" Ozval se ti už konečně někdo?" zasténal Niall po dlouhých třech dnech od založení účtu jeho kamarádovi na jedné ze seznamek.
" Ne, ani se mi beztak nikdo neozve, jelikož jsem totálně ztracený případ, říkal jsem ti to" zavrčel jsem, ovšem přesně v tu chvíli mi cinkl mobil díky novému upozornění.
Z... O můj bože, ze seznamky vážně někdo stojí o to poznat jeho?? Proč by se někdo zahazoval s ním?
"Kdo ti co píše?" zajímal se ihned Niall, který se konečně přestal houpat na židli, ze které málem i sletěl kvůli tomu, jak byl dychtivý po odpovědi.
"Nějaký 'Curly'" zamumlal jsem, když jsem se podíval na jméno píšícího člověka, je to vůbec člověk??
" No vidíš, šup, odepiš mu" drkl do mě a já ho tedy poslechl, protože jsem věděl, že by mi jinak nedal pokoj a o to jsem vážně nestál.
Curly: Ahoj :)
Kevin: ahoj
Curly: Mohu znát tvé jméno??
Kevin: Neumíš číst? Narozdíl od tebe tu nemám žádnou přezdívku.
Curly: Nebuď hned tak hrubý, já jen, že mi tvé jméno moc nepasuje k tvému obličeji, to je celé.
Kevin: Aspoň mám tady nějakou fotku, ne jak někdo, pane tajemný!
Curly: Chtěl bys mou fotečku?
Kevin: Chci vědět, jak vypadáš, ne jak vypadá tvůj penis. Jen upozorňuji!
Curly:
" Boha, to je ale Daddy" Ozval se nad brunetkem Niall a ten na něho pohoršeně mlaskl, ačkoli mu musel dát za pravdu, že 'Curly' byl fakt Daddy.
Curly: Líbí??
" Kurva že jo" neodpustil si svou poznámku blonďatý klučina, za což dostal od svého kamaráda loktem do břicha.
Kevin: Není na tobě nic moc zajímavého, jako každý druhý
Odepsal svou lež Louis, lhal, totálně. Curly ho zaujal a trošku mu dělal těsno v kalhotech, ale to by mu ani za boha nenapsal, ani nemohl, nepotřeboval někomu zvyšovat takto ego.
Curly : OH, K. Nemusíš lhát, nesnáším lháře, tak mi, prosím, nelži :)
" Tak ten má fakt ego až na půdu" zabrblal si sám pro sebe Louis a zamračil se na Nialla, před kterým musel schovávat mobil, jelikož mu do něho zase chtěl čumět.
" Jestli je sebevědomý, tak jdi do něj, je to fakt strašně sexy v realitě" zamumlal svou radu blonďák a brunet nakrčil nos.
Kevin:Ale já ti nelžu, Curly
Curly: Můžeme se tu dohadovat, dokud by si jeden z nás neblokl toho druhého, nebo mu nedal ignor, anebo to můžeme vyřešit jako dospělí a ty přestaneš lhát.
Kevin: Ach můj bože
Curly: Stačí Harry, ale jestli chceš, tak, když budeš říkat můj Harry, nebudu se vůbec zlobit, K.
Kevin: Hezké jméno, Curly, hodí se k tobě, ovšem přes moje rty se nikdy nevydere spojení můj Harry, to si hezky zapamatuj :*
Curly: Šálí mě můj zrak nebo jsi mi poslal pusu?? Co, K??
Aby byl Louis upřímný, tak ho štvalo, jak mu Curly - Harry - psal K, jako Kevin. Měl by psát L, jako Louis, to je mnohem hezčí!
Jenže nevěřil mu natolik, aby mu řekl svoje pravé jméno, takže ještě chvíli zůstane K.
Kevin: Ty víš, jka jsem to myslel! - _-
Curly: Vím, ale radši bych, kdybys to myslel, tak jak bych chtěl.
Kevine : Nech si zdát, H.
Curly: Nechám a ani nevíš s jakou radostí, Babe :*
ČTEŠ
Dating [Larry Stylinson] (CZ)
Romance" Tak a dost, už se na to nemůžu dívat. Louisi jsi můj nejlepší kamarád a bolí mě, když všude pořád chodíš s falešným úsměvem a hraješ si na to jak jsi sám šťastný, i když všichni vím, že potřebuješ prostě druhou polovičku a dobře vím kde ji najdeme...