Beacon Hill

45 5 0
                                    

🌑

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌑

Bir önceki bölümde_
Elodie ve diğerleri birlikte yeni bir yol çizecekler ve öngörülemeyen zorluklarla yüzleşeceklerdi. Yeni bir sürü olarak birleşerek bu maceraya atıldıkça aralarındaki bağ daha da güçlendi.

Yaklaşık 11 saat süren bir yolculuğun ardından yorgun sürü, nihayet gidecekleri yere indi. Uçaktan indiler, eşyalarını aldılar ve havalimanına doğru yola çıktılar. Elodie, babası rolünü üstlenen adamla yeniden bir araya gelmek üzereyken heyecanını bastıramadı. Sürünün geri kalanı, Elodie'nin beklentisini hissedebiliyordu, ancak yolculuktan dolayı zaten biraz yorgun hissediyorlardı ve uçak yolculuğu sırasında olabilecekler üzerinde durmak istemiyorlardı. Elodie düşünceleri arasında kaybolmuştu, Sadie ise özel defterine eklemek için daha fazla bilgi edinmek için can atarak yaratıklar hakkında bir kitaba dalmıştı. Silas ve Betsy ise sohbet ederek birbirlerini daha iyi tanımaya başladılar. Betsy, sürü içinde güçlü bir bağ kurmanın önemli olduğuna inanırken Silas, Elodie de dahil olmak üzere yeni sürü arkadaşlarını tanıyarak herhangi bir yanlış anlaşılmayı önlemek istedi. Elodie, şu anda sessiz ve biraz kafası karışmış olsa da gelecekte yeni sürüsüyle güçlü bir bağ kurmayı dört gözle bekliyordu. Yolculuk sona erdiğinde, dört arkadaş dinlendirici bir uykunun ardından kendilerini tazelenmiş hissederek uçaktan indi. Kimse uçuş sırasında herhangi bir aksama olmasını istemediğinden, yolculuğun sorunsuz geçtiği için minnettardılar. Betsy yeni bir yeri keşfedeceği için heyecanlıydı, Sadie ise yeni yerin özellikle grubun en yaşlı üyesi olarak yeni sorumluluklar getirdiğini fark ederek daha odaklanmış görünüyordu. Silas zaten nerede kalacaklarını düşünüyordu ama Elodie gelmeden önce onlar için bir ev ayarlayarak bu ayrıntıyı çoktan halletmişti.

Ellerinde valizleriyle havalimanından çıktıktan sonra bir taksi çevirip şoföre gidecekleri yeri bildirdiler. Beacon Hill, Elodie'nin Peter Hale'in hikayeleriyle ilgili anılarından bilinen bir kasabaydı. İlginç bir şekilde, Elodie, Peter Hale'in anılarından bazılarına göz atarken, Peter da Elodie'nin anılarından parçalar görmüştü. O sırada kasıtsızdı ama Elodie o zamandan beri anılara erişme yeteneğini geliştirmişti. Taksi yolculuğu sırasında gelip geçen manzarayı gözlemlediler ve yaklaşık yarım saat sonra Beacon Hill'e ulaştılar. Elodie, Deucalion'un onlardan önce gelmemiş olmasını umuyordu. Taksi kenara çekilirken şoför, düşüncelere dalmış olan Elodie'ye geldiklerini duyurdu. Elodie ücreti ödedi ve diğerlerinin almış olduğu valizlere göz atarak arabadan indi.

Silas: "İyi misin Elodie?"

Elodie: "Evet,  sadece eski bir dostu göreceğimi düşünmek garip."

Betsy Elodie nin bu kırgınlık çıkan sesini ve düşücesini bastırmak için ona okulla ilgili bir soru yönelmeye karar verir : "Burada hangi okula gideceğiz Elodie?"

Elodie: "Şehirdeki en iyi okul Beacon Hill Lisesi. Oraya gideceğiz. Ama şimdilik yeni evimize yerleşmeye odaklanalım."

Sadie: "Bir ev mi aldın? Bize haber vermeliydin
Elodie. Her şeyi kendi başına hallettin."

Elodie: "Alışkanlık!"

