Початок

36 7 2
                                    

Ти т/і т/ф, тобі тільки-но виповнилось 16. Твоє місце проживання це Америка. Ти ходиш в звичайну школу в 10 А клас, твої стосунки з однокласниками скажімо не дуже. Що до батьків-вони ну дууууже часто у відрядженнях тому ти їх бачиш фактично 3 рази у рік, але плюсом є те, що вся величезна квартира у твоєму розпорядженні. В тебе є тільки один друг і то ви познайомились у Дайвінчику, але виявилось, що ви з одного міста та досі не зустрілись. Твоя зовнішність неймовірна: ти брюнетка з шикарним волоссям та прекрасними смарагдовими очима, твій стиль це зазвичай худі та джинси або щось подібне. Бачте, в тебе є деяка особливість, ти володієш силою. Про це звісно ж ніхто не знав атже може якийсь ненормальний щось з тобою зробить? Так от твоя сила була не єдина ти могла володіти абсолютно всім. На данний момент ти прекрасно володієш телепатією та телекінезом (читаєш думки і користуєшся силою думки) також ти почала вивчати квантову фізику атже вчишся переміщатись у просторі, часі та всесвітами) що до боротьби ти прекрасно володієш вогнепальною зброєю та ножами, а про техніку боротьби мовчу, коротше ТАНК. Ну все тепер переходимо в саму історію)

-----------------------------------------------------------------
Т/і почула звук будильника та вимкнула його атже дівчині ще таааак хотілось полежати у теплому ліжку, але покрутившись декілька хвилин вона встала на ноги і глянула на годинник де побачила 6:35. Ще потягнувшись дівчина попрямувала в ванну кімнату де взялась за всю ранню рутину (сходила в душ, вмилась і так далі). Вийшовши зеленоока слідувала на кухню де зробила собі сніданок, а саме зварила вівсяну кашу та нарізала для неї фруктів (вибачте якщо ви таке не їсте це просто від автора). Т/і поснідала і побігла у свою кімнату щоб обрати одяг в якому вирушить в школу. Було дуже добре, що в її школі немає шкільної форми тому дівчина обрала джинси та худі під їхній колір. На годиннику показувались цифри 7:55 тому брюнетка вхопила рюкзак, взулась у свої улюблені кросівки і закрила квартиру та попрямувала в школу. Їй було йди довгенько тому в 8:22 вона вже піднімалась по сходах у свій класний кабінет. Т/і як зазвичай сіла за свою задню парту та почала написувати своєму другу.

*Переписка*
П'ять ✋🏻💋
Добрий ранок) ⁸'³⁰ -
-⁸'³¹Добрий)
Як ти? Що поробляєш?⁸'³¹-
-⁸'³³Шпиндикую в школу🥲
-⁸'³³До того ж в нову)
Ого, а в яку?⁸'³⁴-
Дівчина не дочекалась відповіді тому, що почула як відкриваються двері у її клас. В нього увійшов хлопець, він здався т/і симпатичним і досить знайомим. Хлопець розирнувся та побачив, що майже всі місця зайняті, а коли він пройшов до середини кабінету то побачив т/і сидячою за задньою партою і попрямував до дівчини. Дівчина навіть не звертала уваги попри те, шо чула кроки які наближаються до неї.
-В 10 - сказав хлопець мило усміхнувшись.

Десятка Амбрели)Where stories live. Discover now