İyi okumalar <33
__________________________________________
Jeogin'den
Sabah yüzüme güneş vurmasıyla uyandım.
Saat 07:57 di.Hemen elimi yüzümün yıkayıp üstümü değiştim.Saate baktığımda 08:04 ü
Çantamı alıp ayakkabılarımı giydim.Evin zilini çaldım.Açan Bahiyyih ti.
"Gidelim mi?"diye sordum.
"Bi iki zıkkımlancaz Alla Alla"dedi Yeon
Hyunka kapıya gelip "günaydın bebeğim" dedi "Günaydın Hyunka."________
Aşağı indiğimizde Felix bizi bekliyordu."Günaydıın"dedi.Felix hep etrafına neşe saçan biridir.Bende"Günaydıın civciv"Dedim.
________
Okula gelmiştik.Felix,Yeon Hyunka ve Bahiyyih ile gelirken tanışmışlardı.Okula geldiğimizde çoğu kişi Yeon ve Hyunka'ya bakıyordu kim bakmazki
Hyunka Bahiyyih ve Yeon sınıflarını öğrenmek için müdürün yanına gittiler.Aslında gitmelerine gerek yoktu çünkü Hyunka bilerek Yeonla bizim sınıfa gelicekti.Bahiyyih ztn 10 a gidiyor.
Diğerlerinin yanına gittim.Yanlarına gittiğimde Jisung hemen konuştu"Yeon ve Hyunka gelicek mi?" diye sabırsızlıkla sordu.Onaylarcasına bir mırıltı çıkardım.Yaklaşık 2-3 dk sonra Yeonjun ve Hyunka sınıfın kapısına geldi.Hyunka'yı gördüğümde hemen yanına gittim.Yeonjun "Boş sıra varmı zıkkımlancamda sabah senin yüzündem bişi yiyemedim."dedi elindeki tost ile ne ara yaptırdıysa.Jisung hemen yanıma geldi.
Normalde birileriyle hemen konuşan biri değil ama "Günaydıın ben Jisung." Dedi."Bende Yeon."
Hyunka dalmıştı."Ha bende Hyunka farketmemişim kusura bakma."Boş yer gösteriyim ben size."dedi Jisung._________
Ders bitmişti.Hyunka ve Yeon diğerleriyle tanışmıştı.Herkes sessizce oturuyordu konuşacak birşey yoktu.Sessizliği bozan Hyunka'nın içtiği çilekli sütün bittiğini işaret eden sesti.Hayır bu sessizliği bozmaya yetmemişti.
Sessizliği bozan Yeji'ydi."Öncelikle miraba ikinci olarak okula yeni bir kız geldi belki projenizde yardımcı olur.Hadi babay."
"Lan bekle bi işe yaradın bari adam akıllı yara."dedi Hyunjin.İkisi kardeş oldukları için birbirleriyle uğraşmayı severdi."Uykum geldi ama sıra çok sert."dedim.
"Gel ben seni uyutim."Nasıl uyutucanı bilmiyorum ama Changbin in yanına doğru adımladım.Başımı bacaklarının üsyüne koydu.
Uzun teneffüstü ve benim uykum gelmişti.Zilin sesiyle gözlerimi araladım.Changbin hala bana bakıyordu gözlerimi açtığımda bana gülümsedi.Hem sevimli hemde yakışıklıydı.
Kafamı kaldırdım."Hm.. Changbin ne zamandır uyuyorum?" diye sordum."Yaklaşık 10 dakkadır." Dedi.
___________________________________________
Bu bölümü kıs tuttum çünkü uykum geldi bu arada
Jeongbin etiketinde 3. olmuşuz
Hadi bb <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On Track | Skz
FanfictionOkula yeni gelen kız yüzünden araları bozulan Lee Minho ve Hwang Hyunjin, gerçeklerin farkına ne zaman varacaktı? Belkide Huening Kardeşler olayı anlamasa hiçbir zaman. Çiftler: MinSung - HyunLix - ChanMin - JeongBin Başlangıç: 16/10/2022 🏆3#Jeo...