Adsız Bölüm 4

30 1 0
                                    






biraz geç olsada doğum günün kutu olsun rümeysa çobanoğu

4. bölüm


           -2 hafta sonra-


-Ela hasret hadi ben çıkıyorum.


-Tamam canım hadi Allah zihnini açık tutsun sağ ayağınla girmeyi unutma.


-Elacım maşallah annemi aratmıyorsun. Tamam annem ne dersen onu yaparım.


-Dur okunmuş pirinç vardı getireyim onuda?


-Şaka yapıyosun ciddimisin


-Şaka yapıyorum tabi deli hadi geç kalcan Allaha emanet ol.


-Sizde canım.


İkisini de öpüyorum.Buraya geldiğimizden beri ikinci defa onlardan ayrı kalıyorum.Şimdiden bir burukluk var içimde.


     Okulun içine adımımı atar atmaz bir huzur kaplıyor içimi.Direk bölümümü ve sınıfımı buluyorum.İçeriye girer girmez tüm gözler bana çevriliyor.Çünkü sınıfın tek kapalı kızı benim.Bakışların içinden geçip kendime bir yer bulup oturuyorum.aradan 1-2 dakika geçiyor ki yanıma bi kız gelip oturuyor.Yüzünde kocam bir tebessüm ile.


-Merhaba ben ekin.


-Merhaba. Bende su.


-bir şey sorabilirmiyim sana?


-tabi sorabilirsin seni dinliyorum!


-sen ünlü birimisin?


-yoo değilim neden böyle bir şey sordun ki.


-Bilmem baksana bir etrafına nerdeyse tüm gözler senin üzerinde.


-Eğer bana dikkatli bakarsan nedenini hemen anlarsın.onlardan farkım olduğu için böyle bakı yolar.Aslında bir anlasalar örtümün sadece dini bir kimlik olmadığını.Aynı zamanda var oluşumunda bir parçası olduğunu.


-İnsanların hiçbir zaman dini kimlikleri ile yadırganma hakkının olmadığını.


Şaşkınlıkla bir o kadarda mutlulukla ona bakıyorum aynı şekilde oda gülümsüyor. Biraz sohbet ediyoruz. Aslen Amasyalı olduğunu söylüyor. Burada tanıdığı olmadığı için özel bir yurtta kaldığnı çok zorlandığnı anlatıyor.


    Bütün gün ikimizde susumuyoruz kendim gibi bir kızı buluyorum yine. İlk gün biraz zorlanıyorum ama arkadaşlarımın hepsi yavaş yavaş bana bende onlara alışıyorum.

Aşk-ı ArafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin