Sabah telefonumun çalmasıyla uyanmıstım.Hemen telefonumu elime aldım arayan Yalçın Abiydi
"Alo Şiir söyledim adrese gideceksin bu aksam adam seni bekliyor "
Bu arada ben Şiir Koraman ailemi bir tırafık kazasında kaybetmiştım yapayalnız yasayan bir kızım .Kızıl saclı ela gözlü beyaz tenli 155 157boyunda bir kızım.
"Tamam Yalçın abi giderim "diyip telefonu kapattım.
Hemen duş için banyoya girdim Çıktımda üstüme seksi bir iç çamaşır daha sonra dizimin üstünde kırmızı bir elbise dudağımda koyu kırmızı ruj sürüp evden çıkıp bir taksiye bindim.Taksiye adresi söyleyip çamdan dışarıyı seyrederken bir yanda şöföre bakıyorum adam çaktırmadan beni süzüyordu bir an göz göze gelince gözlerin çekmişti .
"Geldik hanımefendi"dedi.
"Tesekkur ederim diyip arabadan indim.
Okyonus otele gelmiştim.İçeriye girdim.
Cok gecmeden telefonuma adres geldi kac numaralı oda oldugu yazıyordu hemen bakıp Karsıdaki resepsiyona yöneldim.
"Pardon bakar mısınız"
"Hoşgeldin buyrun size nasıl yardımcı olabilirim
"210nolu oda odaya gelmiştim .
"Bir saniye"diyip telonla arama yaptı
"Efendim bir bayan geldi.
"Tamam efendim "diyip telefonu kapattı.
"Hanımefendi buyrun asansör bu tarafta size eşlik edeyim 17 kat "dedi
"Tesekkur ederim diyip "asonsöre bindim.
Kalbim çarpıyordu bir anda asansör durdu kapı acılmişti hemen çıkıp yürümeye başladım en sonunda 210 nolu kapıyı bulup kapının önünde durdum üstümü başımı düzelttim bu ilk olacaktı bu çok heyecanlıydım .Babam ve annem evlenmem için baskı kuruyorlardı ama ben evlenmek falan istemiyordum evlenince bu kız benım o kız benim eğlenemeyecektım ben tek bir seye bağlı olamazdım ondan dolayı da otele gelip kafa dagıtıp eğlenecektım Ben kimim Rüzgar Zaman Ömer Zaman nin valisi Esin Zamanı biricik oğluyum İtaraf edeyim Esin hanım beni çok şımarık büyütmüştü tabi tek çocuk oldundan dolayı.Babam ise sert bir adamdı onunla hiç anlaşamazdık işin basına gececegim artık işle uğraşmamım için baskı kuruyordu. Arabaya bindim okyonus otele yol oldım bu gece benim gecemdi. Otele gelip giriş yaptım hemen .
"Hosgeldiniz Rüzgar bey odasınız 210 nolu "dedi girişteki bayan
"Tesekkur ederim diyip anaktarı alıp asonsöre bindim cok gecmeden odaya girdim pencerede dısırıyı seyrediyordum bu gece gelek bayanı beklemeye başladım odanın telrfonu caldı.
"Alo
"Efendim hanımefendi otele geldi bilginize "
"Tamam bizi alkoli içecek ve yiyecek getirin "diyip kapatım hemen üstümü basımı düzeltip parfümümü sıkıp kadının gelmesini bekledimOdanın kapsının önünde durdum üstümü basimi düzeltip kapıyı çaldım ilkti çok heyecanlıydım .Bir anda kapı acıldı karsımda bir metorol vardı.Bir anda yutkundum .
Kapıyı acınca karşındaki manzarayla sok oldum hem güzel hem çok masumdu böyle birini beklemiyordum.
"Hoşgeldiniz"
"Hosbulduk
"Otursana "
Gösterdiği yataga oturdum.
"Buyur"diyip bardaga uzattım
"Tesekkur ederim"diyip bardagı aldım.
