--Hər şeyi özündə gizlədən lalənin Sirri 30 sentyabr gün açıldı..Əvvəl Lalə gilin sinfində oxuyan bu il isə öz siniflərinə
Qayıdan Nigarla Lalənin arası yaxşı idi.Həmin gün Nigar sinfin qapısını döyüb, Laləni çölə, mümkün olduğu qədər hətta öz siniflərinə tərəf apardı.nİgar Sözə belə başladı:
Nigar:Şeyy Lalə, Bizim sinfdə bir oğlan Vare Sənan..Hansı ki bu Xamilyon gözlü yaraşıqlı olan...
Lalə nə olduğunu anladı Amma özünü anlamamazlığa vurdu və səssizliyi pozdu:
-Hə bildim nolub Kİ?
Nigar:Mənə dedi ki səndən çox çox xoşu gəlir..
Lalə nə edəcəyini nə deyəcəyini bilmirdi donub qalmışdı.Uzun bir səssizlik çökdü araya..
Bəs kim idi Sənan??
-Lalənin hər gün hər gecə ağlından çıxara bildiyi, özü kimi xamilyon gözlərinə heyran olduğu oğlan-Sənan..)
Axırıncı dərs idi.Lalənin ürək getdikcə hiddətlənir, Axmaq bir təbəssüm qəmzəsində görünürdü.Onu gördükcə yerindən qopacaqmış kimi olurdu Lalənin.
İngilis dili dərsi idi.Lalə həmişəki kimi 1-ci partada, Gülər və sevinc isə ondan arxadakı sırada oturudular.Kim dostlarla söhbıt etmək əvəzinə danıəndan bir şey anlamadığı müləlimə qulaq asar ki?..)
Lalə olan-Bitəni rəfiqələrinə danışdı.
Sevinc:-Hələ.şokdayam yəni.....Yəni .Sənan? İnana bilmirəm.
Gülər və sevincin üzündə sadə təbəssüm əmələ gəldi
-Qızlar ürək döyüntülərim....Ürək döyüntülərimı sahib çıxa bilmirəm. .Hə, düzdür, onu sevirəm ama ki nə etməliyəm bilmirəm...
SEvinc:-Dəli, insanlar bu şansı əldə etmək üçün nəkər etməzdilər.hə de
GÜlər"- Ay qızniə narahat olursan ki? O yaraşıqlı sən gözəl onun gözlərid səninki kimi xamilyondu. :D Yaraşırsız hə de))))
-Nə bilim axı..
Sənan Nigar vasitəsilə Laləyə kağlzda məktub göndərmişdi...
-Lalə həyatının ən gözəl anlarını yaşayırdı.Sonuncu dərs bitəndən sobra hamı evə getməyə hAzırlaşırdı.Çöldə çoxlu uşaq vardı..Bu qədər qarmaqarışıqlıq içində Sənan Laləni tapıb, yaxınlaşdı.
-Salam Lalə
-Salam. (Lalə yanaqları qızarmış vəziyyətdə gözlərini ondan qaçıraraq sala verir)
-Necəsən?
-Yaxşı sən?
-Yaxşıyam mən də.Nəysə sabah danışarıq (Deyə lalədən uzaqlaşır)
Lalə nə edəcəyini nə deyəyini bilmirdi.romantizmdən bixəbər olan bu qız artıq altında onunla danışmaqdan zövq alırdı..)
Bu dəlisov heç vaxt sevgi haqqında düşünməmişdi.Bir azcıa dağınıq olan, Güzgüyə baxnaqda çox meyilli olmayan bu qız artıq erkəndən qalxır,
Saçlarını səliqə ilə düzəldir, evdən çıxmamış bir neçə dəfə güzgüyə baxan qıza dönüşmüşdü.
-Bir müddət sonra onlar birlikdə idi.Bu saf qıZ üçün sanki zaman durmuş, bütün ürəyi Sənan üçqn atırmış kimi olurdu.Artıq onlar axşamdan sözləşir, evdən dərsə, dərsdən evı bir yerdə gəlib-gedirdilər..Lalə hər gün daha da çox bağlanırdı ona..
Bütün qızlar bilirdi bunu.Ən yaxın rəfiqələrinin sevgilisi olanda onnşunla şirin zarafatlat edir, Görəndə 'Səninki gəlir♥♥ " deyə səslənir, bəzən də qıcıqlanıdrmaq üçün əsəbiləşdirici söZlər deyərlər :) hər kim nə qədər əsbləşsə də buna Kim sevməz ki bunu? ^^