Ceyda'nın Anlatımıyla
Kerem anlık olarak göt gibi kalmıştı. Yavaşça arkası döndü...
Karşısında bir dede görünce daha da paniğe kapıldı.
"DEDECİĞİM ELİNİ ÖPEYİM NEDEN ÖYLE GELİYORSUN AZRAİL MİSİN-"
"Biraz sessiz olur musunuz? Ne dedesi yarram." Birden Ozan'ın anırmasıyla dede sessizce gitmişti. Oğuz sırıtarak Ozan'ın kafasına bir tane çaktı ve Ozan'ın elinde kola üstüne döküldü.
"Sağ ol cano. Artık yeni pantolon almak için bahanem var."
"Ozan sen fakirsin." Dedi Pınar.
"Sensin fakir ya, çok üstüme geliyorsunuz! Yeter artık! Zorbalanıyorum! Bıktım! Keşke Buğra'ların gru- Tamam o kadar düşmedim şükürler olsun."
"Söyleseydin seni burda yaşatmazdık."
"Biliyorum Pınar, biliyorum." Birden ciddi adama bağlamıştı. O an aklıma geldi. Yeliz hiç dedikodu yapmamıştı.
Etrafıma baktım ve Yeliz'i bulamadım.
"Yeliz nerde amık?"
"BU SEFER DE O MU KAÇIRILDI, UMARIM ÖLMÜŞTÜR-"
"KEREM KES LAN AZ ÖNCE AZRAİL GELİP SUS DEDİ SANA!" Diyip etrafıma biraz daha baktım. En sonunda gözüme ilerdeki veletler çarpmıştı.
"Ağlama kardeşim, yanlışlıkla dikene attım patladı altı üstü." Yeliz'e yaklaştıkça sesini duyuyordum ve keşke aramasaydım dedim.
"Ne bok yedin yine be."
"Ay Ceyda aşkım, hoşgeldin, yardım et. Bu veletler bana top parasını ödettirmeye çalışıyor."
"Ne kadar ki?"
"56 liya." Ne.
"5 yaşındaki R'leri söyleyemeyen velede 56 lira vermem uza."
"OYOŞPU ÇOÇU-"
"NE DİYON LAN." Birden çocuğa çıkışınca arkadan hissetmiş gibi annesi geldi.
"Çocuğun bana 'Oyoşpu çoçu" diyo abla."
"Sana ne benim çocuğumun laflarından! Benim oğlum demez öyle şey! İftira atıyorsun! Topunu patlatmışsınız zaten, gidin başka biriyle uğraşın!" Abla, amına koyayım.
"Kadın Pınar 2.0 çıktı, bu kavgayı istesen de kazanamazdın."
"Hayatımda daha güzel moral konuşması görmedim teşekkürler Yeliz."
"Ne demek yaaaa." Diğerlerinin yanına yürümeye başladım.
"Kaçırıldın sandık."
"Keşke kaçırılsam Pınar. Haberlere çıkar ünlü olurdum, muhteşem skillerimi de gösterirdim."
"Kombin yapmak bir süper güç sayılmıyor maalesef."
"Niye toplanıyorsunuz, bir yere mi gidiyoruz?" Diye sordu. Oğuz cevap verdi.
"Ozan flörtünü özlemiş. İnek kafeye gidiyoruz. Pınar sayesinde beleşe bir şeyler yiyeceğiz."
"Pınar'dan korkuyorum."
"Bende senden korkuyorum." Anlık olarak Yeliz'le bakıştık. Kafama tokat attı. Kerem anında görüp yanıma geldi ve o da bir tane vurdu.
"Şak diye ses çıktı. Karpuzları da böyle seçiyorum." dedi Kerem ve Ozan'ın cebine eğilip güneş gözlüğünü alıp taktı. Ozan ceplerine dokunmaya başladı ve telefonunu bulunca rahatladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lale Tarlası (Göt Lalesi)
HumorTüm orospulara, orospu ruhlulara ve orospu olmak isteyenlere..