Tanıtım

18 1 1
                                    

Uzun bacaklarımla merdiveni ikişer üçer çıktım.

Bacaklarımın güzelliği ve eteğimin kısalığına aldırış etmeden. Heyy kimin umrunda burda geçireceğim son seneydi nasılsa.

Seneye hepimiz defolup gidiyorduk, ve bu senenin boktan geçmemesi gerekiyordu.

Mükemmel taş gibi vucudumla içeri girip kızlara seeslendim selammmmm millett....

Oo çoşku ile karşılanmıştım herkes beni özlemişti dmek ki. Vay canına.

Evet evet beni....

Ahhh kimi kandırıyorum, sınıfın köşesine oturmuş belimi sıkan pantolonla hala bişeyler yemeye çalışıyordum.

Ah evet size anlalttığım şu kız kahrolası Melisa. Okulun en popüler kızı. Ve en kötüsü. Ve en s*rtük olanı.

Tanrım bunların yapmacıklığına katlanamıyordum.

Elimdeki pohoçayı yerken onları hiç umursamadığımı gösteremk ister gibi iyice içime kapandım.

Bi ara bana bakar gibi olmuştu ama anlaşılan göz zevkini boduğum için vazgeçmişti.

Kimin umrunda!!!

Ve sonra içeriye tüm yaz boyu konuştuğum tek arkadaşım girdi. Yağmur.

Onu görünce yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu.

Arkadaşlığına ve sevgisine inandığım tek insandı.

Bu okul sınırları içerisinde.

" Selam"

" Selam güzellik, nerde kaldın?"

- Sorma ya uyuya kalmşım heyecandan sen de çok erkenciisn.

" Evet biraz öyle oldu, sıkıldım."

- Yine herzmnki sıkıcı okul, yine biz ve yine yeni bir dönem.

" Bu sene son, veda öpücüğü gibi olacak bizim için. Duygularım karmaşık. "

- Sorun yok, takılma geçip gidicek ve bizim için yeni bir hayat başlıycak.

"Umarım"

🌸 💜 🌸 💜

Okulun ilk günü, herzmnki gibi boş geçiyordu ve gördüğünüz üzere tek arkadaşım Yağmurdu.

Melisa ve klonları biizmle arkadaş olmak bile istemiyorlardı.

Ben fiziksel açıdan onların görünüşüne pek uymuyordum. Yağmur ise onlarla olmak istemiyordu.

Nazik ve kibar biriydi, çalışkandı. Onalr gibi olmak istediğini hiç sanmıyordum.

Evet bu benim dünyam, boktan bi dünya yeni bir başlangıç, ama herşey aynı.

Değişmek için ne yapmak gerek!

Değişmek istiyormuyum.?

Aslında onlar kadar populer olmak istiyorum, hemde herzmn!!

Bu sadece bir lise hikayesi değil, yanılıyorsunuz, bu gerçek bir hikaye bu benim hikayem.

Ben, pantolonu beline dar gelip hala pohaça yiyen kız Eylül ☔.

Eylül kadar zarif olamasamda sonabhar gibi sararıp soldugum doğrudur.

Ben bu kızlar gibi değilim, olmak istediğim de onlar değil. Çünkü brn farklıyım ve onlardan daha zeki olduğum doğru.

Yaradılışımda bi küçük şeytanlık var. Kendimi herkesten soyutlayıp hayal dünyasında yaşayan zavallı Eylül...

Yada başka bir Eylül....

💫

Selamm yeni kitabımla merhabaaa,,, bu kitabı yazarken epey bir zorlanacağım ne yazık ki benim kadar gerçek bir hikaye olacak. Umarım hoşunuza gider ve seveersiniz. Farklı olacağı ve farklı duygular hissetireceğine eminim. O yüzden şimdiden iyi okumalar teşekürlerrrrrr..... 💫

~~~>~~~>~~~> Başlangıç tarihinizi buraya yazın, ve size bir anı bırakmasına izin verin....

No Fat > Yes Fit (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin