Taehyung bulunduğu ortama bir kez daha lanet etti. En başından Jimin'i dinlemeyip bu geziye gelmemesi gerekiyordu fakat ettiği ısrarlara dayanamayıp kabul etmişti. Sonucunda ise servisin arka dörtlü koltuklarında, yanında sınıfın en çok konuşan üç kızıyla beraber oturuyordu.
Jimin son dakikada üşüttüğünü ve gelemeyeceğini söylediğinde Taehyung çoktan geziye gelmekten vazgeçmişti fakat Jimin "Benim verdiğim gezi parası ziyan oluyorken seninkinin de öyle olmasına izin veremeyiz. Gidip ikimizin yerine de eğlenmen gerekiyor." demiş ve kendi yerine de çokça yemek yemesini söylemişti. Taehyung yine de gelmeyi kabul etmezdi fakat bir hafta boyunca Jimin'in dırdırını çekmektense bu piknik gezisine gelmenin daha mantıklı olacağına karar vermişti.
Oturduğu konumun son derece berbat olduğunu düşündü. Bu kızlar sınıfta bile susmak bilmiyorken yolculuk sırasında susmalarını bekleyemezdi elbette. Geziye isteksiz geldiği ve uyuşukca hareket ettiği için otobüse bindiğinde oturmak için pek yer seçeneği kalmamıştı. O da tek cam kenarı olduğu için burada oturmayı tercih etmişti. Şimdiden bu tercihinin pişmanlığını yaşamaya başlamıştı.
Ön taraflara baktığında oranın mı, kendi oturduğu tarafın mı daha kötü olduğunu anlayamadı. Sınıfın keko grubu saçma bir müzik açarak orada belli belirsiz garip hareketler yapıyordu. Taehyung anlayabilmek için gözlerini kısarak biraz daha dikkatli baktı. Saçma müzik eşliğinde Yoongi ve Jungkook garip hareketler yaparken Seokjin de onların videosunu çekiyordu. Etraflarındaki iki üç kişinin tezahüratlarına bakılırsa dans düellosu yapıyor gibi görünüyorlardı. Emindi ki; Jimin burada olsaydı, dans kulübüne aldığı Jungkook'un 'dans adı altında' yaptığı bu hareketleri dehşetle izlerdi.
Videoya çeken kişinin Seokjin olduğunu gördüğünde yüzünü buruşturdu. Böyle garip ve saçma bir olayın içerisinde onun olmasını pek de şaşırtıcı bulmadı. Daha fazla bu görüntüye katlanamayacağını düşünerek kulaklıklarını taktı ve müziğin sesini sonuna kadar açarak hızlıca kayıp giden yolu izlemeye koyuldu.
Piknik alanına geldiklerinde Taehyung arabadan hızlıca indi ve temiz havayı içine çekerek rahatlamaya çalıştı. Alana biraz göz gezdirdi. Piknik yapmak için geniş bir düzlük vardı ve ileri taraflar ağaçlarla kaplıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
joke |taejin
Fanfictiontaehyung, sınıf başkanı olan keko seokjin'den hiç haz etmiyordu. bilinmeyen numara: sen kadayif kadar tatli, lahmacun kadar sicak, cig kofte kadar yakici, dolma gibi cekici, bulgur gibi asil ve icli kofte kadar dayanilmazsin❤️❤️ ...