Kinky Puan Liyana #6

1.7K 30 13
                                    

Setelah puas uncle Raju memancutkan air mani nye pada muka ku ni aku terus menjilat2 ghairah dan menikmati kelazatan air mani lelaki India yg baru saja aku kenali itu..setelah puas aku terus mencium badan uncle Raju yg bebrbulu dan buncit itu..aku merasakan amat sensasai melakukan seperti itu pada uncle Raju..

Uncle Raju: ahhhh...sedap nye liya ni kan..mmg pandai melayan kehendak laki2 ye.puan liya ni mmg suka ye ngn konek laki2 Hindu mcm ni ye..Tanya uncle Raju sambil mengurut2 kotenye Tu..

Puan Liyana: iye uncle mmg liya geram kt konek laki2 yg xsunat kata puan Liyana sambil tangannya bermain2 di sekitar putting Tek uncle ITU

Sedang leka mereka berdua diatas katil tiba2 hp puan Liyana berbunyi.apabila melihat siapa yg menghubungi nye rupa2 nye uncle samy yg call

Puan Liyana: hello uncle..iya..kenapa bila?..berapa lama?uncle ni kan...ok lah liya tggu lah mcm tu..ok bye

Uncle Raju : siapa Tu Puan?

Puan Liyana : uncle samy..dia bgtahu yg dia keluar Ada urusan nk kena uruskan..dia ckp balik lewat sikit..so dia mintak uncle Raju tolong jagakan liya disini...

Uncle raju : owh iye ker mcm tu..liya ok ker kalau Uncle jaga liya ni...kata Uncle

Pn liya : hurmm ..liya ok saje.kalau Uncle nk jaga liya ni kan.kata Pn liya dgn menggoda..

Uncle raju : nanti liya kenalah bg upah sbg penjaga liya..hehe..boleh kan..

Pn liya : nak upah ker?Ngade2 nye kan.ok lah nanti liya bg upah kt Uncle ye..kata puan liyana sambil menjilat2 sekitar pusat Uncle yg gemuk itu..

Sememannye puan liyana mmg sgt berahi dan kinky jika dlm keadaan begitu. Pn liya amat ghairah jika dia dilayan oleh laki2 yg boleh dikatakan gemuk.dan hitam juga berbulu..dia juga xkisah n suka jika kote laki2 tu xbesar seperti ppuan lain..

Pn liya : Uncle suka x liya buat mcm ni..sambil me jilat2 puting Uncle raju..dgn sengaja buat mimic muka ghairah

Uncle raju : ah...puan liya I xtahan sygg..

Pn liya : betul ker Uncle xtahan..

Uncle raju : betul sygg liya..Uncle mmg dh lama mengidamkan dan sgt horny pd muka u puan...ahhh

Puan liya : betul ker uncle..wahh...Uncle geram tgk muka liya ni ker..

Uncle raju: betul liya..Uncle selalu fantasy kn muka liya ni tau..

Pn liya: ape yg uncle fantasy kn?

Uncle raju : selalu byngkn muka liya ni kena gomol2 ngn kote uncle sygg..

Pn liya: wahh...Uncle..

Uncle raju : bkn tu saja tau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uncle raju : bkn tu saja tau..Uncle selalu gak fantasy muka liya ni kena gomol2 ngn byk2 kote laki2 tau..

Puan liya sgt berahi n ghairah bila mendengar kata2 uncle itu..dia mmg amat menyukai jika ramai laki2 ghairah dgn muka liya ni..lantas trrus puan liya menjilat di sekitar ketiak uncle yg berbulu dan berbau tu.bau ketiak uncle menambahkan lg ghairah puan liyana

Sedang ghairah puan liya menjilat ketiak uncle tiba2 puan liya berhenti dan merenung nakal pada muka uncle raju..

Uncle raju : kenapa puan sygg...xsuka kah..

Puan liya : xdelah sygg...malam ni liya teringin nk jadi ur slutty wife uncle..kata liya dgn muka nakal

Uncle raju : wowww...really?

Puan liya : yes uncle sygg..liya nk jadi isteri sundal uncle mlm ni and uncle boleh do whatever u want to ur slutty wife ni sygg...

Uncle raju : really sygg...whatever pun.

Puan liya : yup..ape2 pun..

Uncle raju : ok..if mcm tu uncle nk u pegi kt fridge kt dapur go n take beer n honey dlm fridge..

Puan liya : tp sygg liya xnk minum tau..

Uncle raju: iye sygg I xckp pun nk u minum kn..just go n get beer n madu tau..

Puan liya : ok..muahh..sblm ke dapur sempat juga puan liya mencium manja pada kote hitam Uncle yg lembik n pnjg 2cm tu...

5min kemudian liya kembali msk kedlm bilik dgn membawa beer dan madu seperti yg disuruh.

Puan liya : so uncle now this is brg yg u nk tu..

Uncle raju terus mengambil dan terus membuka tin beer dan terus minum dgn byk..setelah habis minum dia menarik muka puan liya dan terus mencium mulut puan liya..mereka berdua bermain2 lidah dgn sgt berahi sekali..

Setelah hampir 10min barmain lidah uncle raju menyuruh puan liya mamakai semula baju dan kain serta lengkap bertudung..

Puan liya hanya megikut saja kemahuan uncle raju tu dan dapat merasai sesuatau yg seronok serta kinky akan terjadi padanya..setelah lengkap mengenakn semua lalu uncle menyuruh puan liya mengenakan make up supaya muka liya kelihatan sgt berahi...

Setelah itu uncle terus menunggu puan liya dlm keadaan bogel sambil menggosok kote nye..puan liya hanya tersenyum melihat uncle dan berjalan menuju kearah uncle..

Puan liya : abgg..u nk wife u ni buat ape sygg...

Uncle raju : I nk u be good wife sygg...now u sapu kn madu kt semua body hubby u sygg...

Puan liya : wowww..I like this..lalu liya terus menyapukan madu di seluruh body uncle raju tu..

KINKY PUAN LIYANA 2Where stories live. Discover now