TXT - Mikor utálkozó kommenteket olvastok

54 10 17
                                    

Szépséges napot/estét/reggelt, éppen mi van ott, mikor erre tévedsz! Először is szeretném leszögezni, hogy ez az első rendes történetekkel megáldott könyvem, szóval nagyon gyerekcipőben járok ezen a téren, de szeretem volna már nagyon régen bele vágni valami hasonlóba. Meglehet, hogy nem lesz a legjobb (sőt valahol sejtem, hogy nem lesz a legjobb), de kérlek szépen mindenkit, hogy úgy tekintse majd az elkövetkező sorokat, hogy ez lesz az első leírt történtem. Bár ezeken felől remélem lesz, akinek tetszeni fog, szóval jó szórakozást s jó olvasást kívánok!

Yeonjun
Talán az összes tag közül ő a legnyugodtabb, mikor elmeséled neki, hogy miért is van vörösre sírva két szép íriszed, de mielőtt bárki is félre értené ez nem azért van, mert rideg veled vagy nem foglalkozik lelkiállapotoddal, hanem azért van, mert nagyon jól tudja, hogy ennek nincs valóság alapja és akárki akármit mond a világnál is jobban szeret. -Jaj jagiya- Ült le melléd sóhajtva a kanapéra, míg te könny áztatott szemedet dörzölted, mikből továbbra is záporoztak a kövér könnycseppet. Majd finoman egyik kezét combodra tette, míg másikkal felemelte fejedet ezzel arra kényszerítve, hogy ráemeld tekintetedet -Komolyan nem értem miért jó ilyen dolgokkal eltűntned gyönyörű mosolyodat- Csóválta meg a fejét, míg ölébe emelt s kiturt egy kusza tincset orcádból, aztán szemeidbe nézve folytatta. -Nem szeretném, ha ilyen dolgok miatt sírnál, hiszen ezek mind butaságok és csak irigységból írják ezeket az emberek, hiszen mind tudják, hogy nincs még egy olyan ember, aki akkora kincs lehet az életemben, mint te.- Mondta teljes komolysággal, míg végig szemeidbe nézett, ez után nyomott egy lágy csókot ajkaidra, és finoman magához ölelve ringatott, míg meg nem nyugodtál.

- Mondta teljes komolysággal, míg végig szemeidbe nézett, ez után nyomott egy lágy csókot ajkaidra, és finoman magához ölelve ringatott, míg meg nem nyugodtál

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Soobin
Jaj talán őt jobban le is súlytották, amiket együtt olvastatok kapcsolatottokról, mint téged. Te is nagyon jól tudtad, hogy mikor nyilvánosság elé állt kapcsolatottakkal, akkor abban reménykedett, hogy mint a fanok, mint a média tiszteletben fogják tartani a döntését, a kapcsolatottokat és téged is, de mikor mind elolvasta ezt a sok gyűlölködő és negatív kommentet minden reménye füstbe ment. Szomorú arccal simítottál végig szerelmed reményt vesztett arcán s nyomtál is rá egy lágy puszit -Ne is foglalkozz ezekkel a dolgokkal, akik ilyeneket írnak rólad vagy róluk az se téged, se a fiúkat nem szereti, csak magával foglalkozik, ez nem a te hibád!- Hangsúlyoztad neki és igyekeztél nyomatékosítani, amit mindketten tudtatok szívetek mélyén. Ezt követően csak szorosan magához ölelt és hálát adott az égnek, hogy ilyen lány szereti őt, persze ezek után is mindig fájt neki, ha rosszat mondtak rád vagy rátok, de tudta, hogy míg mellette vagy és szereted addig mindent átvészeltek együtt.

