Ender ve Kaya'nın tekrar ayrılmalarının üstünden 1 yıl geçmişti. Bu süre zarfında Ender'in hayatında birileri olmuştu tabi ama henüz ciddi bir ilişki yaşamamıştı. Kaya ise ayrılığın ardından işine dört elle sarılmış, hayatında yeni birine yer vermemişti. Bundan sonra ilişki için bir girişimde bulunmak istemiyordu. Kiminle olursa olsun birlikte olduğu kişide Ender'den bir parça arıyordu çünkü. Bu durumda aklında sadece bir isim beliriyordu ve bu isimle bir araya gelmesi mucize gibi bir şeydi artık. Ama onun mucizelere inanma gibi bir lüksü kalmamıştı. Peki siz hala mucizelere inanıyor musunuz? :)
Ender Ev/
Yıldız: Ender iyi ki aramız bozulmadı Doğan yüzünden. Yoksa kiminle bu kadar çok dedikodu yapacaktım?
Ender: Saçmalama Yıldızcım. İlk başlarda biraz bozuldum yalan değil. Ama Doğan'ın bana uygun biri olmadığını fark ettiğimde hiç takılmadım. Sonuçta herkes Ender Çelebi'ye layık olamıyor maalesef.
Yıldız: Ama kimsenin ona layık olamadığı o Ender Çelebi, hayatı boyunca ona layık olabilen tek bir insanı kaybetti. Kim diye sorarsan baş harfi Kayu.
Ender: Başlama Yıldız yine. Ayrıca biz yürütemediğimiz için ayrıldık. Evliyken her şey dört dörtlük olmuyor maalesef. Sırf seviyordum diye mutsuz bir evlilikle mi yaşasaydım?
Yıldız: Sanki şu an cok mutlusun. Mutlu değilsin Ender. Çocuklarınla bile görüşmüyorsun ya. Hep iş hep iş. Nerde o çocuklarını her şeyin önünde tutan Ender Çelebi?
Ender: Benim için hala her şeyin önündeler onlar Yıldız. Sadece vakit ayıramadım bu aralar.
Yıldız: Bu aralar mı? 4 aydır çocuklarını aramadın Ender. Geçen Erim'i aradım Halitcan'ı görsün diye, annem napıyo Yıldız abla aramadı ne zamandır dedi. O bu aralar çok yoğun çalışıyor demek zorunda kaldım ya. Noluyo Ender sen böyle yapmazdın?
Ender: Bilmiyorum Yıldız. Her şey cok tuhaf bi kaç aydır. Çocukları aradığımda sanki eskiler canlanıyor kafamda. Yanımda olsunlar istiyorum ama bu da zor bir ihtimal. Hem onların orda benim de burda bi düzenim var olmaz yani.
Yıldız: Ne düzeni Allah aşkına Ender? Senin düzen dediğin evden işe işten eve mi yani? Biz bile eskiden daha sık görüşüyorduk şimdi yüzünü gören cennetlik. Bana bak noluyo sana?
Ender: Bilmiyorum dedim ya Yıldız. Ayh neyse sıkıldım ben hadi kalk şirkete gidelim hem sen de kocana sürpriz yaparsın.
Yıldız: Ay olur hem Doğancığımı bir göreyim özlemiştir beni şimdi o hah.
Ender: Kesin özlemiştir kesin. Hadi gidelim.
Ender ve Yıldız şirkete gitmek için yola çıktılar. Geldiklerinde Yıldız Doğan'ın yanına, Ender de odasına gitti. Dosyaları yine birikmişti. Kısa bir yakınma sonrası hemen işinin başına geçti. Biraz çalıştıktan sonra içeri Yıldız geldi ve kahve molası verdiler.
Kahve molasından sonra Yıldız evine geçti, Ender de biraz daha çalışıp dosyalarını bitirdi. Son birkac tane imzalanacak dosyayı da göz gezdirip imzaladıktan sonra toparlanıp eve geçmek için şirketten çıktı. Arabaya bindiğinde Caner'i arayıp nerde olduğunu sordu. Caner bu akşam Emir ile olacağını söylemişti. Ender'e yalnız kalıp düşünmek için fırsat doğmuştu. Artık zihninden geçenlere kulak verme zamanı gelmişti.
Yıldız Ev/
Yıldırım ailesinin keyifli akşam yemeğinden sonra herkes evin farkli köşelerine çekilmişti. Asuman hanım Halitcan'ı yatırıyor, Kumru ise arkadaşları ile buluşmak için dışarı çıkmıştı. Doğan da çalışma odasına geçip toplantı icin gerekli olan evrakları gözden geçiriyordu. Yıldız salonda oturup Ender'i düşünürken Halitcan'ı uyutan Asuman hanım içeri geldi ve kızının düşünceli halini incelemeye başladı