"Adın ne"
"Şiir.sizin"
"Rüzgar "dedi adam
Bardaktan viskiyi yudumladık
Kız cok güzeldi büyüleyiciydi iyice yaklaştım titriyordu.Yanına oturdum sacını arkaya attım titriyordu.
"Titriyorsun "
"Biraz korkuyorum"
"Anladım "dedim ayaga kalkıp üstümü çıkarmaya başladım kız öyle bakıyorki sanki ilk deva soyunuk erkek görmüş gibi utanıyordu.
"Hadi güzelim çıkar üstünü yoksa benim çıkarmamı istersin "diyip sırıttım.
Adam üstümü çıkarmamı istiyor aklıydı bunu için burdaydım ama utanıyordum ayaga kaptım hemen
"Tamam "diyp üstümü cıkarmaya çalısıyordum Allah kahretsin ki fermarı açamiyordum ne yapacaktım şimdi ben.Kız üstünü çıkarmaya çalışıyordu ama bir türlü çıkaramıyordu hemen arkasına gecıp fermuarı olan elini tuttum bir an korkup elini cektı.
"Fermuar sıkıştı sanırım acmadım"dedim
"Bana bırak güzelim ben acarım "dedim yavasla actım üstündeki elbise bir anda yere düsmüs kız çıplak bir şekilde karsımdaydı.Biranda elbise yere düşünce utanmıştım sımdı önümü nasıl dönecekti ilk defa bir erkegin önünde soyunuktum . Bir anda adam karşıma keçmişti utandım için basımı kaldırıp gözlerine bakamıyorum yavasca çenemi tutup basını kaldırıp gözlerime baktı .
"Korkma Siir"Dediyip gülümsedim
Adam korma demişti nedense ona güvenmiştım.Öyle güzel,öyle masum duruyorki bu kız burda olmasını anlamıyordum bir anda kendimi kaybettim Siirsin dudaklarına bir öpücük bırakıp çekilmiştim. Sonra boynum küçük öpüçler kondurur bir yanda elleri ateş olup bacaklarımı oksuyordu
"Ac bacaklarını güzelim"
Emir verir gibi emrin yerine getirip bacaklarımı actım kadınlarımı ellıye oksayıp sonra yaladı
"Tıksınmıyormusun bende"dedim
"Hayır senin her yerin ayrı bir gizem dıyip anlima küçük bir busa kondurup elleriyle göyüsümü okşadı bir anda durdu.
"Kuçagıma otur güzelim."dedim
Adam kucagına oturma mi söyleyince hemen kucagına oturdum onun erkekligiyle benim kadınlığımı bir birini sürtünmeye baslamıstı.Zefle inliyordum.
"Ah arıkasın tatlım "dedim
"Sende bebegim "dedi adambana dudagıma yapıstı bende karsılık verdım bir anda yataga yatırıp baçagımı acıp önce amımı oksadı.
"A ah cok güzel hım " diye kıvramdım sonra sıkını amına sokup çıkarıyordu cok güzeldi. Cok güzel bir histi
Sonra boynum öpüp göğüslerim azına alıp ıstırıp sonra okşadı.
"Ateş parcasısın güzelim"diyip beni sikme devam etti.
Bir anda altından kalkıp duvara yaslanıp baçagımı actım.
"Gel köpek gibi amımı yala "dedim
Adam bir anda yataktan fırlayıp önüme egilip amımı yalamaya başladı
"Ah a ah oh cok güzel"dedim
Sonra ayaga kalkıp sıkımı amına sokup çıkarıyordu.
"Oh a ah ım "diyip kıvranıyordu.
Sonra dudagına yapışıp tekrar yataga uzandık ben sıkının üstüne oturup zıpladıktam sonra biraz azıma alıp emip sonra sıkımı okşadım bir kac kere içime gir çık yaptıktan sonra ikimizde çok yorulmustuk
"Ah çok yoruldum yatalım artık"dip yataga uzandım
"Tamam bebegim dip yanıma uzanıp beline kollarınmı dolayıp uykuya teslim olduk.