Pujaan

15.2K 134 4
                                    

"Sabrinaaah... ohhhh... Sabrinaaaahhh..  aahhhhhhh!"

Dari luar bilik air aku dengar suara bapak aku yang berbisik perlahan memuja adik iparnya. Aku tahu bapak aku tengah melancap. Semestinya bayangkan adik ipar dia sebab namanya yang disebutkan. Bini kepada adik kandung dia sendiri.

Sebaik bapak aku selesai mandi dan keluar dari bilik air, aku yang selesai melepaskan hajat di tandas sebelahnya menemui kain batik cik Ina tersidai di ampaian bilik air itu. Basah kainnya. Mungkin kain mandi basahan cik Ina yang disidai dalam bilik air jadi mangsa lancap bapak aku.

Aku tahu, bukan bapak aku sorang yang bernafsu kepada adik iparnya itu, ada lagi lelaki lain yang bernafsu kepada bini pakcik aku itu. Pernah aku terdengar cik Mad mempersoalkan adakah cik Ina masih berhubungan dengan kekasih lamanya. Setiap kali cik Ina balik ke rumah maknya, pasti pakcik aku akan mempersoalkannya. Aku tahu pun sebab sewaktu aku tinggal selama beberapa hari di rumah atok di kampung pada hari raya, cik Ina dan cik Mad seakan tidak mesra dan pertikaian mereka yang perlahan di dalam bilik mereka telah aku dengari. Puncanya kerana cik Ina bersama rakan sekolahnya beraya ke rumah kekasih lama cik Ina sewaktu mereka pulang beraya di kampung cik Ina. Aku tahu itulah sebabnya cik Mad tidak suka balik ke rumah mertuanya. Kerana mungkin isterinya akan diam-diam bertemu kekasih lamanya. Aku syak anak mereka yang sulung adalah anak kekasih lama cik Ina. Tapi sebab dah tersedap dengan layanan nafsu, cik Mad sanggup mengaku itu adalah anak dari benihnya. Sebab, jika tengok muka anak mereka yang sulung, langsung tiada ciri-ciri pakcik ku itu.

Juga, aku pernah terdengar cik Mad mempersoalkan hubungan cik Ina dengan salah seorang rakan cik Mad. Aku syak pakcik aku cemburu. Namun jawapan cik Ina adalah sama. Sekadar kawan.

Walaupun hidup sebagai surirumah sepenuh masa, namun cik Ina tetap hidup bersosial bersama rakan-rakan wanitanya. Kerap bermotorsikal ke rumah rakan-rakannya dan mungkin aktivitinya itu membuatkan pakcik ku cemburu. Lebih-lebih lagi jika orang kampung menyampaikan cerita kepada pakcik ku.

Bagi aku pula sebagai seorang lelaki, walau pun aku masih di bangku sekolah, aku juga memiliki nafsu kepada bini pakcik aku itu. Kerana keseksian tubuhnya yang solid bersama bentuk bontotnya yang besar pehanya yang lebar itu. Apatah lagi lelaki-lelaki di luar sana. Lelaki mana yang tidak geram melihat cik Ina yang cantik itu menunggang motor ke kedai bersama fesyen kain batiknya yang sendat membalut bontotnya.

Lihat sajalah apa yang bapak aku buat dalam bilik air. Melancap menggunakan kain batik cik Ina. Sudah pasti apa yang dia bayangkan adalah tubuh adik iparnya itu, terutama sekali bontotnya yang seksi dibaluti kain batiknya. Aku tak nafikan yang aku juga sebenarnya stim melihat bontot besar cik Ina yang berkain batik setiap kali aku balik kampung.

Aku selalu melihat di depan mata cik Ina berkemban kain batiknya menuju ke bilik air. Nafsu membuatkan aku mengintai dia mandi hinggakan sampai dua kali aku terpancut sebab stim sangat melihatnya telanjang. Seluruh perhatian ku menikmati keindahan tubuh telanjang cik Ina yang memperlihatkan keseksian body dia yang berbontot besar dan berpeha lebar itu.

Aku tahu bukan aku sorang yang pernah mengintai cik Ina mandi. Sebab aku mengintai dari dinding yang seakan menjadi port tetap untuk mengintai. Dari kesan tanah tempat aku berdiri mengintainya, permukaan tanahnya yang seakan selalu dipijak orang membuatkan aku tahu disitulah tempat mereka yang berahi kepada cik Ina melepaskan nafsu. Juga lubang pada dinding papan bilik air yang seakan sengaja dikorek dari luar hingga dapat melihat tayangan tubuh indahnya.

Siapa yang mengintainya, aku pun tak tahu. Apa yang aku tahu, setelah aku amati betul-betul pada dinding luar bilik air itu, terlalu banyak kesan comot yang aku yakin adalah kesan air mani. Malah aku sendiri pernah melihat cik Mad keluar membawa parang pada suatu maghrib kerana mengesyaki ada penceroboh di belakang rumah. Aku syak, pasti ada orang mengintai bini dia mandi.

IdamanWhere stories live. Discover now