Başkasına gülüyor.. Anlatmaya kelimelerin yetmeyeceği yüzüne gülüşü de eklenince katlanılmaz bir güzellik ortaya çıkıyordu. O gülüşün bana karşı olmasını ne çok isterdim bir bilse..
Her zamanki gibi Fulya Cafe'deyim. Biricik sevgilisinin Fulya'mın adını verdiği cafesinde..
Sırf o var diye burdayım.
Bana bakmayan gözlerini,
Bana gülmeyen dudaklarını,
Beni sevmeyen kalbini görebilmek için..Masada duran telefonu elime aldım ve aklımdaki şeyi gerçekleştirmeye başladım.
Siz: Selam Fulya!
Siz: Ya da uğruna aklımı yitirecek dereceye geldiğim kız mı demeliyim?
Yazıp gönderdim ve tepkisini izlemeye başladım. Açıkçası takmadı beni. Masada duran telefonuna gelen bildirime baktı sadece. Ve hiçbir şey olmamış gibi heyecanla sevgilisine birşeyler anlatmaya devam etti. Çok seviyorlardı birbirlerini. En azından dışarıdan öyle gözüküyordu..
Yaklaşık yarım saat sonra Fulya kalktı masadan. Sevgilisi Ozan'a sarılıp yanaklarını öptü. Bi an için kalbimin acıdığını hissettim ama alışığım ben, hemen toparladım kendimi. Fulya çıkar çıkmaz bende eşyalarımı toplayıp çıktım cafeden. O önümden yürürken bende arkasından yürüyordum. Gözlerimi ondan ayırmazken sağ tarafımdan bir ses geldi.
"Selam, sorun olmazsa numaranı alabilir miyim?"
"Maalesef, iyi günler."
Diyip hızlıca yürürken Fulya'yı aradı gözlerim. Nasıl 2 saniyede yok olabiliyordu?
Biraz daha ilerlediğimde otobüs durağında oturup, müzik dinlediğini gördüm. Rüzgarda uçuşan saçları aklımdan hiç çıkmayacaktı. Sakince yürüdüm ve yanındaki boş yere oturdum. Telefonumla ilgilenirken aklım yan tarafımda oturan Fulya'daydı. Yıllar sonra ona ilk defa bu kadar yakındım..
"Pardon, bakar mısınız acaba?"
Ne?! Bana mı seslendi o??
"Buyrun?"
İçimdeki heyecanın yüzüme vurmadığına o kadar emindim ki.. Çok iyi saklarım hislerimi.
"Bir müzik öneriniz var mı? Yanlış anlamayın, dinleyecek bir şey bulamadım da"
"Seni dert etmeler"
Dedim ve şarkının adı olduğunu belirttim;
"Şarkının adı yani"
"Anladım, saolun."
İçimde bitiremediğim bir heyecan vardı. Onunla aynı şarkıyı dinleyebilmek için bende hemen kulaklıklarımı taktım ve dinlemeye başladım.
(Medyada)
Bazen bana gelir gider
Seni dert etmeler
Seni rüyalarımda hapsetmeler
Yıldızların hırsızları mı var
Tutamam, tutamam
Hep yeni bir gün doğarBaşka bir evrende
En güzel halinle
Sen hayata karış
Ben daha da biteceğim
Kırgınım kendime
Üşüyorum gölgende
Henüz bilmesen de
Belki bir gün gideceğimHiç gerek yok daha fazlasına
Zamanı tutmaya
Fezaya uçmaya
Geride kaldılar (geride kaldılar)
Geride kaldı o günler
Sen varken taptığım kasvetli şehirlerBaşka bir evrende
En güzel halinle
Sen hayata karış
Ben daha da biteceğim
Kırgınım kendime
Üşüyorum gölgende
Henüz bilmesen deBelki bir gün gideceğim
Başka bir evrende
En güzel halinle
Sen hayata karış
Ben daha da biteceğim
Kırgınım kendime
Üşüyorum gölgende
Henüz bilmesen de
Belki bir gün gideceğimKulaklığımı çıkardığımda yanımda alkış sesleri duydum. Olamaz! Kendimi kaptırıp dışımdan söylemiş olmayayım şarkıyı??
"Harikasınız, mükemmel bir sesiniz var."
Utancımı belli etmemeye çalışarak teşekkür ettim.
Daha sonra otobüs geldiğinde ona öncelik verdim daha sonra ise kendim bindim.
O dışarıya baktı, ben ona.
O dışarıyı izledi, ben onu..Söylesene Fulya Çiçeği,
Nasıl unutacağım seni?Onun kalbi mutluluktan yandı,
Benim kalbim ona olan aşkımdan.Söylesene Fulya Çiçeği,
Nasıl kalbime gömeceğim seni?____
Bu bölümde biraz kısa oldu ama sorun yok bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Ömrü
Teen FictionSelam Fulya! Ya da aşkı uğruna aklımı yitirecek dereceye geldiğim kız mı demeliyim? Bir katilin aşkı, bir kadının sevdası.. •Kitapta bulunan tüm şiirler bana aittir, çalınmaz.