Just Dance

971 12 4
                                    

𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘡𝘢𝘤𝘬 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘤𝘩 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘢𝘣𝘢𝘯𝘥𝘰𝘯𝘦𝘥 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘪𝘥𝘥𝘭𝘦 𝘰𝘧 𝘸𝘰𝘰𝘥𝘴 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘶𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘱𝘴. 𝘡𝘢𝘤𝘬 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘶𝘴𝘺 𝘴𝘤𝘳𝘰𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘸𝘰 𝘴𝘩𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘵 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘰𝘳𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘮𝘪𝘯𝘥.

𝘠𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘦𝘹𝘵𝘳𝘦𝘮𝘦𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘵𝘴𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘶𝘳𝘳𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘢 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘱𝘰𝘴𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘪𝘯 𝘣𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵, 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘮𝘰𝘷𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘶𝘧𝘧𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘢𝘯𝘤𝘦.

𝘡𝘢𝘤𝘬 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘵𝘰 𝘪𝘨𝘯𝘰𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘭𝘦 𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘺𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘸 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥. "𝘚𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘶𝘤𝘬 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘧𝘭𝘰𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘨𝘰𝘥𝘥𝘢𝘮𝘯 𝘴𝘶𝘧𝘧𝘰𝘤𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘪𝘴𝘩" 𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘵𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶.

"𝘡𝘢𝘤𝘬𝘬𝘬 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘶𝘳𝘵𝘵" 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘩𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘳𝘶𝘣𝘣𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘱𝘰𝘵 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘪𝘯.

"𝘎𝘰𝘰𝘥, 𝘪 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘪𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦𝘴 𝘢 𝘩𝘶𝘨𝘦 𝘣𝘶𝘮𝘱 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦" 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘱𝘪𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘴𝘤𝘳𝘰𝘭𝘭 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯.

𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘰𝘯𝘥𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘥𝘰 𝘵𝘰 𝘥𝘳𝘢𝘸 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘺𝘰𝘶. 𝘛𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘡𝘢𝘤𝘬 𝘣𝘳𝘰𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘤𝘦. "𝘲𝘶𝘪𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘯/𝘯, 𝘪𝘵'𝘴 𝘤𝘳𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯 𝘮𝘦 𝘰𝘶𝘵" 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘺𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘤𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥. 𝘠𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘛𝘝 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘴𝘱𝘭𝘪𝘵 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘪𝘵 𝘩𝘪𝘵 𝘺𝘰𝘶.
(𝐀𝐍: 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐢𝐝)

𝘠𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘴𝘤𝘳𝘦𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱, 𝘴𝘯𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘡𝘢𝘤𝘬'𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘸 𝘪𝘵 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳. "𝘸𝘩𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘶𝘤𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘧𝘰𝘳" 𝘩𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘩𝘢𝘳𝘴𝘩𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘦𝘥. 𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘩𝘳𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘪𝘥 "𝘐'𝘮 𝘣𝘰𝘳𝘦𝘥, 𝘭𝘦𝘵'𝘴 𝘱𝘭𝘢𝘺 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘥𝘢𝘯𝘤𝘦" 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘱𝘶𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘯𝘰𝘸. 𝘡𝘢𝘤𝘬 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘶𝘯𝘢𝘮𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘩𝘰𝘰𝘬 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥. "𝘍𝘪𝘯𝘦, 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘰𝘯𝘦 𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥, 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘪𝘮 𝘥𝘰𝘯𝘦" 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦.

𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘣𝘪𝘵𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘫𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘰𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴. "𝘪𝘮 𝘥𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘤𝘳𝘢𝘻𝘺 𝘣𝘪𝘵𝘤𝘩" 𝘩𝘦 𝘮𝘶𝘮𝘣𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧.

𝐀𝐍:
𝐋𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧 𝐢 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐢𝐭, 𝐝𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞, 𝐢 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐢𝐭.
𝐈𝐬 𝐢𝐭 𝐨𝐛𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐭? (𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫)

Isaac (Zack) Foster one shots Where stories live. Discover now