" kamu kenapa ini ? muram seharian , mulut kalah anak ikan itu "
" Jungkook , dia itu langsung tak balik ke rumah kami "
" apa entah dia buat sampai tidak balik " kata Eun Jung sambil melihat eomma nya memotong sayur .
nak tolong ? dalam mimpi sajalah , rosak kuku nanti .
" kamu tanyalah dia , tak akan eomma pula nak tanya semua benda dekat dia ? "
" kamu nak sangat kahwin dengan dia hari itu ? dah kahwin dua bulan tak akan nak cerai dah ? "
" siapa cakap nak cerai ? " terkejut Eun Jung mendengar perkataan cerai itu tadi .
" tak ada , eomma fikir kamu mahu bercerai sebab itu ke sini " terus Puan Kang keluar dari dapur berlalu ke ruang tamu untuk membuka pintu .
loceng berbunyi , suaminya pulang mungkin .
+ + +
" kalau boleh saya nak awak buat presentation lebih baik dari kali ini "
" baik tuan Jeon " pekerjanya hanya mengikut kehendak .
" boleh bersurai "
terus semuanya keluar , tinggal dirinya dan Taehyung saja tika ini .
" macam mana kau dengan budak itu ? dah break ? " Taehyung buka cerita .
" aku , tak boleh . aku sayang dia , dia susah senang dengan aku . kami dah 3 tahun bersama "
" tapi , Jeon kalau kau tak lepaskan dia . kau tahu apa akan jadi kan ? "
" dia pregnant anak aku "
terkedu Taehyung mendengar balasan dari Jungkook ." aku akan bertanggungjawab , lagi pun kau fikir aku cintakan ke perempuan macam Eun Jung itu ? "
" dia hanya pergunakan aku sebab duit , kononnya kalau kami berkahwin akan memajukan lagi syarikat "
" semua itu tipu , syarikat aku ini tak payah bekerjasama pun dah lebih dari maju . tujuh keturunan pun tak akan habis "
+ + +
" sayang " panggil Jungkook . dia mencari gadis itu di bilik .
" kau nampak pucat , kau okay ? "
" pening sikit saja " balas gadis itu .
serasa ingin muntah , terus dirinya menekup mulut lalu berlari ke arah bilik air .
Jungkook mengikuti , terus dia menggosok belakang badan Jihyo .
" dah ? " soal Jungkook , Jihyo hanya mengangguk .
terus Jungkook menarik gadis itu , masuk ke dalam pelukannya .
Jihyo membalas dengan memeluk pinggang lelaki itu dengan erat .
" awak , wangi . jangan jauh-jauh dengan saya , saya suka bau badan awak "
tersenyum Jungkook mendengar itu , sambil itu dia mengelus perlahan rambut gadis itu lalu menciumnya .
" aku janji aku bertanggungjawab "