Terlerai

7K 75 2
                                    

Selama beberapa tahun aku jalinkan hubungan sulit dengan bini pakcik aku. Walau pun jarang jumpa, tapi bila dah berjumpa pantang line clear. Kami akan main sepuas hati. Walaupun membontot di belakang pintu dapur, terselindung dari pandangan anak-anaknya. Selak kain batik dan terus henjut. Cuma aku suka cara cik Ina cover line. Masa tengah tengok TV mulut dia ketawa melihat rancangan lawak jenaka. Tetapi sebenarnya dia sedang menonggeng bontotnya disontot oleh ku. Pernah juga kami menonton TV hingga lewat malam berdua dalam gelap. Suaminya tiada di rumah ke daerah lain bersama rakan-rakan kampung. Anak-anaknya pula sudah tidur di dalam bilik. Dalam gelap yang cuma disinari cahaya TV itulah cik Ina berbaring mengiring sambil aku yang berbaring memeluknya dari belakang menghenjut batang ku meliwat bontot besar bini pakcik ku itu. Sambil dihenjut, sambil itu juga mulutnya membebel kepada watak hero yang terlalu lembap menyelamatkan heroinnya. Juga ketawa apabila ada watak kelakar keluar.

"Eh.. budak-budak dah tidur ke?" Tanya cik Ina.

"Dah.." jawab ku yang bernafsu zakar ku menikmati lubang duburnya.

"Kejap.." pinta cik Ina menarik bontotnya ke depan hingga tercabut batang ku dari lubang bontotnya.

Terus dia menonggeng di depan TV. Melihatkan bontot besarnya terhidang membulat di depan mata, semakin bernafsu aku jadinya. Aku sambung menjolok batang ku di bontot besar bini pakcik ku itu. Menikmati sedapnya berzina menyetubuhi bontot besarnya yang menjadi kegilaan lelaki itu.

Merengek cik Ina kesedapan. Seluruh zakar ku keluar masuk lubang duburnya dengan laju. Bergegar bontot besar cik Ina yang subur berlemak itu. Hingga aku akhirnya melepaskan air mani ku di dalam bontot cik Ina. Mengakhiri persetubuhan dengan surirumah kampung yang menjadi idaman aku.

Kadang-kadang bila rindu, kami cuba juga untuk jumpa. Biasanya cik Ina cari alasanlah untuk keluar ke kedai. Jadi sebagai anak saudara suaminya yang baik, aku tawarkan menghantarnya ke kedai. Sebaliknya aku bawa dia keluar dari kampung untuk bersetubuh dalam kereta. Dalam ladang sawit memang biasa. Kadang kala, tepi jalan pun jadi. Yang penting dia balik dengan air mani yang aku lepaskan dalam tubuh dia. Tak kisahlah menyontot ikut laluan mana pun. Siang-siang buta pun kami jalan.

Tapi kami bukannya selalu bertemu, sebab kami lebih banyak hidup ikut haluan masing-masing. Cik Ina hidup dengan dunia surirumahnya. Aku pula dah bekerja dan dah berkahwin.

Sejak arwah atok meninggal, aku semakin kurang balik kampung, sebab kesibukan dengan tugas dan keluarga. Sesekali ada juga berbual dengan cik Ina. Terutama sekali kalau dia nak pinjam duitlah. Atau nak aku sponsor dia baju raya ke, atau apa-apa saja yang laki dia tak dapat sediakan. Cik Mad aku tu kalau tak mampu tu aku tak kisah sangat. Tapi dia suka maki bini yang buat cik Ina selalu makan hati dan buat cik Ina selalu jadikan aku tempat dia luah perasaan.

Semakin lama aku mula sedar cik Ina semakin kurang hubungi aku. Rupa-rupanya dia jalinkan skandal dengan salah seorang orang kampung. Aku ketahuinya selepas mendengar perbualan antara mak aku dan nenek di telefon. Nenek kantoikan cik Ina sedang didoggie di belakang rumah pada waktu malam. Suara kesedapan cik Ina membuatkan nenek mengesyaki sesuatu dan sebaik keluar dia mendapati cik Ina bersama seseorang dalam gelap malam di belakang rumah. Segera lelaki itu berlari pergi dan nenek tidak tahu siapa pelakunya.

Cik Ina mengatakan dia telah dipaksa oleh lelaki itu. Senang kata dia telah dirogol oleh lelaki itu. Tetapi yang menjadi persoalannya mengapa mesti keluar pada waktu malam itu di belakang rumah. Alasan cik Ina nak mengambil cili di belakang rumah untuk dibuat makan malam. Nenek mempertikaikan kalau dipaksa kenapa tidak menjerit atau melawan. Sebaliknya kesedapan. Cik Ina tiada jawapan.

Teruk cik Ina dibelasah nenek. Semua perjiranan kampung boleh dengar suara nenek mengamuk tapi mereka tidak tahu apa puncanya. Cuma yang nenek peliknya, kenapa anak bongsu dia tu bodoh betul tak nak ceraikan cik Ina. Dah tengking, dah tampar bini dia yang diam tak nak cakap siapa pelakunya dengan alasan gelap dan asyik kata dirogol semata. Lepas tu bagi alasan tak nak ceraikan cik Ina sebab cik Ina dipaksa.

IdamanWhere stories live. Discover now