Merhaba <3<3<3<3<3<3
Toparlandım ve geldim <3 Beklediğiniz için teşekkür ederimmmm
Sizi seviyorum, umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3<3<3<33<3<3<3
"Onları şuraya bırakın."
"Çiçekler girişe!"
"Yemekler de hazır mı?"
Sabah sabah güzel ve huzurlu uykumdan beni uyandıran şey aşağıdan gelen tıkırtılar olmuştu. Gözlerimi açtığımda Chanyeol'un da çoktan gitmiş olduğunu anlamıştım ve üzüntüyle salona inmiştim ama bu kadar kalabalık beklemiyordum.
Kyungsoo hyung elleri belinde herkese bir şey söylüyordu ve salonda yirmiden fazla kişi vardı! Tanrım!
Son basamağı da indikten sonra Chanyeol'u sormak için Kyungsoo hyunga doğru ilerlemeye başladım.
"Ah!"
"Afederesiniz, afedersiniz."
Elindeki kocaman saksıyı taşımaya çalışan biri beni görmemiş ve bana çarpmıştı. Neyse ki kolundan tutarak düşmesini engellemiştim. Bana teşekkür ettikten sonra koşturarak yoluna devam etmişti.
"Baekhyun, günaydın!"
Kyungsoo hyung beni fark etmiş ve hızlıca yanıma gelmişti.
"Günaydın hyung, şey Chanyeol nerede?"
"Ah, o sabahtan toplantıya gitti, toplantıdan sonra da sürü konseyiyle yemeğe gelecekler."
"Yemek mi?" dedim şaşkınlıkla.
Ah! Tabi ya! Unutmuştum!
Sürü konseyi bu akşam yemeğe gelecekti!
"Unutmuşum hyung." Dedim mahcupça.
Sanırım bunca şeyle benim ilgilenmem gerekiyordu ama Kyungsoo hyung benim yerime yapıyordu.
"Akşama kadar tüm hazırlıklar biter, o sırada biz de alışverişe çıkacağız."
"Neden?"
"Akşam oldukça şık olmalısın, yani kendini onlara beğendirmek zorunda değilsin ama Chanyeol'un otoritesi ve sürünün mutluluğu için onların düşünceleri önemli. Sorumlu oldukları bölgelerde bu akşam göreceklerini anlatacaklar."
Anladığımı belirtmek için kafamı salladım.
"Ama şey hyung, Chanyeol her sabah bu kadar erken mi gidecek?"
Hiçbir sabah onu görememiştim uyandığımda ve bu sanki rüyadaymışım gibi hissettiriyordu. Gece onun verdiği huzurla uyuyor ama sabah yalnız uyanıyordum.
"Baekhyun-" dedi ve kolumu okşadı.
"Chanyeol lider ve çok fazla görevi var. Sorumlu olduğu bir sürü konu var ve çok toy bir lider. Baştan işleri sıkı tutmazsa gerisi çok zor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All My Life - Omegaverse - Mpreg
Fanfiction(Mpreg) Baekhyun bir gün iyileştirdği kurdun ileride tüm hayatına yön verecek kişi olduğunu nereden bilebilirdi ki? Ya da Chanyeol iki kez gördüğü insanın ona tüm kuralları çiğneteceğini?