İnsanlar değişirdi...
Duygular da öyle.
Hiçbir şey sonsuza kadar aynı kalmazdı. Kimse kimseden sonsuza kadar nefret etmezdi mesela. Ya da her seven sonsuza kadar yanımızda kalmazdı.
Duygular biterdi.
Duygular başlardı.
Birini sebepsiz yere sevmediğimizde hayat yollarımızı kesiştirebilir ve bir anda kendimizi ona kapılmış olarak bulabilirdik.
Sevmediğimiz ot burnumuzun dibinde biterdi.
Büyük konuşursak başımıza gelirdi.
En büyük aşklar nefretle başlardı.
Taehyung bu sözden nefret ediyordu. Tam bir saçmalıktı. Ama bu sözlerin doğruluğunu yakın zamanda birinci elden deneyimleyerek öğrenmişti. Hayat garip bir oyundan ibaretti.
İki ay öncesine kadar sevmediğini söylediği Seokjin'i şuan aşkla seyrederek bunları düşünmesi de bunun en büyük kanıtıydı...
Randevuya çıktıkları ve Taehyung'un ağlayarak Seokjin'e aşık olduğunu söylediği günün üzerinden 1 ay geçmişti. Ağlaması tam bir rezillikti... Hatırladığında gülerek yüzünü buruşturdu. O ağlayınca Seokjin gözyaşlarını tek tek silmiş ve ıslak yanaklarına öpücükler kondurmuştu. Sonrasında ise sarılarak defalarca kez onu çok sevdiğini söylemişti. Taehyung'un yüzündeki gülümseme daha da genişledi.
Ders boştu ve Taehyung başını masadaki koluna yaslayarak iki sıra yan tarafında, arkadaşının koluna pilot kalemle gül dövmesi yapan sevgilisini seyrederek bunları düşünüyordu.
"Canım Anam da yazayım mı?"
"Yaz tabi, annem görünce çok duygulanacak!"
Seokjin gül çizdiği kırmızı kalemi masaya bırakarak siyah olanı eline aldı. Özenle işini yaparken, yüzünde oluşan ciddi ifadeyle birlikte çatılan kaşları ve hafifçe öne doğru büzülen dudakları Taehyung'un gülümsemesine neden oluyordu. Seokjin işini bitirdikten sonra gururla eserine bakarken kalkmak için doğrulmuştu. O sırada arkasında bekleyen kız, arkadaşlarına kaş göz işareti yaparak bir şeyler söylemeye çalışıyordu. Taehyung gördüğü şeyle kaşlarını çattı. Seokjin'in ayağa kalkmasıyla kız yüz ifadesini düzeltmiş ve Seokjin'in omzuna hafifçe dokunarak kendine dönmesini sağlamıştı. Taehyung neden yaptığını düşünmek için kendine vakit bile tanımadan biraz yüksek bir sesle "Seokjin-ah!" diye seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
joke |taejin
Fanfictiontaehyung, sınıf başkanı olan keko seokjin'den hiç haz etmiyordu. bilinmeyen numara: sen kadayif kadar tatli, lahmacun kadar sicak, cig kofte kadar yakici, dolma gibi cekici, bulgur gibi asil ve icli kofte kadar dayanilmazsin❤️❤️ ...