Meydandaki kısa konuşmalarının ardından Elodie onları yeni evlerine götürdü. Başlangıçta evi bulmak biraz zor olsa da karşılaştıkları bir kızın yardımıyla başardılar. Sarı saçları ve şık görünümü ile Lydia isimli kız adeta bir kraliçe gibiydi. Peşinde beceriksiz bir çocuk da vardı, ama Lydia davranışı için çabucak özür dilediği ve ona eşlik ettiği için adını asla öğrenemediler. Sürü sonunda yeni evlerini buldu, geniş bir bahçeye sahip iki katlı bir ev. İçeri girer girmez, doğruca mutfağa yönelip buzdolabını kontrol eden Silas dışında herkes koltuğa yerleşti. Keşfettiği anda hayal kırıklığı içini kapladı.

Silas: "Sanki bir alışveriş merkezine falan gitmemiz gerekiyor..."

Sadie: "Yiyecek bir şey var mı?"

Silas: "Hayır, mutfak tamamen boş..."

Betsy: "Hadi gidelim o zaman? Beacon Hill'i keşfedip alış veriş merkezi bulabiliriz ? "

Silas: "Bu iyi bir fikir olabilir."

Elodie: "Ama yola çıkmadan önce bir şeyler atıştıralım... Kurt gibi açım."

Sadie: "Eh, sen zaten bir noktada kurtsun."

Elodie, Sadie'nin sözlerine kıkırdadı ve ayakkabılarını giydi. Silas ve Betsy ceketlerini alırken, Sadie çantasını ve telefonunu aldı.

Sadie: "Dışarı çıkmışken bir taksi çağıralım Elodie."

Elodie: "Gerçekten buna ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum Sadie. Cidden."

Sadie: "Ama kimse senin kurt adam olduğunu bilmiyor, bu yüzden gerekli bir şey."

Elodie içini çekti ve Sadie'nin ısrarına boyun eğdi. Dışarıda bekleyen Silas ve Betsy, Elodie ve Sadie'nin dostça şakalaşmasına güldüler. Birlikte, Sadie'nin telefonla aldığı talimatlara göre en yakın alışveriş merkezine yürüdüler. Geldiklerinde, doğrudan yemek katına yöneldiler, yemeklerini sipariş ettiler ve yemek için oturdular. Grup, açlıklarını giderdikten sonra yeni evleri için alışveriş yapmak üzere ayrıldı. Silas, Sadie ile ekip oluştururken Betsy, Elodie'ye eşlik etti. Sonraki üç saat boyunca, gerekli malzemeleri topladılar ve alışverişlerini alışveriş merkezinin kapanış saatinden önce bitirdiklerinden emin oldular. Elleri çantalarla dolu ve yorgunluk çökmüşken, her şeyi eve taşımaya çalışmadan önce bir ara vermenin en iyisi olduğuna karar verdiler. Sadie yakındaki bir bakkala yaklaştı, birkaç atıştırmalık aldı ve grubun yanına döndü. Atıştırmalıkları dağıttı ve marketten aldığı tatlıyı açtı.

Elodie: "Teşekkürler, Sadie."

Silas: "Evet, teşekkürler kuzen."

Betsy: "Çok açım..."

Sadie: "Bütün bunları eve taşımak zor olacak gibi görünüyor..."

Silas: "Katılıyorum."

Akşam için planlarını tartışırken, atıştırmalıkların ve tatlıların tadını çıkararak dinlenecek bir yer buldular. Daha sonra eve dönerek satın aldıklarını boşalttılar ve birkaç günün ardından düzgün bir akşam yemeği yemişlerdi. Birlikte otururken, Beacon Hill'deki yeni hayatlarıyla ilgili bir birlik ve heyecan duygusu hissetmekten kendilerini alamadılar. Birbirlerini destekleyerek ve yol boyunca güçlü bağlar kurarak bir sürü olarak önlerindeki zorluklarla yüzleşmeye hazırdılar. Beacon Hill'e gelişlerinin macera, dostluk ve gerçek potansiyellerinin keşfiyle dolu olağanüstü bir yolculuğun başlangıcı olacağını bilmiyorlardı.

🌕

Bölüm yeniden düzenlenmiş ve değişikliklerle yazılmıştır.

RareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin