2.Kısım;
ARAYIŞ
Yeryüzüne gönderilen ilk İye'nin artık tek bir amacı vardı; Kendisi gibi olanlara, toplumun baskıladığı, haksızlığa uğrayanlara, ezilen insanlara özel gücü olsun ya da olmasın özgürce yaşayabilecekleri bir yuva vermek.
Ailesini kurtarmak için çıktığı yolda canlar alacak, hayatlar kurtaracak ve gerçeklerle yüzleşeceğini bilmiyordu Sare ama acı şekilde öğrenecekti. Öğrendikleriyle yaşamayı da...
Joseph ve ailesi Harana'daki kadınların uğradığı haksızlıkla mücadele ederek kralın karşısına çıkacaklardı. İstedikleri gibi bir düzen kurabilecekler miydi yoksa var olan düzen değişecek miydi?
Cerelia, kaderinin dostu Sare'ye benzeyeceğini bilmeden yakınındaki düşmanlarla baş edecek ve acımasız hayatın gerçekleriyle karşılaşacaktı.
Hiç kimsenin yapmaya cesaret edemeyeceği, yürek isteyen bir seçimi Büyük Büyücü Blayne (tabi böyle büyük bir seçimi başka kim yapabilirdi :D), Sare için yapacak ve yaptığı seçim geleceklerini etkileyecekti.
Şeytanın kendisine oynadığı oyundan ve sinsi hamlelerinden bir haber olan Sare masumlar için elinden gelenin fazlasını yapmaya çalışacaktı önüne çıkan her türlü zorluğa rağmen. Peki Sare, Şeytanın yanı başında olduğunu ne zaman anlayacak?
Darmell, İye'nin ölmesini canla beklerken öğrendikleri yüzünden büyük bir cezaya maruz kalacak ve herkesin bildiği bir masalın baş kahramanı olacaktı.
Ve Sare'nin hayatla olan mücadelesi devam edecekti... Ölene dek!
🔯 🔯 🔯
Merhabalar sevgili okurlarım,
Yarışma konusunda hüsrana uğramış olsam da Sare'nin hikayesi bitmedi ve devam edecek.
2. kısmın ilk bölümünü yeni yıla girmeden önce yayımlamayı düşünüyorum. (Umarım!)
Aralığın ilk haftası bir operasyon geçireceğim için ağrılarım olacak ama hasta moduna girmek gibi bir niyetim yok. Canım çok tatlıdır ve acı eşiğim düşüktür, hasta moduna nasıl girmeyeceğim bilmiyorum. Bir de ameliyattan ziyade alacağım narkozun etkisiyle saçmalamaktan daha çok koruyorum. Herkesin her şeyini biliyorum ve yemediğim halt kalmadı. Kendi kendimi ifşa edecek olma ihtimalim yüzünden kabuslar görüyorum :D. Ve öyle tatlı kuzenlerim var ki yaptığım hiçbir şeyi unutturmayacaklarından eminim.Burayı da günlük gibi kullandım ama neyse...
Bu yüzünden kendimi iyi hissedersem ve hasta ziyaretine gelen akrabalardan vakit bulabilirsem yeni bölüm atmaya çalışırım.
Sabırla bekleyeceğiniz için teşekkür ederim...
🔯 🔯 🔯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk İYE; Sare
Fantasía(Tarihi ve Fantastik bir hikayedir) İye, nesnelerin içinde var olan, olağanüstü doğasını aktaran gizli güçtür. Onun koruyucusudur. Ayrıca iyiliksever ruhlara verilen isimdir. İnsanlık o kadar kötü bir hal almıştı ki onları korumak için yeryüzüne, bi...