တောင်တောင်..(ခေါင်းလောင်းသီးသံ)
ဟဲဟဲတောင်ခေါက်သွားပီ....မုန့်သွားစားရမယ်ဗိုက်စာနေပီ.....
"jiminရေကန်တင်းသွားကြရအောင်"
"aa Tae Taeသွားကြမယ်"
*ကန်တင်းသို့ရောက်သော်......*
"ဟန်ဘာကာဆိုင်မှာတန်းစီနေတဲ့လူကလဲများလှချည်လာဟန်ဘာကာစောင့်ရင်းငတ်တော့မယ်jiminရာ"
"အေးဟာ....ဗိုက်ဆာနေပီဆိုမှဘဲ"
"ဒီလိုလုပ်jimin...ဟိုမှာ..jungkook ကိုတွေ့လားသူကိုမှာလိုက်ရင်ပိုမြန်မယ်ထင်တယ်"
"Tae Taeရာဟုတ်မှလဲလုပ်ပါကွာ...သူနဲ့မင်းကမတည့်ဘူးလေအဲ့မှာယူခိုင်းရင်ရန်ဖစ်နေမှ..ငါကြားကငတ်နေမယ်မဖစ်ဘူး..."
"ရတယ်လာစမ်းပါminကလဲ..နော်..နော်
"အေးပါကွာ"
"ရားးးး.....jungkook..ငါတို့ဗိုက်ဆာနေလို့ဟန်ဘာဆိုင်လူတန်းကအရှည်ကြီးဘဲလေ...အဲ့ဒါ...မင်း...ငါတို့အတွက်ပါနှစ်ခုမှာပေးပါလားငါ..ပိုက်ဆံပေးမယ်လေ"
"မင်းမှာ..ခြေထောက်ပါတယ်မလား..ကိုယ့်ဟာကိုယ်ရပ်စောင့်ဝယ်လေအကုန်လုံး...ဒီလိုဘဲစောင့်ဝယ်နေကြတာဘဲ...."
"မင်းးးး...အရုပ်တမာကောင်..ဒါလေးဝယ်ပေးတော့ဘာဖစ်မှာမလို့လဲ"
"ကိုယ့်ဘာသာရပ်ဟောင့်ဝယ်အဲ့လူတန်းကြီးကို...မရပ်စောင့်နိုင်ရင်..မစားနဲ့ရှင်းရှင်းလေး"
"တောက်...လာjimin colaနဲ့စနတ်မုန့်ဘဲစားရအောင်...အပုပ်ကောင်တယောက်ရှိလို့သူဝယ်ပေးမဲ့..ဟန်ဘာကာလဲမစားနိုင်ဘူးမလား..သွားမယ်"
"အေးပါလာ..colaအရင်သွားဝယ်မယ်"
အဲ့လိုနဲ့သူငယ်ချင်းနှစ်ယောက် colaနဲ့စနတ်ဘဲဝယ်ပီး...ကန်တင်းက ခုံတန်းတခုမှာ ထိုင်မလို့နေရာယူလိုက်တယ်။
"jiji ရေမင်းမြင်လားဟန်ဘာဂါလေးဝယ်ခိုင်းတာကို..မာန်တက်နာ..အကျင့်ပုတ်အဲ့ကောင်..ငါဆွဲထိုးချင်လာပီ"
"Tae Taeရာ..ငါမင်းကိုပြောသားဘဲ..သူကို မယူခိုင်းနဲ့လို့..မင်းကငါ.စကားမှနားမထောင်တာ"
"jijiကလဲ....သူကမုန့်နဲ့တော့ပုပ်မယ်မထင်လို့လေငါက.."
"တော်ပီ...မုန့်စားမယ်"
YOU ARE READING
❄︎From enemy to love❄︎(Completed)
FanfictionKim Taehyung × Jeon jungkook star date-26.10.2022💞 end date-26.12.2022💕 Taekook is real for me💗