19BÖLÜM

0 0 0
                                    

⏺Flashback⏪⏸Devam Ediyor !
Emniyet Merkezi
Ümit: Cihan !!!
Cihan: Bana mı? Dediniz
Xpolis: Komiserim biz Fırat diye biliyoruz.
Ümit: Olur mu ya Cihan Yıldırım bu.
Cihan: Onu tanıyor gibiyim.
Ümit: Lan yapma zaten o'sun *gülerrr🤣🤣*
Cihan: Ben değilim yada bilmiyorum cezam neyse çekeyim artık hatırlıcam bişey ama..(2 Yıl önceki Ümit'le evde takışırken ona yine lan dediğini hatırlar.)
Ümit: Siz şimdi emin misiniz? Fırat mı? Bu!
Xpolis: Eminiz komiserim yada raporda adı öyle yazıyor kurşun izleri de aynı yani ortada durum.
Ümit: Alla alla çokta benziyo neyse adli kontrole gidin ardından nöbetçi mahkemeye gidecek.

Şirket (Sabah olur.)
(Serdar dosyaları okur, Yağmur girer içeriye.)
Yağmur: Aşkımm
Serdar: Efendim canımın içi
Yağmur: Sıkıldım bi yerlere mi? Gidelim diyecektim.
Serdar: Bebeğim bak çok işim var.
Yağmur: Off yardım edeyim sana erken biter gideriz.
Serdar: Canım onu demedim yani zor olur senin için bırak ben bitireyim vaktimiz kalırsa burda vakit geçiririz.
Yağmur: Kalırsa yine de dümen yani 😒
(Serdar ayağa kalkar yağmur'un elinden tutar gözlerine bakar.)
Serdar: Yada bitmeden 😅 seni seviyorum (Dudağına yapışır, uzunca öpüşmenin ardından nefes nefese kalırlar derin nefes alıp birer kahve yudumladıktan sonra dosyalara birlikte bakarlar.)
(Sekreter izinle girer içeriye.)
Sekreter: Serdar Bey, Yağmur Hanım Arif Bey'in tüm çalışanlara diyecekleri varmış..Sizleri de bekliyor.
Serdar: Neymiş ki
Yağmur: Konuşma bitmeden 😅
(Arif Amca konuşmaya başlar.)
Arif: Hanfendiler, Beyefendiler şirketin sahibi sadece bendim malum rahmetli kardeşimden sonra artık şirketin %50'sini Yakın bi dostuma vereceğim
Efe (Efraim) Bey'e (alkışlarlar.)
Serdar: Aa (alkışlar.)EMNİYET MERKEZİ
Nezarethane
Ümit: Aga bak senin yaşadığına çok sevindim zaten anladım senin olduğunu !
Cihan: Niye anlamıyorsunuz ben cihan değilim bakın nüfus cüzdanım (cüzdanı verir, Ümit okur adını "Fırat" yazar*.)
Ümit: Sen cihan'sın diye mahkemeye çıkarmadım 2 saat beklettim ama değilsen alın bunu Adliye'ye..!
(Polisler ön kelepçe takarken ümit engel olur, koluna girerler, giderken Cihan arkasını dönüp Ümit komiser'e bakar.🤔😌

YAPIMCI &SENARYO:servetgunell
YÖNETMEN:masal0228

YAĞMUR ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin