-hər şeyin 0-dan başlandığı o an...Sevginin olmadığına inanan Lalənin qəlbində artığ sevgi qığılcımları alovlanırdı♥♥ Bi hadisə ondan qeyri iradi baş vermişdi. O ARTIQ SEVİRDİ...) ♡♥
-Bu hadisə 8-ci sinfin yazında baş verdi..Sevib-sevdiyindən əmin olmadığı üçün rəfiqələri Gülər sevİnc və Türkanə ilə belə paylaşmadı...
Yay tətilində Lalə artıq imu düşünmədən dayana bilmirdi..Xəyallara dalırdı tez-tez...Özündən asılı olmadan adını həmişə bir yerlərə yazırdı.Əlbəttə bu sevgi onun üçün mümkün deildi...Xəyalların içində itib-batarkən özünü ayıldıb, "Bunları ancaq yuxuda görə bilərsən..!"-deyə özünü "Yuxudan ayıldırdı".Bu həqiqətən sevgi idi....Kim anlamaz Kİ bunu? DİNLƏDİYİ tracklarda sevginin olmadığını "bağıran' sətirlər indi Sanki onu sevdiyini Üzünə vururdu..)
Ən əsası da "HOST-SEVGİ QONAQ GƏLİR" track'i
Track'in nəqarəti belə idi:Əgər yox olursa fəsillər, isti küləklər əsirsə, dodaqlar gülür səbəbsiz, Deməy ürəyinə sevgi qonaq gəlir ♥
-Artıq tətil başa çatdıqdan sonra məktəbin ilk günü gəkub çatdı. .Əvvəl özünü uşaq kimi hiss edən Lalə artıq bu gün özündə bir böyüklük hiss etdi :)
-Məktəbə gələndə tanışlarla rəfiqələrlə görüşdükdən sonra gözləri hey onu axtarırdı..Məktəbin həyətində onu görmədi.2-ci dərs bitdikdən sonra Gülər və Sevinc ilə aşağı düşən Lalə 3Aydan sonra nəhayət ki onu gördü ♡_♡ qısa bir müddət təsadüfən göz toqquşması oldu :) Lalə sevincindən yerə-göyə sığmırdı...Ürək döyentüləri sürətlə artırdı..
-O xamilyon gözlər Laləni ağlını başından almışdı.Çox utancaq olduğu üçün yanaqları qızaran Lalənim qəmzəsimdə gülüşü əks olundu..)