21: 23.21

53 10 13
                                    

vay be uzun zaman olmuş (39 gün)

Bu bölümün %70 Minsung

_____________________________________________

Yazar'dan

Felix'in enerjisi hiç yoktu. Bunu Hyuka ve Bahiyyih farkedip onu mutlu etmek için birşeyler yapmaya karar vermişlerdi.

"Felix?"

"Efendim?"

"Bugün boş musun?"

"Okul çıkışı çekim var ondan sonra boş muyum Hah yok futbol oynayacağız. Senle Yeonjun'da gelin olmaz mı?"

"Yeonjun'a sorarım. Onada uygunsa ikimiz geliriz."

Hyuka Felix'e gideceğini söyleyip Bahiyyih'in yanına gitmişti.

"Boş muymuş?"

"Maalesef.."

"Sorun yok başka zaman yaparız."

"Hm hm"

Hyuka, elini Bahiyyih'in omzuna koyup.

"Senin modun neden düşük?"

"Felix kendinden önce başkalarını düşünen biri onu mutsuz görmek beni garip hissettiriyor ve bu durum benide üzdü. Ayrıca Jeongin ve Jisung'ta onlarda onun bu durumuna üzülüyor. Hatta Felix'in gözleri ağlamaktan şişmiş."

"Haklısın ama bunu da çözeceğiz."

"Çünkü biz Huening kardeşleriz!"

Mutlulardı çok şey atlatmışlardı. Dış görünüşleri ile dalga geçilmişti. Zorbalık görmüşlerdi. Sözlü tacize mağruz kalmışlardı. Ve daha fazlası ama her zaman birbirlerini mutlu edebilmişlerdi. Biri üzülse diğeri onu güldürmeye çalışırdı. Kötü günlerde birbirlerinin yanında olmuşlardı.

Birbirlerini korumuşlardı.
Koruyabildikleri kadar...

Diğerlerine bakarsak Felix ve Jisung beraber oturmuş sıranın üstündeki yazılara ve çiziklere bakıyorlardı. Dalgın bir şekilde...

Chan ve Seungmin beraber bahçede bir banka oturmuş gülüp eğlenerek konuşuyorlardı.

Jeongin Jilix ikilisinin önüne oturmuş tost yiyordu ve yanında ayran içiyordu.

Jeongin, ayranı içip sıranın üstüne bırakmıştı. Tostundan ısırık almak için dudaklarına yönetti.
Changbin, Jeongin'in olduğu sıraya oturup Jeonginin elini tutmuş ve tosttan ısırık almıştı. Jeongin'in ısırık aldığı yerden.

Jisung onların bu halini fark edip Felix'i dürttü ve kısık bir ses ile "Changbin Jeongin'in tostundan ısıtık alınca Jeongin'in suratı nasıl oldu bak."

Felix, ne kadar üzgün olsa bile Jisung onu güldürebilmişti. İkiside Jeongin ile Changbin'in bu hallerine kısık bir ses ile gülmüştü.

Jeongin, tostundan aldığı ısırığı çiğneyen Changbin'e dalmıştı.

"Yemiyeceksen ben yiyebilirim."

"Yok yok ben yerim ama istiyorsan veririm."

"Yok ben kahvaltı edip geldim bide kantinden geliyorum bişeyler yedim orada da."

"Hm peki öyleyse."

Jeongin eli hala elinin üstünde ele baktı. Changbin elini geri çekip gülümsedi. Jeongin, gülmseyip tostu dudaklarına doğru götürmüştü.

On Track | SkzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin