Denki ve Kiri final sınavlarını geçemedik diye çok üzülüyorlardı.İlk bizimle gelebilecekler sanıyordum ama sonradan yaz okuluna kalacaklarını yani bizimle gelemeyeceklerini öğrenmiştim.
Fakat Aizawa-sensei dersten sonra bunun bizi köşeye sıkıştırıp hocalara karşı savaşırken güçlerimizi ortaya çıkarmamız için bir yalan olduğunu söyledi.Ama yine de Mina,Sero,Kiri, Sato ve Denki ek dersler alacaklarmış.
En azından bizle birlikte gelebileceklerdi.Aizawa-sensei duyurusunu yaptıktan sonra sınıftan gitti.
Y/n:En azından hep beraber gidebileceğimize sevindim.
Kiri:Bir haftalık eğitim kampı ha?
Deku:Yanımıza bir sürü şey almalıyız.
Denki:Mayo falan hiçbir şeyim yok.
Y/n:Benimdeee.
Kendi aramızda konuşurken tahtanın önüne çıkmış dikkati üzerine çekmeye çalışan Hagakure'yi gördük.Hagakure bütün 1-A sınıfı olarak alışverişe gitmeyi teklif etmişti.
Çoğu kişi kabul etmişti elbette.
Bazılarının başka işleri vardı.Benden çekinen birkaç kişi de vardı ayrıca.Yaoyorozu,Jirou,Tsuyu ve Koda konuşurken duymuştum.
~~~~~~~~~~
Jirou:Çok güzel olacak Momo-chan!
Yaoyorozu:Şe-şey bunu böyle ifade etmek istemem ama senin duymanda bir sorun yok Jirou-chan.
Jirou:??
Yaoyorozu:Y/n de geliyor diye gelmek istemiyorum.
Tsuyu:Gerçekten mi?Böyle düşünen tek kişi olduğumu sanıyordum.
Jirou:Ne kadar açık sözlüsün Tsuyu-chan...
Koda:A-aslında bende korkmuyor değilim...zaten i-işim olduğuna sevinecegim nerdeyse.
Jirou:P-peki siz gelmeyin ama ben gideceğim.
~~~~~~~~~~Denki:Y/n gözlerin yine mavi. Nolduuuu?
Denki kollarını bana sarıp dudak büzdü.Biraz kıkırdadım.Bu göz işi kötü olmuştu.Duygularım apaçık ortadaydı.
O sırada gözümden bi damla kan geldi. Hemen kimseye çaktırmadan sildim.Y/n:Bir şey yok Denki!
Denki:Ama gözle-
Y/n:Denki lütfen.
Denki:Ben sana ne lazım biliyorum.Alışverişe sende geliyorsun!Eminim bizimle alışveriş yapmak sana iyi gelecektir!
Y/n:Deku,Kiri ve Shoto da gelecek miymiş?
Denki:Shoto annesini ziyaret edecekmiş.Kalanlar geliyor.
Y/n:Anladım.
Kiri:Yani geliyorsun değil mi?
Y/n:Evet.
Deku:Yaz kampından önce güzel bir alışveriş iyi olacak!
Kiri:Evet Mido-bro!~~~~~
Alışveriş için alışveriş merkezinde toplanmıştık.Son 1-2 kişiyi bekliyorduk.
Onlarda gelince herkes gruplara ayrılıp dağılmıştı.Biz sohbet ederek bi mağazaya giriyorduk ki Deku'nun bizle olmadığını fark ettim.Lan biz ne kötü arkadaşlarız Deku'yu nası unuttuk!
Y/n:Ben Deku'nun yanına gidiyorum.Onu da alır gelirim siz bu mağazada takıladurun.
Denki:Deku bizle değil miymiş?
Y/n:Unutmuşuz lan bildiğin çocuğu!
Kiri:Bende geleyim mi Y/n-bro?
Y/n:Gerek yok ben hallederim.Deku hala orda olabilir diye ilk buluştuğumuz yere geldim.Deku boynunu tutmuş yere çökmüş.Bi adama bakıyor şu siyah kapişonlu.Hemen siyahlının yanına koşup yakasından tuttum.İki elini de havaya kaldırdı.Ve gergin bi gülümseme sundu.
Shigaraki:Sorun ne güzel bayan?
Y/n:Kes!Naptın ona?
Shigaraki:Kime?
Deku:Y/n-chan uzaklaş ondan!
Adam elleri ile ellerimi tuttu.Ben elimi çekip kurtarmaya çalışıyordum ki elimde acayip bir acı hissermeye başladım.Ellerim parçalanıyor!Elektiğimi kullandım ve mecbur beni bıraktı.Ellerimin yarısının derisi parçalanmıştı.Ahhhh ellerim fena acıyor!
Shigaraki:Uslu ol kuçu kuçu.Bak ne yaptın kendine.
Y/n:Sen kendini kim sanıyorsun be!Tam yeniden onun üstüne yürüyordum ki Deku kolumu tutup beni durdurdu.Kafasını hayır anlamında salladı.
Deku:Bırak gitsin Y/n-chan.
Onu sadece giderken izleyebilmiştik.
Deku:Y/n-chan!Ellerin!
Y/n:Çok acıyor evet ama öbürlerine çaktırmamamız lazım.Güçlükle konuşuyordum.
Y/n:Şu mağazadan eldiven alıp yanlarına gidelim.
Deku:Y/n-chan...
Y/n:Lütfen Deku-kun...beni böyle görmelerine izin veremem.Özellikle Denki çok üzülûr ve sinirlenir...bu güzel günümüzü mahvetmeyelim olur mu?
Deku:P-peki.Beraber eldivenleri aldık ve ellerime taktım.Takarken çok zorlanmıştım.Elim zaten acımıyor gibi eldivene sürttüğünden iki katı acıyordu.Sık dişini Y/n sadece birkaç saat buna dayanman lazım.
Y/n:Gi-gidelim.
Deku:Y/n-chan lütfen hiç iyi değilsin sen.Hastaneye falan gidelim yalvarırım.
Y/n:Hayır dedim ya De-deku.
Deku:Zor konuşuyorsun baksana bi şu haline.
Y/n:Deku-kun!Seni bırakıp gi-gideceğim ha!
Deku:Ta-tamam sakin.Onu Kiri ve Denki'yi bıraktığım mağazaya getirdim.Onlara el sallayıp yanlarına gittim.Deku da peşimden geldi.
Denki:Y/n?O eldivenler ne alaka?
Y/n:Ellerim üşüdü de.
Kiri:Şu sıcakta mı...?
Y/n:Evet olamaz mı?
Denki:Y/n eldivenlerini çıkart.
Y/n:Elim üşüyor Denki olmaaaz.
Denki:Çıkart dedim.Denki'nin sesini hiç bu kadar tehditkar duymamıştım.Sesi korkutucu çıkıyordu.
Y/n:Denki çı-çıkartmasam...
Denki ellerimi tek eli ile tuttu ve öbür eliyle eldivenleri çıkarttı.Ellerimi görünce Denki ve Kiri'nin de kaşları çatılmıştı.Ve ayrıca Denki'nin gözleri de sulanmıştı.Denki:Y-y/n b-bu ne...?
Kiri:Y/n noldu eline...
Y/n:Çocuklar şe-
Deku:Benim suçum!Y/n beni korumaya çalışıyordu!
Denki:Çabuk nolduğunu anlat Midoriya!Ellerimi bıraktı ve öfke ile Deku'nun üstüne yürüdü.Ve Deku'nun yakasını tuttu.Napıyorsun Denki!?Deku'nun suçu ne sanki!
Y/n:Denki d-dur!
Denki:Anlat Midoriya!
Deku:Kaminari-kun!Bırak beni düzgünce konuşalım.
Denki sinirle bi iç çekip Deku'nun yakasını bıraktı.Ve hadi anlat dedi. Deku ile birlikte başımıza gelenleri anlattık.Demek benden önce Deku'nun boynunu tutmuş ha.Şimdi Deku'nun niye gittiğimde boynunu tuttuğunu anladım.İyiki 4 parmakla tutmuş da boynu parçalanmamış.Benim ellerim bu kadar acımışsa onun ki ne kadar acırdı kim bilir....Ve ayrıca Deku'ya kendisini Tomura Shigaraki diye tanıtmış demek...kim ki bu Tomura Shigaraki?Neyin peşinde...galiba o da kötüler birliğinin bir parçası...Denki:Demek adı Tomura.Ölümün benim ellerimden olacak Tomura Shigaraki!
------------------------------------------------------------
767 kelime