9

43 2 1
                                    

Vandaag is Rianne jarig ze wordt 22 jaar, Rianne is het jongste zusje van Mariska. Ze gaan s'avonds op verjaardag zodat Mariska nog een beetje kan uitrusten overdag. Diana komt even langs met Rosa en Marc, Marc gaat samen met Eric crossen door de bossen met hun crossmotortje. Diana, Mariska en Rosa maken er een gezellige middag van, Mariska ligt op bed maar dat mag de pret niet drukken! Diana en Rosa kruipen bij Mariska in bed en gaan samen "Gooische vrouwen" kijken.
Rond een uur of 5 komen Eric en Marc weer thuis, Diana staat in de keuken en is druk bezig voor het avond eten. Mariska en Rosa liggen boven nog even met z'n 2en op bed, ze praten over de toekomst.... Maar dan midden in hun gesprek beseft Mariska; heb ik wel een toekomst?... Tja daar is Rosa ook even stil van en kruipt in de armen van Mariska. Zo liggen ze 10 minuten tot Diana roept; " ETEN LIEVERDS!"
Ondertussen zijn Willem en Jette ook gekomen ze zitten gezellig met z'n allen aan tafel!
S'avonds 19.00 uur
Rianne woont een paar straten verder de stad in, toch gaan ze met de auto terwijl je het makkelijk lopend kunt doen... Mariska houdt het niet lang vol om te lopen ze moe en voelt zich ziek. Als ze daar aankomen zitten de andere zus en broer er ook al met hun partners. Eric en Mariska gaan zitten, even de zussen en broer onder elkaar dan zegt Jeroen tegen zijn zussen + aanhang ; " Ga eens even zitten, ik en Manon moeten jullie wat vertellen." En Manon pakt een envelop uit haar tas en zegt; " Zal ik die open maken?" Ze haalt er een echo uit! En Jeroen en Manon zeggen in koor; " WIJ ZIJN ZWANGER!"
Na dit geweldige nieuws word het al snel te veel voor Mariska, Eric en Mariska gaan naar huis....

"Opgeven is geen optie!"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu