez okşadı ve bahçe kapısını kapatıp. Sonra eve doğru yürümeye başladılar, Elsa anahtarını çantasında ararken güldü. "Bir saniye, hemen bulacağım anahtarı."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 26, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ayna || Ben BarnesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin