-Tanışma-

24 3 11
                                    

Klasik okul günlerinden biriydi. Normal bir şekilde okula geldim, bahçeye ilk girdiğimde bana bakan buğra vardı. Şerefsizin önde gideniydi ondan nefret ediyordum. Beni en yakin arkadaşım olan Leyla ile aldatmıştı. Leyla ile şuanki zamanlarda görüşmüyoruz benim haberim yok sanıyor ama ben herseyden haberdardım. Kafamı çevirince bana doğru sevinçle gelen kankilerimi gördüm. Gökçe, Yaren, Ebrar, Tuana, Sevilay ve Elif.
"Günaydın Karım!" dedi Yaren bana
"Günaydın Yusra'm" diye geride kalan Gökçe bağırdı.

Sakince sınıfa gittik, buğra ve leyla flörtüz bir şekilde konuşuyorlardı biz sınıfa gelince, sustular. Benim yanımda kimse oturmadığı için sıraya rahat rahat yayılıyordum sıraya oturur oturmaz edebiyatçı sınıfa girdi yanında yeni bir öğrenci ile.
"Herkese günaydın arkadaşlar. size yeni sınıf arkadaşınız Ekin ile tanıştıracağım."
Ekin gergin ve utangaç bir şekilde adım attı.
"Herkese merhaba ben Ekin, on beş yaşındayım." dedi ve kızarmış bir şekilde edebiyatçıya baktı. "Ekin sen Yusranın yanına otur onun yanı boş." ekin küçük adımlarla yanıma geldi. çok tatlı kokuyordu saçları yukarıya doğru dağınık altında siyah pantolon
üstünde ise gri bir tişört vardı çantasını sıraya asıp yanıma oturdu. Yeni geldiği için onunla samimiyet kurmaya çalışmıyordum zamanla olur diye düşünüyorum diye aklımdan geçiyordum dedikten sonra Ekin bana baktı. "Merhaba ben ekin tanışabirmiyiz ?" deyip gülümsedi bana.
"Merhaba ben Yüsra Doğan." dedim soğuk bir şekilde Ekinin yüzü düşmüş şekilde "memnun oldum yüsra." dedi sertçe kafasını çevirdi ne bu tavır anlamamıştım.
************
Zil çalır çalmaz bahçeye indim banklardan birine oturacakken Leyla samimiyetsiz şekilde yanıma geldi. "Yusra nasılsın?" diye sordu
"İyiyim Leyla" deyip Buğraya baktım yanında ekinde vardı. ne ara arkadaş olmuşlardı Ekin ile Buğraya bakarken leyla "Ekin çok hoş çocuk değilmi?" dedi Leyla şaşkın şaşkın Leylaya bakıyordum. "Buğradan yüz bulamadın Ekinemi kaldın yazık sana!" diye bağırdım Leylaya "neden böyle yapıyorsun!" sesimiz yükselmeye başlamıştı "Neden mi bide soruyor musun Leyla?" buğra ben ile leylaya seslenmişti buğranın yanında ekinde vardı. "Ne oluyor orada?" ikimizinde kafası buğra ile ekine dönmüştü bize doğru geliyorlardı "yusra sen ne yaptığını sanıyorsun!" bana bağıran buğraydı leylaya baktım sırıtarak beni izliyordu. ekinde buğraya bakarak "bir kıza böyle bağıramazsın" dedi sakince
"sen daha yeni gelmedin mi ne bu hareketler?"
dedi buğra ekin bana doğru geldi. "Yeni gelmiş ola bilirim ama senden daha adamın senin gibi olayı bilip bilmeden bir kıza bağırmıyorum" dedi sakince ve beni kolumdan tutup çekti.
*********
Ekinle okulum koridorunda yürürken "İyimisin?" dedi bana güzel bir sesle
o sırada Gökçe ve Elif geldi.
"Yusram ne oldu Leyla ve Buğra kızmış şekilde sınıfa geldiler bir şey mi oldu?" telaşlı bi sesle.
"İyiyim Leyla ile tartıştık sonra Buğra geldi bana bağırdı Ekin ise buğraya bağırdı o yüzden bu sinirleri." dedim.
Gökçe şaşkın şaşkın Ekine bakarken.
"Oo yeni bir ilişk-" dicekken Gökçenin ayağına vurdum.
********
Son ders matematikti Buğra pis pis Ekine bakıyordu Ekin takmıyor gibiydi. Zil çaldı ve Eve gidecekken Buğra ile Leyla bize doğru hızlıca geliyorlardı. Olayı anlamıştım kavga etmek için geliyorlardı. "Yusra gel buraya!" diye bağırdı Leyla.
"Ne var Leyla?" dedim sakince
"Sen bana bahçede ne demek istedin!" herkes etrafa toplanmış bizi izliyorlardı.
"Ne anladıysan onu." dedim ve arkamı döndüm. Kafam aşşağı doğru inmişti Leyla saçımı çekmeye başlamıştı
"Bırak!" diye bağırdım herkesin elinde telefon videomuzu çekiyorlardı. Leyla arkamda olduğu için ayağımın altıya ona vurdum, nereye vurduğumu bilmiyordum saçlarımı bıraktı yere düştü o sırada gökçe yaren ebrar tuana sevilay ve elif hızlıca geldi yaren beni kenara aldı sevilay ilk okul arkadaşımdı ve leylanın üstüne atladı buğrada sevilayın üstüne sevilaya vuracakken buğranın elini biri tuttu sıkı şekilde ve çevirdi buğranın seslerinden acı çektiği anlaşılıyordu. Ekin buğrayı sevilayın üstünden alıp yumruk attı. "Ne kadar şerefsiz bir insansın kızlara vurcak kadar top!" diye bağırdı sevilay leylanın üstünden kalacakken buğra ekine vurdu. Buğra ekinin üstüne çıkacakken araya girdim. "Bırak çocuğu!" dedim buğraya tokat salladım.
"Beni leyla ile aldatırken nerdeyi bu erkekliğin!" dedim ve oradan hızlıca uzaklaştık.
"Ekin sana teşekkür ederim" dedim mutlu şekilde ekinin dudağı kanıyordu, çocuğun ilk günden kavagaya bulaştırmıştım pişmanlık hissediyordum. "Ekin dudağın kanıyor" dedim ve ekin elini dudağına koydu parmağına kan gelince "bişey olmaz küçük bir şey." dedi
elim okul çantama kaydı yara bandı ve küçük bir kolanya şişesi vardı. Kaldırımın kenarına oturttum ekini dizlerimiz bir bizine değiyordu. "Kolanya sıkacam biraz yana bilir." Dedim
"sorun yok yapa bilirsin alışkınım" dedi kaşlarımı kaldırarak elim ekinin dudaklarına gitmişti ekinle burun burunaydık. Kolanyayı sıkıp yara bandını yapıştırdım, ekin ise bana bakıyordu gülümsedi bende ekinin gözlerinin içine bakıyordum.

YubusumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin