İtadori'yi ajansa götürüp durumu Fatgum'a anlatmıştık.Fatgum Toga'nın ismini duyunca ciddileşmişti.Ve ayrıca Fatgum İtadori ile özel olarak ilgileneceğini de söylemişti.
~~~~~Stajımızın son gününe gelmiş olmamız gerçekten çok kötüydü.Burda iyi zaman geçiriyorduk.Herkesle kaynaşmıştık da.
Birazdan Kiri ve Tamaki-senapi ile otobüs garına gidecektik.
Şuanda ajansta olan kahramanlarla vedalaştık.Ve hepimiz Fatgum'ın o koca göbeğine sarılmıştık ksbdjsns.Ama Fatgum o kadar sıkıyordu ki sarılırken bi an boğulacağımı sanmıştım.
Çantalarımızı aldık ve ajanstan çıktık.Ama o sırada İtadori ajansın içinden çıkıp yanımıza koştu.Ve kısa kolları belimi sardı.
Ardındansa bi elimi tutup gözlerimin içine bakmaya başladı.Bir şey de söylemiyordu.Bi süre bakıştık.
Y/n:İtadori bi sorun mu var?
İtadori:Hayır Y/n-san bi sorun yok. Sizi özleyeceğim.Biraz daha bakıp bi gülümseme sundu ve yeniden ajansa doğru yürümeye başladı.Garipti...
~~~~~
Şuan otobüsteydik.Hep beraber oturalım diye en arka beşli kısma geçtik.Kiri cam kenarına,ben yanına, yanıma da Tamaki-senpai oturdu.
Staj hakkında falan konuşuyorduk fakat Tamaki-senpai bi süre sonra omzuma uyuyakalmıştı.
Bu duruma Kiri ile gülüştük ve onu kaldırmamaya karar verdik.Stajda çok yorulmuştu.Aramızda en çok çalışan o olmuştu.
Kiri istersem yer değiştirebileceğimizi de söyledi ama Tamaki-senpai'nin uykusunun bölünmesini istemediğimden reddettim.
Yolun kalanında havadan sudan sohbet etmeye devam ettik derken Kiri'nin sorduğu şey ile kala kaldım.
Kiri:Y/n-bro Kami-bro'nun senden hoşlandığını biliyorsun değil mi?
Y/n:Şe-şey aslında....Denki'nin be-benden hoşlandığından şüpheliydim ama bi-bilmiyordum.
Kiri:Sen ondan hoşlanıyor musun?
Y/n:Bi-bi ara Shoto'dan hoşlanıyorum sa-sanıyordum a-ama Yaoyorozu-san ile çok yakışıyorlar....... ga-galiba De-denki'ye bi şans verebilirim.
Kiri:Bence acele etme ama Kami-bro sana çok aşık.Sana çok nazik davranıp hep yanında oluyor.Ahhh adamım bu çok erkeksi!
Tamaki:H-hah noluyor?Kiri bağırdı için senpai uyanmıştı.
Y/n:Aferin Kiri ya.
Kiri:Pardon senpai uykunuzu böldüm.
O sırada senpai omzumda uyuduğunu fark edip aniden kafasını kaldırdı.Biz gülerken o benden tonlarca kez özür dilemişti.Y/n:Hey sorun değil özür dileme artık.
Tamaki:"Aptalım."mırıldanarak.
Y/n:Aaayyyh!Kendini yerden yere vurmandan bıktım artık senpai!
Tamaki:A-ama.....Aslında senpainin uyanmasına sevinmiştim.Çünkü böylece Denki konusu kapanmıştı.Kiri daha sonra konuşuruz anlamında göz kırptı.Bense bu konudan bahsetmeyi hiç istemiyordum.
~~~~~
Stajımızdan döndükten sonra okulun ilk günüydü.Herkes stajda yaptıklarından falan bahsediyordu.
Özellikle Uraraka'nın dövüş sanatı ve stilleri hakkında öğrendikleri çok ilgimi çekmişti.
Bizim yaptıklarımızı Kiri anlatmıştı.Benim hiç konuşasım yoktu.
Denki merakla Kiri'yi dinliyordu.Ve göz göze geldik.Hemen gözümü kaçırdım çünkü otobüste Kiri ile yaptığımız konuşmayı hatırlamıştım. Göz ucumla yeniden baktım ama onun hala bana baktığını görünce yeniden gözlerimi kaçırdım.
O ise sadece kıkırdamış yeniden Kiri'ye dönmüştü.
Shoto'ya baktım.Her zamanki gibi sessizdi yine ne düşünüyordu acaba.
Y/n:Ne düşünüyorsun Shoto-kun?
Shoto:Şey bilmesen daha iyi olur.
Y/n:Stajın kötü mü geçti yoksa?
Shoto:Hayır.....şey hoşlandığım biri var sanırım.
Y/n:Ha?Gerçekten mi?
Shoto:Ama onu sevmem çok yanlış...
Y/n:Kim ki?
Shoto:Söyleyemem.
Y/n:Ben tahmin edeyim.... hmmm....Yaoyorozu-san mı?
Shoto:Hayır o değil.........şey Midoriya...
Y/n:NE!?
Y/n:Şe-şey pardon.Sen gay misin oha!
Shoto:De-değilim sanıyordum... çünkü bi ara senden de hoşlanıyordum ama o bi anda körüklenip bi anda sönen bi histi o.....ama Midoriya da öyle olmuyor,hiç sönmüyor...
Y/n:"Be-benden mi"kısık sesle....U-umarım Deku-kun'a yakında söylersin.
Shoto:Söyleyeceğim...
Y/n:Peki...~~~~~
Tenefüse girmiştik ve bi anda garip hissetmeye başlamıştım.Neler oluyordu?Lavoboya gidecektim ki dizlerimin üstüne yere çakıldım.
Denki ve Deku anında yanıma gelmişlerdi.Öbırleri de çevreye toplaşmış izliyorlardı.
Deku:Y/n-chan-!İyi misin?
Denki:Revire gidelim mi Y/n?
Y/n:Du-durun çocuklar.
Nefes almakta zorlandığımdan nefes almaya çalışıyordum.Biraz aynı pozisyonda kıpırdamadan sakinleşmem lazımdı.Derin nefesler alırken bi anda kustum.Araladığım gözlerimi açtığımda şok içindeydim.Yere kustuğum şey normal değildi.Glitchli rengarenk bi sıvıydı.
Deku:N-ne oluyor?
Denki:Bu da n-ne?
Y/n:Hiçbir fikrim -öhöm- yok.Öksürerek aynı sıvından kusmaya devam ettim.Acıdan yumduğum gözlerimi açtım.Çünkü acı geçmişti şuanda az önceki bütün ağrı ve acı yok olmuştu.Kusmuyordum da.
Y/n:Offf sonunda ya!Şuan daha iyi hissediyorum.
Hepsi bana bi garip bakıyordu. Neden ki?
Y/n:N-noldu?Ni-niye öyle ba-bakıyorsunuz?
Uraraka:Y-y/n-chan...
Bakugou:Bu ne be?!Ne sikim oluyor burda?!
Kiri:Bro...Hala anlamaya çalışıyordum.
Y/n:Ya noluyor!Biriniz söylesin!
Denki:Gö-gözlerin......iris ve göz bebeklerin yo-yok Y/n...
Y/n:Na-nası yani?
Mina:Gö-gözlerin bi-bildiğin bembeyaz şu anda...
Tsuyu:Korkutucu"vrak"
Sero:Gerçekten korkunç.
Yaoyorozu: Şe-şey be-ben lavoboya gitsem iyi o-olacak.
Jirou:Yaoyorozu-san!Kusacak mısın hiç iyi görünmüyorsun.Yaoyorozu ve Jirou lavoboya gitmişti.Çoğu korku ile bana bakıyordu. Bense hala bana olan bu durumun sebebini çözmeye çalışıyordum.
Fakat o sırada gözümden bi sıvı aktı.Ağlıyorum herhalde diye elimi silmek için gözüme atmıştım ki elime gelen şey kandı...
Deku:Y/n-chan!
İida:Arkadaşlar sakin olun panik yapmamaya çalışın!
Deku:Revire gidelim!
Uraraka:Evet.Deku ve Denki beni kucağıba aldılar ve sınıftan birkaç kişi ile birlikte beni revire taşımaya başladılar.
Bana neler oluyordu?Anlayamıyordum.V-ve ayrıca gerçekten çok mu korkunç görünüyordum...
------------------------------------------------------------
771 kelime
Gerçekten çok kısa olduuuuu TvT