v

11 3 12
                                    

DNA: eşleşme bulunamadı.

Karşılaşmayı bekledikleri şey zaten buydu ama bu yinede Chanyeol'ün bilgisayar ekranını parçalamak istemesine engel olmadı. İşleri zorlaştırıyordu.

bu aynı zamanda şüpheli hakkındaki profillerin içerisinde gerçek suçluyu bulmayı daha da zor bir hale getirmişti.

- 30 yaşın altında bir adam, sabıka kaydı yok, büyük ihtimalle bekar. Aile üyeleri dağınık biçimde ve eğer durum bu şekildeyse büyük ihtimalle onlara ya da özellikle annesine karşı bir kırgınlığı vardı.
Suçları ve bunların şiddet içeren yapısı bundan kaynaklanmaktadır.
Ama Chanyeol, işin içinde sadece 'anne sorunları'nın değil, daha fazlasının olduğunu hissetti.
Dr. Manoban'ın brifing sırasında sorduğu gibi, bunlarda cinsel bir dürtü var gibi görünüyordu.

DNA'ya ulaşmak çok kolay olurdu ve katil akıllıydı. Chaeyoung'un saldırısı normların dışında olan tek saldırıydı. Önceki kurbanlarda, kesinlikle DNA bulunamamıştı. Ama artık buna sahiplerdi.

Chaeyoung'un saldırısı diğerlerinden farklıydı.

Biraz daha acemice işlenmiş bu suçta büyük hatalar yapılmıştı ve Chanyeol'un katili bulmak için elinde artık daha fazla koz vardı.

Chaeyoung'un ifadesi işe yarayabilirdi ama yine de onu zorlamayı kesinlikle reddediyordu.
Onu buldukları ilk günden beri onunla tanışmamışlardı bile; gerçek temas kurabilen tek kişi Dr. Manoban'dı. Görünüşe göre arkadaşı dışında Chaeyoung'un kendisine yakınlaşmasına izin verdiği tek kişi de Dr. Manoban idi.

Doktorlar ve hemşireler bile onu ürkütmemek için etrafında parmak uçlarının üzerinde dolaşmak zorundaydılar. Ha öyle yapmasalardı Chanyeol o hastaneyi başlarına yıkardı zaten.

Konu Chaeyoung iken tahammülsüzdü.

Chaeyoung gergindi, Dr. Manoban onlara daha önce böyle söylemişti. Chaeyoung, güvenme konusunda sorun yaşıyordu.

Savcı Wang, onun ifadesini alma konusunda hala Yeol'u sıkıyordu, Chanyeol her gün ondan telefon alıyordu.

...

Tam beklediği gibi Junmyeon'a haberler ulaşmıştı. Ve Wang bu bekleyişin tüm zamanlarını boşa harcamak olduğunu söylediği için artık Junmyeon'da Wang gibi düşünüyordu.

Chanyeol şefinin ofisinde otururken sessizdi Junmyeon'un dediği her şeyi kolları göğsünde bağlı bir şekilde dinledi. Hiçbir şey söylemedi.

En sonunda yine kendi bildiğini okuyacaktı.

Birkaç gün süren sessizlik ona ve Minseok'a DNA'yı ve CCTV görüntülerini inceleme fırsatı verdi.

Aynı zamanda Chae'nin iş arkadaşları ve patronu ile görüşme yaptılar.

Chaeyoung o gece çalışmış, Kafe kapandıktan sonra oradan ayrılmıştı.
Patronu, işten sonra genelde yürüyerek otobüs durağına gittiğini ve oradan otobüse bindiğini söylemişti.

Garson arkadaşı Jaehyun, Chae'yi o gece evine bırakmayı teklif ettiğini ancak onun reddettiğini söylemişti.
Genç adam endişeli görünüyordu ve Chaeyoung'u görüp göremeyeceğini sordu.

Kendi cevabı zihninde çok büyük bir hayır olsa bile. Bunun cevabını verecek kişi Chanyeol değildi.

Chanyeol, Jaehyun'a ziyaret etmesi için hastane bilgilerini verdi.
Mutlu değildi ve bu fikir onu biraz tedirgin etti.
Hayır, Jaehyun'un Chaeyoung'a zarar verme ihtimali olabileceğinden değildi bu tedirginlik.
Ziyaret esnasında Chaeyoung'un odasının içinde iki adet polis memuru duracaktı.

Red Lip Killer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin