tümör

2K 146 13
                                    

"Jimin. " diye bağırdı Taehyung, Jimin'in odasına girerken. Taehyung'un evinde Jimin'i için hazırlanmış bir oda vardı, her zaman..
"Jungkook arıyor."

Telefonu açıp Jimin'in kulağına dayadı.

"Efendim?"

"Neredesin sen?" diye sordu Jungkook, Jimin telefonu açar açmaz.

'Şimdi de benim için endişelenir olmuş.' diye düşündü içinden Jimin.

"Taehyung'dayım."

"Neden bana haber vermiyorsun?" diye sordu Jungkook. Jimin iç çekti.

"Öğrenmiş oldun işte. Şimdi müsaade edersen yapmam gereken şeyler var." diyerek telefonu yüzüne kapattı Jimin. Sesini de kıstıktan sonra yastığının altına koydu telefonu.

"Kavga mı ettiniz?" diye sordu Taehyung. Kafasını aşağı yukarı salladı Jimin.

"Öyle bir şey. Birkaç gün sende kalsam sorun olmaz değil mi?"

"Oof Jimin, saçmalama. Burası senin de evin. İstediğin kadar kalabilirsin, tabiki de." dedi Taehyung onun saçlarını karıştırarak.

"Teşekkür ederim, Tae. İyi ki varsın."

&&

"Günaydın Jimin. Bugün nasıl hissediyorsun?" diye sordu Namjoon, arabaya oturmasına yardım ederken.

"Iyiyim, Bay Kim. Siz nasılsınız?" Namjoon, Jimin'in kemerini taktıktan sonra cevapladı.

"Ben de iyiyim, Jimin." dedikten sonra sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.

"Sonuçları çıktı mı?"

"Çıktı."

"Peki, nasılmış?" Namjoon, Jimin'e baktıktan sonra tekrar yola çevirdi odağını.

"Bilmiyorum, bakmadım hiç. Hastanede birlikte öğreneceğiz."

Yaklaşık 10-15 dakika sonra birlikte Seokjin'in odasına gitmiş ve oturuyorlardı.

"Jimin.." dedi Seokjin. "Tümörün nüksetmiş."

"Ne?" dedi Jimin şaşkınlıkla.

"Çok üzgünüm. Biliyorsun kötü huylu bir tümördü... Çok büyümüş." dedi ve devam etti.
"Neden aksattın ki kontrollerini? Sana riskli olduğunu bin defa söyledim! Beni neden dinlemedin?"

"Seokjin, sakin ol. Üzerine gitme." diyerek araya girdi Namjoon. Seokjin yüzünü sıvazladı avuçlarıyla.

"Tamam, en yakın zamanda ameliyat olmak zorundasın."

Jimin, ne hissedeceğini bilmiyordu. Aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyordu.
O acılara, kimyasallara tekrardan maruz kalmak istemiyordu.
Ama ölmek de istemiyordu.
Ölmekten çok korkuyordu.

"Ameliyat riskli değil mi?" diye sordu Namjoon.

"Hayır, tümör büyümüş ama riskli bölgelere henüz ulaşmamış. Geç olmadan alırsak hiçbir şey olmayacak." Seokjin, Jimin'e döndü.

Jimin, karmaşık duygular içerisindeydi. En büyük düşmanı ona tekrardan savaş açmıştı. Bu sefer gerçekten iddialıydı. Bitirmek istiyordu Jimin'i.

Ve bitirecek gibi duruyordu.

" Kimseye söyleme. Ne Jungkook'a, ne Taehyung'a. Son güne kadar kimsenin haberi olmayacak, yoksa vazgeçerim."

"Tamam, Jimin. 5 gün. 5 gün daha dişini sık tamam mı? Pes etmek yok." dedi Seokjin, Jimin'in ellerini tutarak. Jimin kafasını salladı.

Lakin Jimin, çoktan pes etmenin eşiğine gelmişti bile.

&&

Jimin lavaboda çıkıp ikilinin yanına dönecekken sessizce konuştuklarını fark etmişti. Kapı hafif aralıktı. Durdu ve onları dinledi.

"Seokjin, bu tümör kocaman. Neden yalan söyledin?" diye kızmıştı Namjoon.

Seokjin gözlerini kocaman açtı.

"Sessiz ol! Jimin duyacak." dedi Seokjin de Namjoon'a kızarak.
"Panik olursa her şey daha kötü olur. Sakin ve rahat olması lazım. İşleri yokuşa süremem Namjoon anlıyor musun? Jimin'i kaybedemem."

"Ona doğruları söylemelisin. Hastane etiklerine, ettiğin yemine aykırı!"

"Hayır! Ona söyleyemem, öleceksin diyemem Namjoon. Ne olur anla beni!"

Jimin, gülümsedi.
Daha fazla dinlemeden yanlarına gitti. Duymak istediğini duymuştu.

Neden gülümsüyordu? Ağlaması, bağırıp çağırması gerekiyordu.

Ama Jimin o kadar yorulmuştu ki artık!
Ne kadar korksa da, ölüm onun için bir çözümdü belki de..

&&

" Taehyung?" dedi Seokjin telefonun ucundan. Taehyung, sesi tanısa da kim olduğunu kestirememişti. Kaşlarını çattı.

"Kim Seokjin, Jimin'in doktoruyum." Taehyung ses vermeyince kendini tanıtmıştı Seokjin.

"Merhaba Bay Kim, kusura bakmayın tanıyamadım." dedi sakince.

"Evet, müsaitim. Ama bir sorun yok, değil mi?"

"Jimin hakkında ama endişelenmeyin." Taehyung iç çekip kafasını salladı.

"Pekala bana konum iletirseniz, hemen gelirim." 

&&

jimin:
jungkook
neden evimize gelmiyorsun
seni özledim

jungkook:
jungkook müsait değil (yazı ile)


jimin:
neden ses atmıyorsun?
ne yazdın

j

ungkook:
ah göremiyordun değil mi?
unutmuşum (yazı ile)

jungkook şu an müsait değil (ses ile)

&&&

slmmm bugun finalliyorum fici

son konusma kimin konustugunu anlamissinizdir

optum muahh

listen before i go, jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin