Uncle : liya u tggu sini sekejap boleh Kan sygg..I nk pegi beli rokok ngn air kt 7eleven..10min saja.
Liya : ok..tp jgn lama2 tau sygg..nanti liya bosan pulak sbb xde u sygg..
Uncle : iye lah sygg..kata uncle sambil memakai seluar Nye
Lebih kurang dlm 10min aku terdengar bunyi kereta uncle balik dr kedai .sekali lagi aku merasa sgt teruja dan ghairah..alangkah terkejut nye aku apabila uncle masuk kedlm bilik dlm keadaan berbogel..
Liya : uncle....u ni nakal kan .masuk bilik jer dh bogel kan sygg...kataku sambil melihat uncle dtg kearah ku.
Apabila uncle menghampiri ku yg sedang duduk dikatil dlm keadaan bogel aku terus hendak mencapai kote hitam yg comel Tu..tp uncle meminta ku utk mencium kote nye dgn bibirku ni..aku mengikut saja kemahuan uncle itu .setelah mencium2 dgn penuh ghairah uncle sekali lagi berkata sesuatau kpd ku.
Uncle : liya sygg.. I nk u tutup sekali lagi mata u sygg..I have suprise for u my dear ..kata uncle pd ku..
Liya : really...uncle tau kan yg liya suka suprise sygg..kataku sambil mengesel2 kote uncle kt muka ku ni..
Setelah mataku ditutup aku menjadi ghairah dan menanti penuh sabar apakah suprise yg uncle akan lakukan padaku seterusnye..aku terdengar uncle menuju ker luar bilik.setelah lebih kurang dlm 5min menunggu dgn mataku tertutup aku mendengar pintu dibuka semula Dan menandakan uncle telah masuk semula ker bilik..aku terus mwmanggilnye
Liya : uncle...u pegi mana sygg...lama tau liya tggu kataku dgn nada seksi...
Uncle : sorry liya sygg...liya I nk u melutut sygg...arah uncle padaku
Aku yg sememangnye dh teruja terus sahaja melutut sambil mataku masih lagi ditutup..lalu uncle mengarahkan ku untuk membuka mulut dan menjelirkan lidah ku ni .aku akur dan melakukan seperti ape yg disuruh uncle..
Sambil menjelirkan lidah ku ni aku dpt merasakan yg uncle menghampiri ku ni dan terus meludah tepat ke atas lidah ku ini..
Uncle : now I nk tutup Mata u again sygg..nk big surprise for u my puan liya .
Liya : ada ada je lah uncle ni kan kataku merelakan ape saja sbb aku begitu ghairah sekali..
Setelah menutup mataku.uncle juga memberi ku earphones utk menutup telinga ku dgn memainkan lagu supaya Ku tidak mendengar tindak tanduk nye..lalu aku perasan uncle berdiri entah kemana..kira2 4min aku menunggu tiba2 lagu yg ku dgr dipadamkan.aku tau yg uncle memdamkan nye dan terus mencabut earphone ditelingaku..aku merasakan sesuatau yg pendek n berat telah memukul2 manja pd pipiku ini..sekilas bau aku dh megetahui apa yg memukul2 manja pipiku ini.aku terus membelek2 kote tu sambil menghidu ngn ghairah sekali..setelah lebih seminit menghidu kote tu aku mengeluarkan lidah ku menjilat2 nakal pada kulup nye..kemudian aku merasakan sedikit kelainan pd kote uncle ni..iaitu kote yg ku jilat2 tu agak kurus en saiz kote uncle tp sedikit panjang dr kote uncle.
Liya : sygg knp liya rasa mcm lain jer kote u ni sygg..sambil menjilat2 nakal pd kote ITU
Uncle : Knp??wife sundal I ni xsuka ker sygg??jwb uncle..
Aku mendapati suara uncle ditepi ku ini..jelas n pasti bahawa konek ygbsedang ku isap ni bkn kote uncle.. tiba2 aku merasa sensasi dan mengawal keadaan dgn terus menjilat2 pd kote itu dgn manja.
Aku : mestilah liya suka sygg..aku berlakon seolah2 tiara ape2 yg berlaku..
Tiba2 aku merasakan satu lagi konek telah mengesel2 nakal pada dahi ku ini..aku tersenuym dan membiarkan kote tu mengesel2 pd dahiku ini..
Liya : uncle ni mmg suka kan suprise kan liya ni..kataku sambil memgang kedua2 kote yg ada dimukaku ni..
Uncle : sbb uncle tau liya ok punya Kan..jawab uncle..btw ni kwn uncle nama dia Mr Raju..uncle bawa dia sbb dia pun dh lama geram tgk muka liya ni syggg
Raju : hai puan liya..I'm Mr Raju..sambil mengesel2 kote pd bibirku
Liya : hi Mr Raju..betul ker Mr Raju pun suka n stim tgk muka liya ni..tanya Ku sambil merocoh2 manja pads kote mr Raju
Raju : betul liya I stim n selalu geramkan kt muka u yg nmpk ghairah Tu liya..
Liya : hurmm..iye lah tu
Raju : betul liya.. kalau u nk tau bkn I saje yg mcm Tu tp kwn2 Kita yg lain pun Sama jugak mcm Tu..ahhh sedap nye liya
Aku bertambah ghairah mendengar kata2 dr Mr Raju Tu..terus menjilat2 kedua2 kote yg belulup TuLiya : uncle ni nakal kan..tunjuk pic liya kt kwn2 u..
Uncle : apa Salah nye sygg..share tgk muka ppuan yg ghairah ngn kwn2 I..u ok kan..
Liya : hehe..nakal...uncle ckp ramai yg suka tp knp uncle bwk Mr Raju saja..kesian kt kwn2 u yg lain tu tau sygg..kataku manja bertujuan utk bwrgurau n menggoda uncle n Mr Raju..
Raju : ramai tau liya lebih kurang 5org..uncle risau liya xnk jer..
Liya : wah best n byk yg liya dpt rasa kalau u ajak diorg sekali tau..jawabkubergurau sambil menjilat2 kedua2 kote Tu.
Uncle : liya suka n boleh tahan ka byk2 kote laki2 tu mcm..tanye uncle
Liya : mestilah sygg..liya suka lagi n uncle tau kan liya suka konek2 yg berkulup mcm u berdua..kataku sambil mencium2 kedua2 kepala kote tu
Liya : sedap X liya buat mcm ni kt kote u berdua?tanyaku sambil tersenuym..
Setelah puas menjilat2 n bermain2 ngn kedua kote Hindu sambil ditutup mata lalu aku bertanya pd uncle yg aku ingin melihat wajah uncle Raju..