Babamın işi sebebiyle taşındığımız kasabada ilk günümüzdü. Kasaba gerçekten sözle anlatılmayacak kadar güzeldi. Evimiz eski ve pis olsa da çok tatlı bir görünüşe sahipti. Eve girer girmez öncelikle ailecek evi temizlemeye giriştik. Bu arada ben Başak birkaç ay sonra 17 yaşıma gireceğim, bir de kardeşim var Alper, henüz 8 yaşında. Kardeşimle çok tartışsak da sonuçta kardeşim, ne kadar kızsam da onu her şeyden çok seviyorum. Her neyse, evi temizlemeye başlayalı yaklaşık 2 saat olmuştu. Ve sadece birinci katı bitirebilmiştik. Bir limonata molası verip mutfağa geldik. Annemin yaptığı limonatalara bayılıyordum. Bir bardak limonatayı 10 saniye içerisinde bitirip bardağımı lavabonun içine bıraktım. Anneme eline sağlık dedikten sonra annemin yanağına bir öpücük kondurup mutfaktan ayrıldım. Üst kata çıkıp yeni odama bakmaya gittim. Tabii ki de çatı katındaki odayı ben almıştım. Küçüklüğümden beri çatı katında bir odam olması hep hayalimdi. Sonunda bu hayalimi gerçekleştirebildiğim için çok mutluydum:) Annemler de limonatalarını bitirip geldikten sonra üst katı temizlemeye başladık. Üst katta 3-4 oda olduğundan temizlik çok sürmedi. Temizlik işi bittikten sonra kapı girişindeki eşyalarımızı ve valizlerimizi aldık, herkes eşyalarını kendi odasına yerleştirmeye başladı. Ben de kendime sıcacık bir kahve yaptım ve eşyalarımı yerleştirmeye devam ettim. Herkesin eşyalarını yerleştirmesi yaklaşık 2 saat sürmüştü ve saat 9'u geçiyordu. Normalde uyku saatim 1'i bulurdu fakat bugün çok yorulmuştum ve yarın erkenden okula kaydımı yaptırmaya gideceğimiz için akşam yemeğini yiyip hemen yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya
ChickLit16 yaşındaki liseli bir kızın ailesiyle birlikte taşındıkları yeni kasabaya alışma hikâyesi.