Ur Freddys ögon :
Så då var det Annas tur att snurra flaskan. Det här var verkligen galet! Kändes som om gränserna flyttades fram för varje runda. Vad skulle ske härnäst? Jag såg mig omkring i rummet och allas ögon glänste av kåthet, alla killar hade hårda bulor mellan benen och tjejerna satt med korsade ben, eller händerna i knäna.
Flaskan stannade på Klara! Shit! Var det dags för hämnd. Anna såg finurlig ut när hon frågade Klara om hon ville ha sanning eller konka. Hon svarade såklart konka...
Anna såg sig omkring i rummet, hon gjorde en stor grej av att stryka sig över hakan och verkligen se ut som om hon funderade över vad nästa uppgift skulle bli.
"Äh, knulla en gurka Klara"
Alla drog efter andan, va fan skämtar hon?
Klara blev helt röd i ansiktet. Anna skrattade, Nadja skrattade också.
"Har du någon gurka Freddy?" tjoade Anna och visst, klart det fanns.
Jag gick ner till köket och plockade fram en ut grönsaksfacket. Passade på att sänka volymen på stereon också, då vi ändå höll oss på övervåningen nu.
Jag kom upp igen och alla tittade förväntansfullt på mig. Jag räckte den långa gurkan till Klara.
"Du kan banga" sa jag till henne.
"Det är lugnt" svarade hon och tog emot grönsaken.
Klara ställde sig upp och drog av sig byxorna. Man kunde se hennes buske genom de tunna trosorna. Hennes lår var ganska fylliga, men jäkligt sexiga. Hon la sig på rygg i soffan och särade på benen. Långsamt drog hon trosorna åt sidan och visade hela rummet sin håriga fitta. Alla böjde sig lite längre fram eller sträckte lite på sig för att kunna se bättre. Klara smekte sig lite med handen över sin svullna mus. Det syntes tydligt på henne att hon gillade uppmärksamheten när hon lät två fingrar glida in. Hon var plaskvåt! Fingrarna var blöta av sekret när hon tog ut dem och greppade gurkan istället.
Hon förde upp den till sin mun, kysste den några gånger, lät tungan spela över den gröna toppen. Hon såg mig rätt i ögonen när hon slät läpparna runt den, hon sög säkert halva gurkan in i munnen utan att släppa mig med blicken! Efter att pumpat gurkan in och ut ur hennes sugmun några gånger så var det då dags för penetrationen. Alla i rummet nästan höll andan och glodde med spänning när Klara måttade in gurkan mellan benen. Jag kände själv hur min kuk nästan exploderade när grönsaksdildon långsamt försvann upp i Klaras våta innre.
Med öppen mun började Klara pulla sin våta fitta med gurkan. Det syntes att hon var redo för gurkan blev hal och våt av hennes safter. Det enda ljudet som hördes var Klaras lätta stön och ljudet av hur hon knullade sitt våta sköte. Det var nästan så det stänkte lite kåtsafter från henne, så våt var hon.
Anna lät henne hålla på ett tag, men när Klaras stön blev högre så sa Anna åt henne att sluta.
"Du får inte komma än Klara" skrattade Anna och slog sig för knäna.
Klara drog ut grönsakskuken och stönade förnöjt när den lämnade hennes heta mus. Hon rättade till trosorna men brydde sig inte om att ta på byxkorna igen.
Nu var det hennes tur att snurra flaskan och den här gången pekade den på Anton.
"Av med byxorna"
Sagt och gjort, byxorna åkte av och Anton snurrade vidare.
Den här gången blev det min tur! Jag fick offra skjortan och tjejerna jublade när den åkte av.
Jag fick fråga Berra och det slutade med att även han blev barbröstad. Det här utvecklades mer till någon snabbrunda eller en gemensam striptease. Annas klänning åkte av, Berras byxor, Klaras skjorta, Karl blev av med både skjorta och byxor snabbt. Nadja blev av med sin kjol och blottade sina slanka, bruna ben. När det var hennes tur att snurra hamnade flaskan på Freja.
Freja hade inte blivit frågad på väldigt länge, man riktigt såg kåtheten stråla ur hennes ögon När Nadja frågade "Sanning eller konka?". Den här gången svarade Freja konka. Hon hade alls kläder kvar så jag antog att vi skulle få se lite hud, men Nadja hade andra planer!
"Runka av Freddy tills jag säger stopp"
Ett kollektivt "ooohhhh" steg från resten av gänget och Freja rodnade. Hon kröp dock över till mig och jag ställde mig upp framför henne.
Hon såg upp på mig, hennes långa röda hår, fräkniga ansikte och gröna ögon. Hon var vacker, någonting som hon kanske inte tänkte på själv alla gånger. Hon knäppte upp knappen i mina byxor och drog ner gylfen. Min kuk var stenhård, det kändes nästan som om toppen på den skulle sprängas när som helst.
Freja plockade fram min hårda lem, hennes mjuka hand kramade mitt bultande kön. Jag var helt renrakad och Frejas händer utforskade min långa kuk, min mjuka pung och smekte mig även över roten och magen.
"Runka!" befallde Nadja och Freja började dra i min balle. Det märktes att hon var ovan då takten var ganska ryckig, men hon såg fascinerat på min ådriga kuk när hon drog förhuden fram och tillbaka. Toppen var våt av försatts som snart rann nerför skaftet. Hennes hand smetade snart in säden och gjorde hela skaftet halt och vått. Hon ökade takten och jag kände hur det pirrade i mig. Freja satt så nära och var så lång så hon andades rakt på min ådriga kuk, något som gjorde mig ännu mer upphetsad. Hennes varma andedräkt, allas blickar på oss. Hon ökade takten och jag kunde inte låta bli att stöna högt.
Hon var bra! Rough, men bra. Jag såg på hennes kåtglansiga ögon och rödsblossande kinder hur upphetsad hon var, kan tänka mig att hennes fitta är dyngsur nu. Jag kände hur det stramade i pungen och att jag skulle kunna spruta lin sats när som helst. Frejas mjuka hand bearbetade min kuk snabbare och snabbare.
"Stopp! Det räcker där!" ropade Nadja och Freja släppte kuken.
Fan! Jag var så nära, det var nästan så det började rycka i kuken! Kände typ hur sperman var halvvägs upp men nu sakta sjönk tillbaks till pungen. Freja backade undan och kvar stod jag där med mitt bultande stånd till allmänbeskådning. Kuken nästan vajade framför alla och jag trodde jag skulle dö av kåthet. Men det gjorde jag inte och spelet fortsatte...
ESTÁS LEYENDO
Hemmafesten
RomanceEn fest där ett kompisgäng upptäcker en helt ny vänskap när de bestämmer sig för att spela sanning eller konka...