3Bölüm

196 5 0
                                    

Sabah telefonum çalmişti arayan Yalçın abiydi
"Alo abi buyur "
"Sekerim bu aksam lavinay otelde müşteri seni bekliyor saat 7de orda ol"
"Tamam"diyip telefonu kapattım. Aksam için vücut bakımlarını yapıp üstüme mavi düz üstünde sırtınde capraz tetayı olan mini bir elbise atiina ayakkıbi olarak giri tapuklu ayakkabı giyip sacını at kuyru hafıf makyas dudaklarımı belirtmek için kırmızı bir ruj sürüp evden çıktım .Hemen taksiye binip gideceğim adresi söyledim. Cok gecmeden otele geldim .
"Hosgeldiniz efendim "
"Hosbulduk tesekkur ederim "
"Oda numarası 427 "dedi resepsiyona kadın
"Tesekkur ederim" diyip asonsöre bindim.Cok gecmeden asonsör durdu kapı acıldı yürürek odayı buldum .Kapıyı caldım ama acan olmadı içeriye girdim oda bostu. Tam karsıda cam sol tarafata banyo ve tuvalet camın önünde ortada yatak sag tarafta duvarda televizyon vardı.Bir anda kapı çalmıstı hemen kapıyı açtım 35 40 yasaların sarısın yesıl gözlü takım elbiseli 1.70 yoyunda bir beyfendi duruyordu
"Siir"
"Evet benim "dedim ve adam içeriye gecıp kapıyı örtü
"Ben Tayfun Ares "
"Memnun oldum "dedim.
"Otur"güzelim bayada güzelsin "dedi ve eliyle sacını kulagımın arkasına soktu.
"Ne içersin "
"Viski"diyip yatagın ucuna oturdum.
Çok gecmeden yanıma oturup bardagı bana verdi bir iki yudum içtikten sonra elinde yüzük gördüm
"Evlmisiniz"
"Evet bu seni rahatsız edermi"
"Hayır "dedim
"Güzel "diyip bana ıyce yaklaşıp dudagıma ufak ufak öpmeye başladı sonra yataga uzantı.
"Cok büyüleyiçi bir hallin var güzelim "diyip bacaklarımı oksadı
"Soyun"diyip ayaga kalkıp oda soyunmaya başladı bende hemen soyundum yataga uzandım o çıplak bir sekilde önce Sıkını okşadı sonra yanıma geldi.
"Ac bacagını "diyip üstüme uzandı.
Ben bacagımı acınca sikini kadınlıma soktu.
"Ah ah"diyip ufak çıglık attım .

Suan Şiirin bir erkekle olması nedeni beni çildıtmıstı hem nerede oldunu ögrenmem lazım. Hemen çalıstı yeri aradım.
"Alo
"Alo Ben Rüzgar Zaman"
"Buyrun Rüzgar bey nasıl yardımcı ola bilirim"
"Heme bana Siir hanım yollayınız"dedim
"Üzgünüm yollayamam Şiir suan müsteriyle birlikte "
Bunu duyunca iyce sinirlendim .
"Bir saat içinde Siir hanımı bura gödermeseniz olacaklardan ben sorunmlu degılım"dedim
"Üzgünüm Rüzgar bey"bu sözü duyunca hemen telefonu kapatıp Şiirin oldu otele gitmek için yol aldım.

"Harikasın bebegim"diyp beni oksuyordu ben ise bedenim burda ruhum Rüzgarın yanındaydi.

Iyce gaza bastım Şiirin yana bir an önce gitmek istiyordum. Bir anda önüme bir araba cıktı ufak bir carpısma yasamıstım başim kapıya carmıstı kanıyordum ama umrumda degildi hemen arabayı calıltırıp gaza yüklendim.Cok gecmeden otele geldim hemen Şiirin odasının oldugu kata cıktım.

Adam içime girmeye calısıyordu bir an canım yanmıstı ama kalbim daha çoktu adam benim içe girerken bir anda kapı acıldi odaya giren kişiyi görünce şaşmıstım.

Odaya girdim Şiiri yatakta bir yabancı adamla görünce sinirim artmış hemen Şiirin üstündeki adamı alıp yupruklamaya başlamıstım
"Bu kadın benim benden başka bir adam ell süremez"diyip yumruklamaya devam ediyordum.

Rüzgarın adamı vurmasını görünce iyice şaşkındım adamı elinden almasam öldürecekti.
"Dur yapma adamı öldüreceksin birak yeter"diyip bagırdim o ise duymuyordu.
"Yeter Rüzgar birak "diyip bagırdım
Rüzgar bıraktı adam koşarak odadan cıkmıstı.
"Ne yaptını snıyorsun isten kovulma içinmi ugtaşıyorsun kusura bakma Rüzgar bey ben senin gibi zengin hayat yaşamıyorum para lazım bana "diye bagırdım.

"Para lazımsa git başka bir işte calış sen benimsin o yasadımız geceden itibaren. Benden başka erkek senin tenine  dokunamaz güzelim"

"Iyce sacmaladın ben kimsenin degılım seninde degılım "diyip odan cıktım.
"Siir dur bekle "diyip arkasından koştum

Rüzgarın böyle davranmasını anlamıyordum ben sadece işimi yapıyordum. Yoldan gecen taksiyi çevirip gideceğim yeri söyleyip camdan dişariyi seyretmeye başladım.

Şiirin arkasından kostum ama yetilememiştim  arabaya bindim hemen. Şiirin bindigi taksiye takıp ettmeye basladım bir yandan hiziı sürerken bir yanda kornaya basıyordum durması için taksinin.

"Manyakmı hem kendini hem bizi öldürecek "diyen şöfere  baktım
"Kime dediniz şöför bey"dedim
"Arkamıdataki arabaya adam sizi aldıgim zamandan beri pesimizde"diyince arkama baktım bu o Rüzgardı peşimdeydi.
"Şöför bey birazda hizlı nutfen"dedim.
"Tamam"diyp gaza yüklendi bir arkama baktığımda Rüzgar yoktu.
Çok gecmeden eve geldim taksiye parayı verip eve girdim.Yere oturup aglamaya basladım.Ben aglarken kapı sert bir sekilde yumruklama başladı ayaga kaltım hemen.

Cok sinirliydi önce bara girdim Şiir nasıl yapardı o benimdi benim diyip bardaki viski içtim.Viski bitmişti
"Yenile hemen "dedim barbere
"Hemen Rüzgar bey "diyip boş bardagı alıp yerine dolu bardak koydu.
Heme onunda içtim .
Telefonum çalıyordu arayan annemi.
"Alo Rüzgar nerdesin"
"Dişardsyim anne"dedim
"İçtinmi sen "
"Evet anne ne diyorsan söyle kapatacağım"
"Hemen eve gel baban çok sinirli sakınlesteremiyorum Rüzger oglum"
"Tamam anne geliyorum"diyip telefonu kapattım bardagımdaki son yudumu içim bardan çıktım.

Kapıyı actım gelen Rüzgar degildi.
"Siir ne oldu müşteri çok sinirli Rüzgar bey adamı dövmüş ne oldu anlat bana hemen "
"Bilmiyorum abi nerden bilegiyim bende şaşkınm"diyip basımı egdim.
"Tamam "diyip gitti
Bende aglamaya basladım neden işimi burnun soktmustu suan neredeydi acaba kızgınım ama yinede onu özlüyordum zorbele banyoya girdim duş alıp çıktım hemen yataga uzanıp uykuya teslim oldum.

Bardan çıkıp eve geldim annem kapıyı acmıstı.
"Oglum Rüzgar ne bu hal basında kanıyor "
"Yok birsey iyim sadece yorgunum odama çıkıyorum "diyip odama dogru yöneldim hemen kendimi yataga atar atmaz bayıldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 04, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KALBİME DÜŞEN YILDIRIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin