~3~

161 4 14
                                    

Paweł
To był tylko sen?
W sumie to od dłuższego czasu mam takie sny. Co dziwne w każdym do tej pory przytulałem Dominika. Może warto z nim o tym podać? ŻE CO?JA MAM Z NIM GADAĆ O TYM CO DO NIEGO CZUJE? NO CHYBA KURWA NIE!

Na nic nie zwracając uwagi zszedłem z łóżka, pościelałem je i skierowałem się do łazienki. Po 10 minutach Domi zawołał mnie na śniadanie. Zrobił moje ulubione naleśniki. Usiadłem przy stole i zacząłem zajadać.

D- chcesz coś obejrzeć?
P- no okej

Po zjedzonym śniadaniu ogarneliśmy naczynia i wybraliśmy się do salonu

Dominik
Skierowałem się do spiżarki po popcorn a Paweł poszedł wybrać film. Stwierdziliśmy że jednak będziemy oglądać u niego w pokoju bo będzie nam wygodniej. Wszedłem ma górę i po odstawieniu przekąski położyłem się obok Pawła na łóżku.

D- co wybrałeś? - zapytałem uśmiechnięty
P- ,, tak czy nie " wydaje się fajny
D- okej

*przeskok godzin*

Dominik
Zaczęliśmy oglądać kolejny wybrany przez Pawła film. Okazało się że serio jest ciekawy. W pewnym momencie poczułem wielkie zmęczenie. To pewnie dlatego ze jestem ostatnio strasznie zabiegany. Zamknąłem na chwilę oczy i sam nie wiem kiedy usunąłem.

Paweł
Dominik leżał obok mnie na łóżku. Gdy w pewnej chwili odwróciłem głowę w jego stronę zobaczyłem że słodko śpi. A że jest koło 23 juz go nie budziłem. Przykryłem Domiego kołdrą wyłączyłem film, położyłem się obok i zasnąłem...
_________________________________________

Rozdział dedykuję 5 dziewczyn które czekały na ten rozdział a ja nie byłam w stanie go wcześniej napisać bo się straszne źle czułam. Zazwyczaj na grupie żuliły rozdziały a teraz zamiast to robić zajęły się mną. Dziewczyny dziękuję że mnie rozumiecie. ❤

A tak ps. W tym tygodniu mogę być tu mniej aktywna bo nie czuję się najlepiej. Ale mimo to postaram się coś napisać

sam juz nie wiem Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz