KINKY PUAN LIYANA 2

12K 76 20
                                    

Selepas beberapa bulan kejadian aku melancapkan Uncle Samy di dlm kereta  tempoh hari.setiap kali bila aku bertembung dgn uncle Samy di office aku menjadi ghairah mengingatkan kejadian itu dan aku akui yg aku sudah 2 kali melancapkan kote uncle Samy  di office sekiranya berkesempatan.kedua dua kejadian yg  berlaku semuanye semasa meeting  dipejabat dimana tuncle Samy yg duk disebelahku ketika meeting telah mengambil tgn ku dañ meletakkan di konek nye dibawah meja.aku yg seperti dipukau terus saja merocoh rocoh lembut kote uncle tanpa diauruh.

Aku sebenarnye tidak pernah menyangkakan yg aku akan ghairah n suka pada konek lelaki hindu yg berumur 54tahun ini.dengan perut nye yg agak boroi dan kepalanye yg botak n berbulu  itu.perkara utama yg membuatkan diriku iaitu seorang isteri yg mempunyai suami Dan 2 org anak ini adalah aku begitu ghairah n bernafsu pada konek uncle Samy ini.walaupun saiz nye tidak panjang iaitu bwrsaiz 4-5inci tp disebabkan kotenye yg hitam dan masih berkulup membuatkan aku amat bernafsu sekali.uncle Samy juga mengetahui mengenai aku suka pada kote nye yg berkulup itu.

SEBULAN KEMUDIAN
sejak kebelakangan ini aku selalu membayangkan konek hitam berkulup uncle samy itu.aku tidak tau knp aku selalu membayangkan konek lelaki hindu tua itu.disebabkan perasan ku ini maka aku memberanikan diri utk menghubungi uncle Samy.

Aku : hello uncle..how are u?

Uncle : I'm good..knp puan Liya?anything?

Aku : I just want to know..are u free next Saturday?

Uncle : yes..why my dear?

Aku : I ingat nk treat u lunch..iye lah last time kan uncle yg treat liya lunch so why not this time liya yg belanja uncle pulak .

Uncle : owh .iye ker .sure I can..uncle ingatkan puan Liya rindu nk pegang my sousage..hehe.usik uncle.

Aku : ishh uncle ni...kesitu pulak.nakal kan..huhu jawabku malu

Uncle : manalah tau kan..sbb I tgk u pun dh mcm dh mula suka jer..plus dh 3times kan u tolong uncle ni...usik uncle

Aku : abis tu dh uncle yg amik tgn liya ni letak kt situ kan..bkn nye tgn liya yg pegi sendiri kt situ..hehe..jawabku. so next Saturday ye uncle we lunch together u dtg pick me up ya..

Uncle : ok .

Aku sengaja memilih pada sabtu hadapan disebabkan cuti dan kebetulan juga suami ku outstation selama 4hari dan anak2 akan dihabtar umah mak aku di kajang..

SEMINGGU KEMUDIAN

Aku bersiap2 utk keluar lunch bersama uncle mcm yg dijanjikan.aku tau uncle pernah menyatakan bahawa dia amat ghairah pada muka ku ini.maka pada hari tu Aku pun mengenakan make up yg boleh  menampakkan keseksian dan kenakalan pd muka ku ni.aku menggunakan lipstick yg merah bg menampakkan lg kelucahan pd bibir dan muka ku ni aku juga mengenakan baju yg agak ketat bg boleh menampakkan bentuk tubuh montok ku ni.tudung ku disingkatkan supaya tetek ku boleh dilihat dgn jelas..tepat jam 1 tgh hari kelihatan uncle sudah pun menunggu di hadapan rumahku.pin...pin..pin..uncle membunyikan honk kereta nye.5minit kemudian aku br selesai dan terus bergegas menuju ke kereta Uncle Samy..

Aku : hay uncle Samy sorry buat u tggu tau

Uncle : it's ok puan Liya..I ok jer...wahhh puan u look so fantastic sgt puan...I like it

Kata uncle memujiku setelah melihat diriku ni.

Aku :betul ker uncle liya nmpk fàntastic..kt mana yg nmpk fantastic nye tu uncle?

Aku cuba untuk mendapat kepastian.

Uncle : for me kt everything yg ada kt puan...ur dress .ur body..and of course yg paling I suka is ur face yg look so seksi puan.

KINKY PUAN LIYANA 2Where stories live. Discover now