BeomgyuMíg téged szíven őt az egész, addig ő hogyan reagál? Persze, hogy felnevett, csak hihetetlenkedve néztél rá és elgondolkoztál azon, hogy miért nem tudtál egy éret férfit találni magadnak egy nagyra nőtt baba helyet, de ahogy nézted szép arc...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Beomgyu
Míg téged szíven őt az egész, addig ő hogyan reagál? Persze, hogy felnevett, csak hihetetlenkedve néztél rá és elgondolkoztál azon, hogy miért nem tudtál egy éret férfit találni magadnak egy nagyra nőtt baba helyet, de ahogy nézted szép arcát, min fültől fülig ért a vigyor s szemeit törölgette a nevetéstől önkénytelenül neked is mosolyt csalt az arcodra és nem is kellett tovább gondolkoznod, hiszen rájöttél, hogy nélkül milyen unalmas és egyhangú lenne az életed, szóval csak szorosan átölelve derekát ölelted át s fúrtad fejedet mellkasába, míg halkan te is elkezdték kacagni. A végén már azt sem tudtátok min nevetek,de hahótázásotoktól zengett végül a lakás.

TaehyunMár iskoláskorotokat is végig kísérte erős szerelmetek, szóval kétség nem fért hozzá, hogy miután Taehyun idol lett utána is együtt maradtok, persze hosszú ideig még a cég előtt is titkoltátok, de évek múltán még a nyilvánosság előtt is kim...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Taehyun
Már iskoláskorotokat is végig kísérte erős szerelmetek, szóval kétség nem fért hozzá, hogy miután Taehyun idol lett utána is együtt maradtok, persze hosszú ideig még a cég előtt is titkoltátok, de évek múltán még a nyilvánosság előtt is kimondtátok a dolgokat, ám de egyik nap a nagy hírek után, mikor haza értél s párod otthon volt, majd mikor megkérdezted mit olvass ennyire bele élten, de nemhogy nem mutatta meg, de még nem is válaszolt kérésedre. Ez után szinte harcot vivtatok a telefonért, mert nagyon jól tudtad, hogy téged is érint a dolog, hiszen ha nem érintene, akkor nem dugdosná ennyire előled, végül nagy nehézségek àrán sikerült elvenned tőle a telefont s te magad is elolvastad az ott írtakat az előző kis játékos harcotok után arcodon marad mosoly gyorsan lehervadt onnan miután átfutottad a sorokat. Majd szomorúsággal szemeidbe néztél fel a fiú gyöngyeibe, ki csak sóhajtott egyet. -Na látod ezért nem akartam, hogy látsd és mielőtt bármit is mondanál, nem, nincs igazuk és jobb döntést nem is hozhattam volna, mikor téged választottalak életem szerelemének, nem érdekel, amiket mondanak, nincs joguk döntést hozniuk helyettem és nem is fogom hagyni.- Ujja végig ajkaidon pihent, míg elmondta nem túl hosszú mondólogját s végig láttad magabiztosságát szemeibe, mik téged is megnyugdtattak valamennyire és nagyon jól tudtad, hogy tényleg így gondolja, szóval ezek után nem mondtál semmit erről és igyekezted mindig figyelmen kívül hagyni minden negatív rajongói reakciót.

- Ujja végig ajkaidon pihent, míg elmondta nem túl hosszú mondólogját s végig láttad magabiztosságát szemeibe, mik téged is megnyugdtattak valamennyire és nagyon jól tudtad, hogy tényleg így gondolja, szóval ezek után nem mondtál semmit erről és i...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Huaning Kai
Ez a fiú, mikor belépett a szobába s meglátta, hogy sírsz kétségbe esett és pánikolni kezdett. -Jagiya...Jagiya...- Szólongatott, míg eléd guggolt, aztán kérlelni kezdett, hogy mond el neki, hogy mi a baj, sőt még mikor azt se tudta mi bánt téged, már bocsánatot kért, de mikor szipogva bele kezdtél a mesélésbe és meg is mutattad neki még jobban kétségbe esett és magát kezdte hibáztatni. -Mit tegyek?- Suttogta maga elé és még vagy milliószor bocsánatodért esedezett, végén màr oda jutottatok, hogy már te vigasztaltad őt és próbáltad meggyőzni, hogy ő nem tett semmit és nem az ő hibája.

 -Mit tegyek?- Suttogta maga elé és még vagy milliószor bocsánatodért esedezett, végén màr oda jutottatok, hogy már te vigasztaltad őt és próbáltad meggyőzni, hogy ő nem tett semmit és nem az ő hibája

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Véleményeket szívesen fogadok és építőjeleggű kritikát is, remélem tetszett! Puszi mindenkinek! 😘

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Nov 05, 2022 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Kpop ReactionsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang