Yeni bir sürü

45 7 0
                                    


🌑

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌑

Elodie Frank'in sürüsünün başına gelen trajedinin üzerinden iki gün geçmişti. Uzun bir yas döneminden çıkan Elodie, eski asaletinin yeniden canlandığını hissetti. Minnettarlık göstergesi olarak yeni sürüsünün alfası Peter Hale'i bilgilendirme zamanının geldiğini biliyordu. Elodie, yas tutma sürecinde sürünün ölümünün ardındaki gerçeği ortaya çıkarmıştı; bundan Deucalion ve alfa arkadaşları sorumluydu. Bir alfa sürüsünün lideri olan Deucalion, Peter Hale'den intikam almak istedi ve şimdi Elodie'nin acil bir görevi vardı: onu hemen bulmak. Ancak bu yolculuğa tek başına çıkamazdı. Fransa'da yaşıyordu ve kendisine Amerika'ya kadar eşlik edecek bir sürüye ihtiyacı vardı.

İki gün sonra Elodie, yüzünde sıcak bir gülümsemeyle kendi yaşındaki iki gencin karşısına çıktı. Ancak günün önemi çok geçmeden anlaşıldı - bu gece dolunay vardı.

"Betsy, Silas," diye başladı Elodie, sesinde beklenti vardı. "Bu gece iyi giderse, bu iki günlük eğitim başarıya doğru atılmış küçük bir adım olacak. Ve bu senin de zaferin olacak."

Silas sırıttı. "Bu geceyi sabırsızlıkla bekliyorum."

Elodie başını salladı. "Ben de öyleyim."

Üç arkadaş titizlikle uçak biletlerini hazırlamış, bagajlarını iki kez kontrol etmiş ve her şeyin yolunda olduğundan emin olmuştu. Yarın sabah Amerika yolculuğuna çıkacaklardı. Onlara eşlik eden, Silas'ın kuzeni Sadie Black'ti - yirmili yaşlarında koyu tenli bir kadın ve Elodie'nin sürüsünden bir druid arkadaşı. Diğerleri Sadie'nin gizli yeteneklerinden habersizdi ama Elodie hayatlarına girdiğinde farkı hissetmiş ve Sadie'nin druidik güçlerle bağlantısını keşfetmişti.

Nihayet dolunay gecesi geldi. Silas ve Betsy'yi dikkatle zincirlerken Elodie, bakışları genç kurtlara dikilmiş olarak Sadie'nin yanında durdu. İkisi başlangıçta kısıtlamalarına karşı mücadele etseler de, çılgınca çabaları yavaş yavaş yatıştı ve yerini odaklanma ve konsantrasyona bıraktı. Birkaç saat sonra normal hallerine döndüler. Elodie gülerek Silas ve Betsy'nin zincirlerini çözdü ve yanlarına yerleşti. Her iki kurt da çabadan yorulmuştu.Kahkahaları paylaştıktan ve birbirlerinin arkadaşlığından keyif aldıktan sonra biraz uyumaya karar verdiler.

Alarmın üçüncü ziliyle sabah geldi. Üç kurt ve bir druid hızla uyandı, aceleyle kahvaltılarını bitirdi ve bekleyen bir taksiye atladılar.

Havaalanına doğru hızla ilerlerken, havayı beklenti doldurdu. Her biri önlerinde uzanan yolculuk için kendi beklentilerini ve umutlarını barındıran düşünceler akıllarından hızla geçti. Birlikte yeni bir yol çizecekler ve öngörülemeyen zorluklarla yüzleşeceklerdi. Yeni bir sürü olarak birleşerek bu maceraya atıldıkça aralarındaki bağ daha da güçlendi.

🌕

Bölümler şuanlık kısa olacak..

Bölüm yazım tarihi; 4 Eylül 2022

Bölüm düzenlenme tarihi ; 17 Haziran 2023
(Bölüm yeniden yazılmıştır. )

RareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin