Cezaevi
(Serdar sandalyeden kalkar elindeki fotoğrafı sehpaya atar (fotoğrafın arkası görünür sadece.)
Ziyaret yeri*
Yağmur: Serdar 😑 Ben bi karar verdim benim babama kıyan bi adamla evli kalmak istemiyorum Kısa zamanda avukatım gelir.
(Serdar yavaşça başını masaya koyar,😔 yağmur'da bi şey oldu sanıp o da tavırla.)
Yağmur: Rüzgarda esen yağmurdan toprağa fayda gelmez..! 🙁(ses yankılanır.)
(Jenerik'i izleyin :)🎞
🐠
YAPIMCI: @servetgunelll
YAYIMLAYAN: @ozlemcakirbeylii
SENARYO: @servetgunelll
🍀
Sabah olmuştur*
(Elif yatağında uyuyordur.)
(Fırat evden çıkar.)
(O sese uyanan elif rüya gördüğünü hisseder.)
Elif: Rüyamış yaa 😥 lakin gerçekten de Fırat'tı sanki !
🎬
Arif Amca'nın ev
İpek: Baba yağmur serdar'a boşanma davası açmış
Arif: Nee sen biliyor muydun ?
İpek: Yoo baba yeni duydum
Arif: Benim gitmem lazım sana afiyet olsun (kapıda ümit'e denk gelir .)
Ümit: Merhaba Arif Bey
Arif: Merhaba da siz
Nursel: Evet biz de bu apartmana taşındık burdayız artık.
Arif: İyi olmuş hoşgeldiniz zaten yakında dünür olucaz sevindim yanlız şimdi gitmem lazım, ipek evde buyrun bize geçin.
Ümit: Sağolunn.
🎬
Cezaevi
(Serdar aynada yüzünü yıkar havlu ile kurulamaya başlar o sırada yine cihan'ı uçurumdan ittiği an film şeridi gibi geçer gözünün önünden.)
⏺Flashback ⏪⏸
Cihan: Siz kimsiniz ihanet dediğin böyle yalnızca bizler alırız, (arif amca'yı rehin alır ve boğazına bıçak dayar, o sırada serdar uzaktan koşarak gelir cihan 'a tekme atar kavga dövüş derken uçurumun eşiğine gelirler cihan'ın pes etmeyeceğini anlayan serdar onu uçuruma iter.) (Flashback bitti⏹)
🎬
Ziya'nın ofis
Akın: Baba taksilat ne zaman ?
Ziya: Bu gece
Memduh: Fırat yok yalnız baba vurulmuş hastanede ölmüş..!
Akın: yok ya savaşta öldü.
Menduh: Söz konusu o değil kolpacı, neyse baba biz gidelim taksilata!
Ziya: olmaz öyle geri dönmüşüz bi mahalleye gidelim bi bakalım hem şu kadir'i de görelim kendini baba sanıyor.
Memduh: Baba sensin emeğe saygı 😂
Ziya: Yaşaa 😌
🎬
(Akşam 🌉)
X: Malı getirdiniz mi?
Menduh: Getirdik tabi bak hatta kim getirdi !
(Ziya baba gelir.)
X: Oo ziyacım seni burda böyle görmek ne güzel..!
Ziya: Hee her delikanlının bi gelişi vardır, para hazır mı?
(Fırat çantayı verir ziya baba'ya.)
(Müzik girer🎶 Bitiş Jenerik)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR ZAMANI
ActionSerdarın uzun soluklu hayat hikayesi ve Yağmurunda sürükleyici hayat hikayesi