KINKY PUAN LIYANA 3

4.7K 49 15
                                    

setelah puas aku dan uncle melayani nafsu aku yg agak keletihan terus melabuhkan kepala ku ini diatas perut uncle yg berbulu dan boroi itu.sambil tgn ku masih menggosok gosok konek uncle yg semakin mengecut itu.aku begitu teruja dan merasakan ghairah apabila melihat konek uncle yg semakin mengecil itu.kepala kote nye tersorok disebalik kulup kotenye itu.sedang aku leka bermain2 dikote uncle itu sekali lagi hp uncle berdering dan uncle menjawab panggilan itu tetapi aku tidak mengerti kerana uncle bercakap menggunakan bahasa hindu.aku tiidak memperdulikan nye dan terus bermain2 ngn kote uncle yg kecik itu.

UNCLE : umppp..sedap nye liya main2 kan kote uncle mcm tu sygg.liya betul2 suka kankt kote uncle ni sygg..

PN LIYA : suka sgt uncle..liya selalu teringat kat kote uncle ni tau..sbb liya suka tgk kote yg ada kulup mcm ni uncle..kataku sambil terus mencium kulup uncle tu..

UNCLE: betul ker liya sygg...uncle pun selalu gak fantasikan liya tau..kata nya dan terus merangangkat kn kepalaku didada nye..

PN LIYa : betul ker sygg..liya nk tau ape yg uncle fantasy kan pasal liya tu...

UNCLE : uncle byngkn muka liya yg seksi tu kena gesel2 n pukul2 ngn byk2 kote laki2 hindu...hehe

seperti renjatan letrik aku terkejut dgn fantasy uncle itu..aku juga pernah terbayangkan melayan dua atau tiga konek dlm satu masa..

PN LIYA : nakal uncle ni tau...sambil aku mencium puting tetetk uncle..ape lagi yg uncle fantasykn pasal liya ni?

UNCLE : fantasykan liya tutup mata ngn kain sambil isap konek uncle ni..dan nk liya jilat kt bontot uncle ni sygg

PN LIYA : woww..uncle ni kan..nakal kan kataku tersenyum..

tiba2 uncle menolakku dan ,menuruhku membuka pakaianku..aku hanya akur dgn kehendak uncle dan terus bgn untuk menanngalkan pakaian ku..setelah hanya tinggal bra dan spender saja uncle menyuruhku mengikutnye masuk kedalam toilet.aku yg sudah ghairah hanya mengikuti uncle kedalam toilet.didalm toilet uncle telah menelanjangkan aku dan kini kami berdua dlm keadaan bogel.aku xtau knp aku begitu berahi melihat keadaan uncle yg sedang berbogel itu.walaupun badan nye kelihatan bebrbulu lebat boroi dan pendek aku begutu berahi melihatnye..kami pun mandi bersama dlm keadaan bogel..selesai mandi uncle membawaku kebiliknye sekali lagi..

UNCLE : Pn Liya i nk we both berbogel jer all the time kt umah i ni boleh x sygg..pinta uncle padaku..plss sygg

PN LIYA : hurmm...ok lah sygg..uncle suka tgk liya bogel eahh..jwbku dgn pandangan nakal.mlm ni uncle free to do whatever u want to me uncle..liya nk jadi ur sundal wife uncle..kataku padanya

UNCLE : are u sure ni liya..u nk jadi my sundal mlm ni?tanya uncle dgn happy

PN LIYA : yes sygg i can be n do ape yg u nk anything sygg..kataku yg dlm keadaan duduk dilantai biliknya dan bersandar kankepala ku di katilnye..

melihat jawapan nakal dariku tu uncle berdiri dan terus menghalakan kote comelnye tu pada mukaku.aku hanya tersenyum dan sudah mengerti ape yg dihajati uncle sekali lagi.setelah hampir pada mukaku aku melihatnya dgn penuh bernafsu keadaan kote uncle itu.kepala kote nye tidak kelihatan kerana diselaputi dgn kulup nye dan aku terus memainkan dgn lebihan kulit uncle tu dgn mengegntil2 serta menghidu pada lebihan kulitnye itu sambil melihat pada uncle dgn muka ghairahkiu ini.

UNCLE :ahhh liya sygg muka u mmg sgt seksi dan sundal mcm tu sygg..sedap sgt sygg..my sundal wife..muka u mmg muka jenis yg suka ngn kote laki2hindu sygg,,abg dh lama byngkan muka u kena gesel2 ngn ramai2 kote laki2 hindu sygg..

aku semakin berahi apabila mendengar kata2 lucah dr uncle itu dan semakin berahi melayan uncle

PN LIYA : hurmm..betul ker ni uncle? uncle nk buat ape lagi kt muka liya ni sygg..kataku sambil terus menjilat2 manja pada sekitar koneknye tu..

KINKY PUAN LIYANA 2Where stories live. Discover now