ii

30 10 22
                                    

"Yeni kurbanımızın adı Park Chaeyoung. 13 numaralı kurban"

Chanyeol'ün derin sesi karanlık toplantı odasında yankılandı.

Odada bulunan herkesin gözleri aynı kararlı endişeyi paylaşıyor, o konuşurken pür dikkat Chanyeol'ü dinliyorlardı. Küçük ekipleri artık yeterli değildi. En iyi adli tıp ekibiyle birlikte Seul çevresindeki diğer bölgelerden daha büyük bir polis ekibini organize etmesi onu ve Minseok'un 3 saatten az zamanını aldı. Eğer bu dava toptan çözülecekse, en iyisine ihtiyaçları vardı ki bazen en iyinin bile ötesi olması gerekiyordu.

Projeksiyondan çıkan beyaz tahtanın üzerindeki slaytına geri döndü ve elindeki kumanda ile düğmeye bastı.
Sonraki sayfa açıldığında Chaeyoung'un parlak ve güzel yüzü tüm ekranı kapladı. Sadece kimlik fotoğrafıydı ama Chanyeol haklıydı, Park Chaeyoung güzeldi. Kesinlikle çok güzel bir kadındı.

"Geçmişteki kurbanların yaş grubu 22-28 aralığındaydı, bu da onu 25 yaşında tam ortaya koyuyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Geçmişteki kurbanların yaş grubu 22-28 aralığındaydı, bu da onu 25 yaşında tam ortaya koyuyor. Aldığımız kayıtlara göre Chaeyoung yakın zamanda Melbourne, Avusturalya'dan Seul'e taşındı ama nedeni bilinmiyor."
Kalemlerin not almak için çıktığını görünce devam etti.
"Garson olarak çalışıyor ve Pazarlama alanında ingilizce yandal derecesine sahip. İşvereniyle sözleşme imzaladık, ancak kayıtların gösterdiği kadarıyla o yalnız. Ailesi birkaç yıl önce Melbourne'da bir araba kazasında ölmüş ve kayıtlarda kardeş veya başka bir akraba yok.

Bunu tek başına yaşamak zorunda olması Chanyeol'ün canını çok sıkıyordu. Derin bir nefes aldı ve slaytı değiştirirken nefesini bıraktı.

Chaeyoung'un muhteşem yüzünün yerini adli tıp resimleri aldı.
"13 bıçak yarasıyla bulundu, bazıları 4 inç kadar derindi. Kollarında çok sayıda savunma yarası var. Saldırı sırasında bir noktada onu boğmaya çalıştığını düşünüyoruz."
Parlak morarmış boynunun etrafında parmağını gezdirdi.

"Geçmiş kurbanlarda, yaralanmalarda bir eğilim görüyoruz. Yaraların çoğu, tıpkı hayatta kalan kurbanımızınki gibi pelvik bölgeye ve göğse doğru yerleşiyor. Ancak bu sefer saldırı o kadar temiz olmamış gibi görünüyor. Bıçak yaraları daha dağınık ve daha hassastı."
Kararlı bir ses tonuyla konuşmasına devam edecekken arkadan bir el kalkınca duraksadı.

"Neden olabileceği ile ilgili bir fikriniz var mı?"
Arkadan bir polis konuşmuştu.

Chanyeol, Minseok'a bakarak konuşmasına izin verdi. Ortağı ön sıradaki yerini aldı. "Birkaç farklı teorimiz var. Geçmişteki kurbanların savunma yaraları o kadar fazla değildi, bu yüzden Chaeyoung'u bayıltmış ve Chaeyoung'un saldırı esnasında uyanmış olabileceğini düşünüyoruz. Diğer bir teoride katilin sinirlenip daha da fazla şiddete eğilim göstermesi."

"Cinayetin cinsiyet odaklı olduğunu düşünüyor musunuz?" Bu soruyu yönelten psikologtu, grubun ortasında kemik gözlüklü genç bir kadın. Chanyeol onu önceki bir vakadan tanıdı.

Red Lip Killer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin