8: trip to murree

26 2 0
                                    

Aglee din zubi college gai ...to sab larkiya trip k barey mein hi baatey kr rhi the ... woh log bhe apne lacture se free ho k canteen mein a gai ...

Waiter un logo k liye drinks lee k a gaya tha ... or saath mein pizza bhe ...

" aree ap yeh pizza Q lee k a gay ...  hum ne to order nahi kiya hai " zubi ne heyraan hoteu hue kaha.

"G mujhe pta hai ... pr gaziyan sahab kek k gay the k nimra baji jab ayee apni dosto k saath k unhee yeh de du ... " us waiter ne kaha .

"Pr Q " nimra ne pucha .

"Woh keh raha tha ... k zubariya ki taraf se treat hai ..  gaizyan k jane ki kushi mein " shan ne piche se a k baataya .

" tumhara bhai meri jan kabhi nahi chorey ga ..  or tum mujhe keh rhi ho k mein trip pr chluu ... woh udhr bhe a jay ga " zubi ne roni shakl bana k kaha .

" shan .... tum na ek no . K dafar ho ....  tum .. kya zaroort the usee baatane ki ... ek to yeh gazi bhe ultey ultey harkatey to jitni mrzi krwa loo " nimra ne guse se kaha ...

" zubi ... yr woh bs chota sa mazak kr raha ho ga ... tumhay tang krne k liye ..  or tum ho bhe gai ... woh udhr kese a sakta hai " nimra ne kaha .

"Tumhara bhai kuch bhe kr sakta hai nimra .... mujhe us pr zraa bhe brosa nahi hai "zubi ne kaha .

" zubi yr .... tum jaa rhi ho humare saath and its final .. "nimra ne kaha ... 

"Nooo nooo nooo " us ne kaha or uth k chlii gai ...

Zubi ghr wapis a gai the .....

us ka mobile ring hua ,,,woh no. dekh k bohot guse mein a gai the 

" ap ne college mein kya herket ki the " ubi ne guse se pucha 

" kyaaa ... mein to aaj college mein tha bhe nahi .." gazi ne masoom bantey hue kaha 

" ap pleaseee Q meri zindagi muskhil bana rhay hai " zubi ne roti hui awaaz mein kaha 

" mein sirf  tumhari mushkil or berang zindagi mein thori kushiya chata hu .... " gaziyaan ne serious hotey hue kaha 

" woh rang meri zindagi mein kabhi nahi a saktey ,,, " zubi ne kaha or call cut di 

Us k mobile pr msg ayaa ...

" mein is time out of country hu.... pagel larki .. apni zindagi ko jeena sikhooo .... bohot km log hotey hai ... jinhe zindagi moka deti hai k woh khul kr enjoy kr sakee ...  yeh moka jab bhe milee kabhi haath se jane mt dena "gaziyan ka msg parh kr us k cehree pr zakhmi muskurahat a gai .. 

" sahi kaha ... pr mein un kushkismat logo mein se nahi hu ...  her kisi ka mazi itna kushgawar nahi hota k woh apnk zindagi ko freely enjoy kr sakeee ...  un ka mazi unhee rasiyo se band k rakhta hai " zubi ne nam ankhoo se kaha or mobile side pr rakh k late gai .. 
.soniya bagum us k kamree mein ayii ..  .

" zubi .. kya baat hai tum bohot chup chup rehti ho aaj kl .. " soniya ne us k baloo mein haath peyrtey hue pucha .

"Nahi mama ..  bs wese hi .. "us ne kaha .

"Zubi. ..tumhare baba tumhari shadi ka soch rhay hai ... " soniya ne jese hi baataya to woh uth k bath gai .

" mama yeh ap kya keh rhi hai ... m mein shadi nahi kr sakti. ..  " us ne kaha ..  zubi k haath pau kanpne lg gay the .

Atish E IshqWhere stories live. Discover now