Saying i love you

527 5 2
                                    

𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘡𝘢𝘤𝘬 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘔𝘦𝘭𝘷'𝘴 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦, 𝘩𝘦'𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘢 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘡𝘢𝘤𝘬'𝘴 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘥𝘳𝘦𝘯. 𝘔𝘦𝘭𝘷 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘨𝘪𝘧𝘵𝘦𝘥 𝘡𝘢𝘤𝘬 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘤𝘺𝘵𝘩𝘦𝘴, 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘥𝘰𝘳𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘪𝘥𝘪𝘰𝘵 𝘣𝘳𝘰𝘬𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘰𝘯𝘦.

𝘠𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘔𝘦𝘭𝘷'𝘴 𝘣𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘰𝘰𝘮. 𝘡𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘔𝘦𝘭𝘷 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘷𝘪𝘥𝘦𝘰 𝘨𝘢𝘮𝘦𝘴 𝘰𝘯 𝘔𝘦𝘭𝘷'𝘴 𝘹𝘣𝘰𝘹 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘴𝘤𝘳𝘰𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦, 𝘭𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘶𝘳𝘴𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴 𝘢𝘵 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘥𝘪𝘦𝘥.

"𝘍𝘜𝘊𝘒 𝘠𝘖𝘜 𝘔𝘌𝘓𝘝, 𝘞𝘌'𝘙𝘌 𝘖𝘕 𝘛𝘏𝘌 𝘚𝘈𝘔𝘌 𝘛𝘌𝘈𝘔 𝘠𝘖𝘜 𝘋𝘜𝘔𝘉 𝘊𝘜𝘕𝘛" 𝘡𝘢𝘤𝘬 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶. "𝘠𝘖𝘜'𝘙𝘌 𝘛𝘏𝘌 𝘋𝘜𝘔𝘉 𝘖𝘕𝘌, 𝘐𝘛 𝘞𝘈𝘚𝘕'𝘛 𝘌𝘝𝘌𝘕 𝘔𝘌 𝘠𝘖𝘜 𝘍𝘜𝘊𝘒𝘐𝘕𝘎 𝘐𝘋𝘐𝘖𝘛" 𝘔𝘦𝘭𝘷 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘵𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬, 𝘥𝘦𝘧𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧. 𝘠𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘱𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘥𝘪𝘴𝘵𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘭𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘶𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘴𝘰𝘯𝘨.

"𝘛𝘏𝘌 𝘉𝘖𝘛𝘏 𝘖𝘍 𝘠𝘖𝘜 𝘈𝘙𝘌 𝘋𝘜𝘔𝘉, 𝘠𝘖𝘜 𝘔𝘈𝘋𝘌 𝘔𝘌 𝘔𝘐𝘚𝘚 𝘔𝘠 𝘍𝘈𝘝𝘖𝘜𝘙𝘐𝘛𝘌 𝘗𝘈𝘙𝘛" 𝘠𝘰𝘶 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘴𝘩𝘰𝘰𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘥𝘢𝘨𝘨𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮. "𝘋𝘢𝘮𝘯, 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦'𝘴 𝘪𝘯 𝘢 𝘮𝘰𝘰𝘥" 𝘡𝘢𝘤𝘬 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘤𝘩𝘶𝘤𝘬𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘦𝘦𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘢𝘻𝘦. "𝘏𝘢𝘩𝘢, 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘱" 𝘔𝘦𝘭𝘷 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘦𝘥.

"𝘔𝘦𝘭𝘷𝘷𝘷𝘷𝘷" 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘪𝘯𝘦𝘥. "𝘠/𝘯𝘯𝘯𝘯𝘯" 𝘔𝘦𝘭𝘷 𝘸𝘩𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬, 𝘮𝘰𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶. "𝘪𝘮 𝘩𝘶𝘯𝘨𝘳𝘺" 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘱𝘰𝘶𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘶𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦. 𝘔𝘦𝘭𝘷 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘳𝘰𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘪𝘯 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘰𝘯𝘴𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘯. "𝘵𝘩𝘢𝘯𝘬 𝘺𝘰𝘶𝘶" 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘩𝘪𝘮.

"𝘞𝘩𝘺 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘴𝘬 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨" 𝘡𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥, 𝘫𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴𝘺 𝘧𝘪𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘰𝘯𝘦. 𝘠𝘰𝘶 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘭𝘢𝘯𝘬𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘮𝘦𝘢𝘯𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴. 𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘮𝘮𝘦𝘥𝘪𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘳𝘦𝘨𝘳𝘦𝘵𝘵𝘦𝘥 𝘪𝘵. 𝘡𝘢𝘤𝘬 𝘱𝘪𝘯𝘯𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘸𝘳𝘪𝘴𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢 𝘴𝘵𝘰𝘯𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘥 𝘨𝘭𝘢𝘳𝘦. "𝘐'𝘮 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘭" 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘵𝘪𝘧𝘭𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳𝘦𝘥.

Isaac (Zack) Foster one shots Where stories live. Discover now