Hyunjin'e mesajımı yazarken gördüğüm bildirim ile gülümsememin solması bir oldu, görüldü bile atmamıştı. Saçımı kulağımın arkasına alıp sadece diğer ay gelmesini umdum eğer o beni buradan kovarsa gidecek bir yerim kalmayacaktı, Jisung, Seungmin ve Jeongin sevgilileri ile yaşıyorlardı yani onlar istese bile Chris, Minho ve Changbin beni istemezdi, onlar da benden çok hoşlanmıyor nedenini anlayamıyorum.
Her buluştuğumuzda beni dışlayıp kenara atıyorlar, ben birşey söylediğimde sanki onlara küfür etmişim gibi bakıyorlar, çoğu zaman umursamasam da bazen çok kırıcı oluyor.
~~~
Perşembe saat öğlen 3, Hyunjin gideli tam bir gün oldu. Jeongin, Jisung ve Seungmin hepsi sevgilileri ile takılıyor ve ben burada oturmuş korku filmi izliyorum, filmi nerdeyse 3 kez bitirdim, başka yapacak birşey gelmiyordu aklıma.
Bacaklarımı kendime çekip filmi kapattım, artık sıkılmaya başlıyordum, filmden değil hayatımdan. Her gün evde boş boş tur atıyor film izliyor ya da oyun oynuyordum, dışarı bile çıkmıyordum.
Bu sefer üst kata çıkıp üstümü giyindim ve dışarı çıktım, büyük montun içinde botlarımı giyip telefonumu ve cüzdanımı cebime attım. Yakınlarda bir avm vardı, oraya yürümeye başladığımda kısa süre içinde varmıştım.
İçeri girip her yerde boş boş gezmeye başladım, yanımda biri olmayınca sıkıcı oluyordu. Montumu çıkarıp kollarımın arasında tuttum, en sonunda kapalı avm'nin süs havuzunun yanında olan banklardan birine oturup derin bir iç çektim. Bu kadar gürültü arasında sanki sadece su sesi varmış gibi hissediyordum, herkes bi telaş halindeydi ben ise öylece oturup etrafa bakıyordum.
Önüme gelen tutamları kulağımın arkasına alıp telefonumu açtım, sonra geri kapattım.
Belki sadece arkadaş bulmam gerekiyordur? Yani nasıl arkadaş bulabilirim ki? Bu biraz saçma oldu.
Gözlerimi yere alıp saçlarımı tekrar düzelttim.Takı gibi eşyalar satan bir mağazaya girdiğimde oradaki arkadaş gruplarını, sevgilileri gördüğümde kıskanmadan edememiştim. Gözlerimi onlardan çekip takılara baktım, takı takmayı sevmezdim sadece canım sıkıldığı için girmiştim.
Burada kalemlerde vardı, birşey yazmıyor ya da çizmiyordum. Telefonuma gelen mesaj ile bir anda modum tavana çıkmıştı.
Hyunjin-Felix
Hyunjin
çok mesaj atıyorsun işim var.Felix
özürdilerim çevrimiçi görünce boşsundur sandım
Görüldü.~~~
Gülümseyip kalemi yerine bıraktım, evet çok saçma olucak ama bu mesaja fazlasıyla sevinmiştim. Mağazadan çıkıp eve doğru ilerledim, kapıyı açtığımda kanepede yatan kedi ve yavrularını gördüm, kapıyı kapattığımda evdeki dağınıklık dikkatimi çekmeden edemedi, ben böyle bırakmadığıma emindim.
Hyunjin-Felix
Hyunjin
Felix önemliHyunjim
Felix ne yapıyorsan bırak ve hemen dışarı çıkHyunjin
Felix
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐞 /𝑯𝒚𝒖𝒏𝒍𝒊𝒙/ DÜZENLENİLİYOR
FanfictionHyunjin değerini bilemediği sevgilisi ile tekrar karşılaşır, ama bu sefer hiç bir şey umduğu gibi gitmez.