Merhaba <3<3<3<3<3<3
Sonunda herkesin beklediği bölüm geldi. <3
Sanırım bu hikayem 70 bölümü bulmaz, daha kısa bitecek gibi <3<3<3<3<3<3<3
Sizi seviyorum, umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3<3<3<3<3<3
Hem Baekhyun hem de Chanyeol iki büklüm olmuş yerdeyken zil çalmıştı. Gelen şifacıydı ama zamanlaması çok kötüydü çünkü şu an kapıyı kimse açamazdı.
Chanyeol zorlukla eşine baktı ve kendisinden daha kötü olduğu gördü. Konuşamayacak kadar sıkışıyordu kalbi. Zil tekrar çaldığında bir şeyler yapması gerektiğini düşünmüştü ve kokusunu yaymaya başladı.
Alfanın korku dolu feromonlarının şifacıya ulaşması çok uzun sürmemişti. Bir şeylerin yolunda gitmediğini anlayan şifacı hızla arka bahçeye ilerlemeye başladı. Fakat o gelene kadar iki beden de kendilerinden geçmiş, bilinçsizce yerde yatıyordu. Eğer şanslı ise bahçe kapısı açık olurdu ki şanslıydı.
Açık kapıdan hızla içeri girdi.
"Tanrım!"
Yerde yarı baygın yatan iki bedeni görünce çantasıyla birlikte hızla yanlarına gidip yere oturdu. Bu halde ikisine de müdahale edemezdi, yardıma ihtiyacı vardı.
Hemen telefonunu çıkardı ve Kyungsoo'ya haber verdi. Onların gelmesini beklerken en azından alfayı ayıltmak için çantasından bir şurup çıkartıp yere koydu.
Yavaşça alfanın kafasını biraz kaldırdı. Diğer eliyle de şişenin kapağını açıp alfanın aralık dudaklarından içeri akıttı.
İkisi de neden birden bu hale gelmişlerdi bilmiyordu. Chanyeol telefonda kısaca Baekhyun'un duygusal değişimlerinden bahsetmişti ve bu yüzden yanında sakinleştirici ilaçlar dışında başka ilaç getirmemişti.
Alfanın şurubu yuttuğundan emin olunca kafasını tekrar yere bıraktı. Gözleri Baekhyun'a kayınca sıkıca karnını tuttuğunu gördü.
"Gerçek olabilir mi?" dedi fısıldayarak.
Eğer mühürlenmeden önce lider ile konuştukları şey gerçekleştiyse bu yeni bir başlangıç sayılabilirdi. Hem eski davaların kapanması hem de sürünün geleceği için çok önemli bir şeydi.
"Chanyeol!"
Aniden içeri giren Jongin ve Kyungsoo endişeyle şifacının yanına ilerledi.
"Yukarı taşımamız gerek onları, burada müdahale edemem."
Jongin hızla Chanyeol'u sırtına aldı ve Kyungsoo da Baekhyun'u kucakladı. Üçü birlikte hızlı adımlarla merdivenleri çıktılar ve Baekhyun'u kendi odalarına Chanyeol'u ise başka bir misafir odasına yatırdılar.
"Alfaya ilaç verdim az önce ama muayene etmem gerek, Kyungsoo Baekhyun'un yanından ayrılma." Dedi ve liderin olduğu odaya girdi.
Önce nefesini dinledi ve ardından nabzını ölçtü. Acısı geçmiş ve sakinleşmiş duruyordu alfa bu yüzden durumu iyiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All My Life - Omegaverse - Mpreg
Fanfic(Mpreg) Baekhyun bir gün iyileştirdği kurdun ileride tüm hayatına yön verecek kişi olduğunu nereden bilebilirdi ki? Ya da Chanyeol iki kez gördüğü insanın ona tüm kuralları çiğneteceğini?