bunyi loceng membuat Jihyo untuk membuka pintu rumah .
" kau siapa ? " soal Eun Jung .
" say- "
belum sempat Jihyo menjawab , Jungkook datang dari arah belakang sambil memeluk pinggangnya .
" my girlfriend who i love " balas Jungkook sambil mencium tepi kepala gadis itu .
" yes , miss Kang ? why you come here ? any problem with our project ? kalau ada masalah tentang itu , bincang saja di pejabat . sekarang luar waktu kerja "
terus Jungkook menutup pintu rumah , dia memandang gadis itu .
" kenapa awak layan dia macam itu ? " tanya Jihyo pelik .
" luar waktu kerja sayang , mana boleh kacau "
" mari masuk tidur , sebelum itu minum susu dulu . baik untuk baby kita "
Jihyo hanya mengikut .
+ + +
" kau pergi mana ? seminggu hilang "
" aku ada saja , kat rumah Jungkook "
" dia jaga aku , dia tak bagi aku pergi balik hostel lagi masa itu . dia suruh stay kat rumah dia "
" hari ini pun aku akan keluar dari hostel , dia suruh aku tinggal kat rumah dia sampai lah kita convocation "
" lagi sikit je " tambah Jihyo lagi .
" penat aku je kemaskan cantik-cantik bilik hostel kita " balas Yeon sambil memuncungkan bibirnya .
" ala , jangan merajuk . aku belanja kau makan . mahu ? " soal Jihyo .
" kajja " terus Yeon memeluk tangan Jihyo lalu berlalu pergi .
" hari ini jom makan banyak-banyak "
+ + +
" hai , siapa perempuan hari itu ? " soal Eun Jung .
" aku dah jelaskan bukan ? "
" apa yang aku cakap hari itu , semuanya benar lagi belaka . tak ada yang silap , atau yang salah "
" you kena ingat kita dah berkahwin "
" aku boleh je bila-bila masa ceraikan kau . sekarang pun boleh je "
" aku akan pastikan kita bercerai secepat yang mungkin . takut aku jadi suami ahli sihir untuk perempuan macam kau "
" bayar sendiri air yang kau order ,sendiri buat sendiri bayar "
Eun Jung memandang geram ke arah lelaki itu , kau ingat kau seorang saja boleh macam ini ?
buat aku menderita macam ini ?
" aku akan pastikan budak itu kena tempias apa yang kau buat dekat aku " bisik Eun Jung di dalam hati .