Introduction

438 33 1
                                    

ကဲကဲ ဒီတစ်ခါ ficလေးက Jeongkyuပါ

ဒါပေမယ့် ထူးခြားချက်က main cha အဖြစ် Harutoပါ...

Harutoဟာ နာမည်ကြီး ဖက်ရှင်လုပ်ငန်းစု Kimမိသားစုရဲ့ မွေးစားသားငယ်ဖြစ်ပြီး အစ်ကိုဖြစ်သူ Junkyuဟာ Kimလုပ်ငန်းစုရဲ့ အမွေဆက်ခံသူဖြစ်ပြီး Junkyuရဲ့ ဝေယျာဝစ္စ အားလုံးကို Harutoက တာဝန်ယူထားရပါတယ်...

မွေးစားမိဘတွေထံက မျက်နှာသာမရပေမယ့် Junkyuကတော့ သူ့ကို ညီလေးအရင်းအချာလိုချစ်ပါတယ်...

Jeongwooကတော့ Kimလုပ်ငန်းစုနဲံလက်တွဲအလုပ်လုပ်တဲ့ မော်ဒယ်တစ်ယောက်ဖြစ်ပြီး Harutoရဲ့ သူငယ်ချင်းလဲဖြစ်ပါတယ်...

နောက်ပိုင်းမှာ Harutoဘက်က တစ်ဖက်သတ်သဘောကျရတဲ့ Jeongwooဟာ Harutoရဲ့ အစ်ကိုဖြစ်သူ Junkyuကို သဘောကျသွားပါတယ်....

Harutoကို second leadနေရာက ရေးထားပေမယ့် second leadဇာတ်ဆောင်ပါ...

နည်းနည်းတော့ တစ်မျိုးလေးပေမယ့် တစ်မျိုးလေးလို့ပဲမှတ်လိုက်ပါနော်😌👍

Zawgyi

ကဲကဲ ဒီတစ္ခါ ficေလးက Jeongkyuပါ

ဒါေပမယ့္ ထူးျခားခ်က္က main cha အျဖစ္ Harutoပါ...

Harutoဟာ နာမည္ႀကီး ဖက္ရွင္လုပ္ငန္းစု Kimမိသားစုရဲ႕ ေမြးစားသားငယ္ျဖစ္ၿပီး အစ္ကိုျဖစ္သူ Junkyuဟာ Kimလုပ္ငန္းစုရဲ႕ အေမြဆက္ခံသူျဖစ္ၿပီး Junkyuရဲ႕ ေဝယ်ာဝစၥ အားလုံးကို Harutoက တာဝန္ယူထားရပါတယ္...

ေမြးစားမိဘေတြထံက မ်က္ႏွာသာမရေပမယ့္ Junkyuကေတာ့ သူ႕ကို ညီေလးအရင္းအခ်ာလိုခ်စ္ပါတယ္...

Jeongwooကေတာ့ Kimလုပ္ငန္းစုနဲံလက္တြဲအလုပ္လုပ္တဲ့ ေမာ္ဒယ္တစ္ေယာက္ျဖစ္ၿပီး Harutoရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းလဲျဖစ္ပါတယ္...

ေနာက္ပိုင္းမွာ Harutoဘက္က တစ္ဖက္သတ္သေဘာက်ရတဲ့ Jeongwooဟာ Harutoရဲ႕ အစ္ကိုျဖစ္သူ Junkyuကို သေဘာက်သြားပါတယ္....

Harutoကို second leadေနရာက ေရးထားေပမယ့္ second leadဇာတ္ေဆာင္ပါ...

နည္းနည္းေတာ့ တစ္မ်ိဳးေလးေပမယ့္ တစ္မ်ိဳးေလးလို႔ပဲမွတ္လိုက္ပါေနာ္😌



''You are my best friend'' (Jeongkyu but main character Haruto)[Uni+Zaw]Where stories live. Discover now